GuidZP400 |
dd53fc04-cd7e-44a3-8a68-0c090a161018
|
Biuletyn |
638159-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
|
Regon |
12261725000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powsińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69/71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-903
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 694 61 18
|
Zamawiajacy fax |
22 694 61 21
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
|
Adres strony url |
https://zamowienia.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://zamowienia.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres: Centrum Obsługi Administacji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych , pokój nr 105
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Centrum Obsługi Administacji Rządowej
|
Numer referencyjny |
2019/71
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów bezalkoholowych do obiektów Centrum Obsługi Administracji Rządowej w podziale na części:
Część 1 – dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Parkowa Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
Część 2 – dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Rządowego Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
Część 3 – dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziałów Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy ul. Powsińskiej 69/71.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do SIWZ).
3. Zamówienie podzielone jest na 3 części. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie ofertę obejmującą pełny zakres części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę części. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
5. Ilość artykułów określonych w Formularzu asortymentowo-cenowymi są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu artykułów w liczbie wskazanej w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym integralną część formularza oferty.
6. Jakość oferowanych przez Wykonawcę produktów winna być najwyższa i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, który w Załączniku nr 3 do SIWZ przywołał nazwy handlowe niektórych produktów odnosząc się do ich wysokiej jakości, tym oczekując zaoferowania produktów z porównywalnym składem (procentowaną zawartością składników), dopuszczając jednocześnie zaoferowania produktów równoważnych, mając na uwadze powyższe wskazania.
7. Ilekroć w treści SIWZ, w tym, w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w Załączniku nr 3 - Formularzu asortymentowo - cenowym, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne.
8. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie takie, które mają cechy techniczne, jakościowe lub funkcjonalne i użytkowe takie jak te, które zawiera opis przedmiotu zamówienia lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
9. Produkt równoważny winien posiadać wartości odżywcze i skład odpowiadające lub lepsze od wartości odżywczych i składu, wskazanych produktów, zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym.
10. Wykonawca w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu asortymentowo - cenowym, w przypadku gdy oferuje produkt równoważny – wpisze równoważny i nazwę producenta, nazwę i symbol/nr katalogowy oferowanego produktu. Oznaczenie musi wskazywać tylko na jeden produkt.
11. Wykonawca w przypadku oferowania równoważnych zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą karty (charakterystyki) oferowanych produktów wystawione przez producenta, które zawierać będą opisy produktów.
12. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty winny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności:
a) Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);
b) Ustawy o jakości handlowej artykuły rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178).
|
Cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Formularz asortymentowo – cenowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
3) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1 SIWZ,
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty,
5) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność,
6) Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści Umowy. Warunki zmiany Umowy szczegółowo określono w Istotnych postanowieniach umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Parkowa Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Parkowa Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Rządowego Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Rządowego Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziałów Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy ul. Powsińskiej 69/71.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziałów Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy ul. Powsińskiej 69/71.
|
| |