Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Centrum Obsługi Administacji Rządowej

Data publikacji 2019-12-31
Data zakończenia 2020-01-09 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Napoje bezalkoholowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638159-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 159800001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów bezalkoholowych do obiektów Centrum Obsługi Administracji Rządowej w podziale na części:
Część 1 – dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Parkowa Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
Część 2 – dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Rządowego Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
Część 3 – dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziałów Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy ul. Powsińskiej 69/71.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do SIWZ).
3. Zamówienie podzielone jest na 3 części. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie ofertę obejmującą pełny zakres części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę części. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
5. Ilość artykułów określonych w Formularzu asortymentowo-cenowymi są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu artykułów w liczbie wskazanej w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym integralną część formularza oferty.
6. Jakość oferowanych przez Wykonawcę produktów winna być najwyższa i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, który w Załączniku nr 3 do SIWZ przywołał nazwy handlowe niektórych produktów odnosząc się do ich wysokiej jakości, tym oczekując zaoferowania produktów z porównywalnym składem (procentowaną zawartością składników), dopuszczając jednocześnie zaoferowania produktów równoważnych, mając na uwadze powyższe wskazania.
7. Ilekroć w treści SIWZ, w tym, w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w Załączniku nr 3 - Formularzu asortymentowo - cenowym, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne.
8. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie takie, które mają cechy techniczne, jakościowe lub funkcjonalne i użytkowe takie jak te, które zawiera opis przedmiotu zamówienia lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
9. Produkt równoważny winien posiadać wartości odżywcze i skład odpowiadające lub lepsze od wartości odżywczych i składu, wskazanych produktów, zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym.
10. Wykonawca w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu asortymentowo - cenowym, w przypadku gdy oferuje produkt równoważny – wpisze równoważny i nazwę producenta, nazwę i symbol/nr katalogowy oferowanego produktu. Oznaczenie musi wskazywać tylko na jeden produkt.
11. Wykonawca w przypadku oferowania równoważnych zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą karty (charakterystyki) oferowanych produktów wystawione przez producenta, które zawierać będą opisy produktów.
12. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty winny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności:
a) Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);
b) Ustawy o jakości handlowej artykuły rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd53fc04-cd7e-44a3-8a68-0c090a161018
Biuletyn 638159-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Regon 12261725000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powsińska
Zamawiajacy adres numer domu 69/71
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-903
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 61 18
Zamawiajacy fax 22 694 61 21
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
Adres strony url https://zamowienia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://zamowienia.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres: Centrum Obsługi Administacji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych , pokój nr 105
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Centrum Obsługi Administacji Rządowej
Numer referencyjny 2019/71
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów bezalkoholowych do obiektów Centrum Obsługi Administracji Rządowej w podziale na części: Część 1 – dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Parkowa Centrum Obsługi Administracji Rządowej. Część 2 – dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Rządowego Centrum Obsługi Administracji Rządowej. Część 3 – dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziałów Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy ul. Powsińskiej 69/71. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Zamówienie podzielone jest na 3 części. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie ofertę obejmującą pełny zakres części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę części. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 5. Ilość artykułów określonych w Formularzu asortymentowo-cenowymi są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu artykułów w liczbie wskazanej w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym integralną część formularza oferty. 6. Jakość oferowanych przez Wykonawcę produktów winna być najwyższa i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, który w Załączniku nr 3 do SIWZ przywołał nazwy handlowe niektórych produktów odnosząc się do ich wysokiej jakości, tym oczekując zaoferowania produktów z porównywalnym składem (procentowaną zawartością składników), dopuszczając jednocześnie zaoferowania produktów równoważnych, mając na uwadze powyższe wskazania. 7. Ilekroć w treści SIWZ, w tym, w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w Załączniku nr 3 - Formularzu asortymentowo - cenowym, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne. 8. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie takie, które mają cechy techniczne, jakościowe lub funkcjonalne i użytkowe takie jak te, które zawiera opis przedmiotu zamówienia lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 9. Produkt równoważny winien posiadać wartości odżywcze i skład odpowiadające lub lepsze od wartości odżywczych i składu, wskazanych produktów, zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. 10. Wykonawca w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu asortymentowo - cenowym, w przypadku gdy oferuje produkt równoważny – wpisze równoważny i nazwę producenta, nazwę i symbol/nr katalogowy oferowanego produktu. Oznaczenie musi wskazywać tylko na jeden produkt. 11. Wykonawca w przypadku oferowania równoważnych zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą karty (charakterystyki) oferowanych produktów wystawione przez producenta, które zawierać będą opisy produktów. 12. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty winny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności: a) Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.); b) Ustawy o jakości handlowej artykuły rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178).
Cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Formularz asortymentowo – cenowy – Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1 SIWZ, 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 5) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 6) Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści Umowy. Warunki zmiany Umowy szczegółowo określono w Istotnych postanowieniach umowy.
IV 4 4 data 2020-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Parkowa Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Parkowa Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Rządowego Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziału Gastronomicznego Bufetu Rządowego Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziałów Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy ul. Powsińskiej 69/71.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Wydziałów Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy ul. Powsińskiej 69/71.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostaw częściowych (T)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)