Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla świetlic środowiskowych na terenie gminy Łączna

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Łączna
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631717-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są stałe powtarzające się dostawy artykułów spożywczych, dla Świetlicy Środowiskowej z filiami na terenie gminy Łączna w miejscowościach Zagórze, Klonów, i Czerwona Górka według podziału na zadania (części). Część nr 1 – Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Zagórzu
Część nr 2 – Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Klonowie Część nr 3 – Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Czerwonej Górce

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2055c168-3bc6-4aa5-9405-542737d8f307
Biuletyn 631717-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 29058073900000
Zamawiajacy adres ulica Łączna
Zamawiajacy miejscowosc Łączna
Zamawiajacy kod pocztowy 26-140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 254 84 79
Zamawiajacy fax 41 254 84 79
Zamawiajacy email gopslaczna@hot.pl
Adres strony url http://www.uglaczna.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=39053
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu „Wspieramy rodziny w gminie Łączna” Projekt współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (RPOWŚ 2014-2020). Oś Priorytetowa IX. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uglaczna.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=39053
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej (operator pocztowy, kurier, osobiście)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łącznej Łączna 115, 26-140 Łączna
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla świetlic środowiskowych na terenie gminy Łączna
Numer referencyjny ZP.9.1.2-4/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są stałe powtarzające się dostawy artykułów spożywczych, dla Świetlicy Środowiskowej z filiami na terenie gminy Łączna w miejscowościach Zagórze, Klonów, i Czerwona Górka według podziału na zadania (części). Część nr 1 – Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Zagórzu Część nr 2 – Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Klonowie Część nr 3 – Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Czerwonej Górce
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie na spełnienie warunku należny wypełnić Oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie na spełnienie warunku należy wypełnic Oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie na spełnienie warunku nalezy wypełnic Oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 lit. a Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 5 lit. aniniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5) Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie oraz w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zmiana ceny jednostkowej brutto może nastąpić przypadku zmiany stawek VAT.
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Zagórzu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są stałe powtarzające się dostawy artykułów spożywczych, dla świetlicy środowiskowej w Zagórzu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Klonowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są stałe powtarzające się dostawy artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Klonowie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Czerwonej Górce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są stałe powtarzające się dostawy artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Czerwonej Górce
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Aspekty społeczne (As)- Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)