Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych oraz mobilnych pracowni językowych w celu realizacji projektu pn. „Wiedza i kompetencje. Program podnoszenia jakości oferty edukacyjnej w szkołach podstawowych Gminy Chojnów”.
Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych tj:
Zadanie nr 1
Dostawa mebli szkolnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zadanie nr 2
Dostawa wyposażenia do pracowni językowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które dany Wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na wybrane przez siebie.
Rozwiązania równoważne
Zamawiający używając w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, handlowych, znaków towarowych itp. ma na celu wskazanie standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych produktu. Tym samym Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej.
Do formularza ofertowego (załącznik nr 1) należy dołączyć prawidłowo wypełniony formularz cenowy (odpowiedni dla danej części zamówienia– załącznik nr 1 A, B).
Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny, funkcjonujący bez żadnych zastrzeżeń, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem miejsca jego przeznaczenia (jeżeli dotyczy), które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.
Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać: instrukcję obsługi w języku polskim, gwarancje, licencje, certyfikaty, atesty (jeżeli dotyczy).
Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony (także wniesiony do odpowiedniej pracowni) przez Wykonawcę do szkoły, w której znajduje się pracownia i zainstalowany lub zamontowany zgodnie z jego charakterem i właściwością. W związku z powyższym koszt dostawy i montażu należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Miejscem realizacji zamówienia są szkoły (zgodnie z załącznikiem nr 2) :
- Szkoła Podstawowa Krzywej – Krzywa 52, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Okmianach – Okmiany 65, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Starym Łomie – Stary Łom 42, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Niedźwiedzicach – Niedźwiedzice 16, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Rokitkach – Rokitki 32a, 59-225 Chojnów
Dostawy nastąpią w terminie uzgodnionym przez strony.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancję. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego. Jeżeli Wykonawca nie określi okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela 24 miesięcznego okresu gwarancji.
Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
|
GuidZP400 |
4f0939d5-aaf4-411c-a334-65dfb2842b1f
|
Biuletyn |
632670-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Chojnów
|
Regon |
39064745200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chojnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-225
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
768 188 504
|
Zamawiajacy fax |
768 187 587
|
Zamawiajacy email |
urzad@gmina-chojnow.pl
|
Adres strony url |
www.gmina-chojnow.bip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania RPDS.10.02.01. Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - konkursy horyzontalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gmina-chojnow.bip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gmina-chojnow.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przez operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo poczowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca itp
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Chojnów, ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do szkół w ramach projektu „Wiedza i Kompetencje. Program podnoszenia jakości oferty edukacyjnej w szkołach podstawowych Gminy Chojnów”
|
Numer referencyjny |
SO.271.17.2019.MB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych oraz mobilnych pracowni językowych w celu realizacji projektu pn. „Wiedza i kompetencje. Program podnoszenia jakości oferty edukacyjnej w szkołach podstawowych Gminy Chojnów”.
Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych tj:
Zadanie nr 1
Dostawa mebli szkolnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zadanie nr 2
Dostawa wyposażenia do pracowni językowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które dany Wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na wybrane przez siebie.
Rozwiązania równoważne
Zamawiający używając w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, handlowych, znaków towarowych itp. ma na celu wskazanie standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych produktu. Tym samym Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej.
Do formularza ofertowego (załącznik nr 1) należy dołączyć prawidłowo wypełniony formularz cenowy (odpowiedni dla danej części zamówienia– załącznik nr 1 A, B).
Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny, funkcjonujący bez żadnych zastrzeżeń, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem miejsca jego przeznaczenia (jeżeli dotyczy), które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.
Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać: instrukcję obsługi w języku polskim, gwarancje, licencje, certyfikaty, atesty (jeżeli dotyczy).
Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony (także wniesiony do odpowiedniej pracowni) przez Wykonawcę do szkoły, w której znajduje się pracownia i zainstalowany lub zamontowany zgodnie z jego charakterem i właściwością. W związku z powyższym koszt dostawy i montażu należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Miejscem realizacji zamówienia są szkoły (zgodnie z załącznikiem nr 2) :
- Szkoła Podstawowa Krzywej – Krzywa 52, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Okmianach – Okmiany 65, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Starym Łomie – Stary Łom 42, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Niedźwiedzicach – Niedźwiedzice 16, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Rokitkach – Rokitki 32a, 59-225 Chojnów
Dostawy nastąpią w terminie uzgodnionym przez strony.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancję. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego. Jeżeli Wykonawca nie określi okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela 24 miesięcznego okresu gwarancji.
Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia do 28 dni od daty podpisania umowy.
Terminem wykonania zamówienia jest data potwierdzenia zakończenia zadania w protokole odbioru sprzętu z montażem.
Termin wykonania niniejszego zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert i zostanie podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum:
a) dla zadania (części) nr 1 (dostawa mebli szkolnych) – jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto
b) dla zadania (części) nr 2 (dostawa wyposażenia do pracowni językowych) – jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto
Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające realizację zadania odpowiednio do części, na którą składa ofertę.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (samodzielnie, bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wykaz dostaw - załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ;
- Formularz cenowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 A, B do niniejszej SIWZ (odpowiedni dla danej części zamówienia);
- W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
- Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 5 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|