GuidZP400 |
eee40f64-c263-4269-b0cf-892add038094
|
Biuletyn |
632621-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
|
Regon |
61103840300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
243 665 400,
|
Zamawiajacy fax |
243 665 421
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@pwszplock.pl,
|
Adres strony url |
mazowiecka.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wyższa Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mazowiecka.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mazowiecka.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Uczelni
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecka Uczelnia Publiczna, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-400 Płock
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego, tabletów na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych i Informatyki Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”.
|
Numer referencyjny |
DA.PM.232.81.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń drukujących potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
a) Część 1- komputery stacjonarne
b) Część 2- Tablety graficzne
Wykonawca wystawi faktury oddzielnie dla każdej części w przypadku wygrania więcej niż jednej części.
Komputer - Typ All-in-One 21 sztuk
- Opis przedmiotu zamówienia
Wydajność obliczeniowa Procesor dwurdzeniowy z obsługą czterech wątków klasy x86_64. Procesor ma zapewnić sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji. Powinien osiągać w teście cpubenchmark.net/cpu_list.php 12438 punktów. Źródło testów PassMark - CPU Benchmarks będzie każdorazowo aktualizowane na dzień wysłania zaproszeń do składania ofert. Wyposażony w 6 rdzeni/9MB/6 3-4,4 GHz.
Pamięć operacyjna 16 GB RAM DDR4 w jednym module.
Wydajność grafiki a) Zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci w obrębie pamięci systemowej
b) Możliwość podłączenia zewnętrznego monitora za pośrednictwem cyfrowego złącza (Displayport, lub HDMI) i pracy w konfiguracji dwumonitorowej
c) Obsługa DirectX w wersji 12
d) Wbudowane porty: HDMI out, HDMI in, Display Port out
Opis przedmiotu zamówienia część 2:
Wszystkie dostarczone urządzenia powinny być fabrycznie nowe, posiadać wszelkie certyfikaty zezwalające na sprzedaż na terenie Unii Europejskiej oraz pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży producenta.
Tablet Graficzny – 6 sztuk
Obszar roboczy [mm]: 224 x 148
Ilość poziomów nacisku: min. 8192
Przyciski funkcyjne: 8 Kolor Czarny Interfejs Bluetooth USB C
Pióro: tak
Wymiary: min. 338 x 219 x 8 mm
Długość kabla: min. 2 m
Technologia pióra: technologia rezonansu elektromagnetycznego
Obsługa gestów: gesty przesuwania, przybliżania i obracania
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
kryterium „Termin dostawy” (T):
a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt/%;
b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”:
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 9 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 30 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 11 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Część 1: Komputer stacjonarny typu All In One 24”:
a) Certyfikatu ISO 9001 (lub równoważnego dokumentu) dla producenta sprzętu.
b) Deklaracja zgodności CE
c) Certyfikat TCO, wymagana certyfikacja na stronie : http://tco.brightly.se/pls/nvp/!tco_search
d) świadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostanie u Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.2. Inne dokumenty:
- formularz ofertowy,
- formularz cenowy,
- pełnomocnictwo,
- informacja o spełnianiu poza cenowych kryteriów,
- w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi,
6.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
a) wskazania producenta i modelu sprzętu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem,
b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy,
c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów,
d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.),
e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 5 okres |
30
|