Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie

Data publikacji 2019-12-31
Data zakończenia 2020-01-10 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638809-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2020 i 2021 o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł, możliwych do realizacji w punktach sprzedaży detalicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lublin. Talony muszą posiadać wyłącznie formę papierową. Zamówienie jest podzielone na 2 części:
Część nr 1 – Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału pomocy środowiskowej i podległych Filii – 46 332 sztuki – w roku 2020 i 2021
Część nr 2 – Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału świadczeń socjalnych – 3 500 sztuk – w roku 2020
Talony dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w zależności od wybranej części zamówienia, sukcesywnie, partiami, w terminie maksymalnie do 4 dni (zgodnie ze złożoną ofertą) roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego ilość talonów, odrębnie dla każdej z filii oraz Wydziału świadczeń socjalnych w formie pisemnej, faxem lub e-mailem.
Adresy dostawy talonów:
W zakresie części nr 1:
Filia nr 1, ul. Lubartowska 6-8, 20-084 Lublin
Filia nr 2, ul. Hutnicza 1a, 20-218 Lublin
Filia nr 3, ul. Mieszka I 4, 20-610 Lublin
Filia nr 4, al. Kompozytorów Polskich 8, 20-844 Lublin
Filii nr 5, ul. Nałkowskich 114, 20-470 Lublin

W zakresie części nr 2
Wydział Świadczeń Socjalnych, ul. Zembrzycka 88-92 , 20-445 Lublin


Dodatkowe informacje

GuidZP400 c92ad96e-f57b-41bb-ae8d-714c4e9d747c
Biuletyn 638809-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Regon 41654130000000
Zamawiajacy adres ulica Marii Koryznowej
Zamawiajacy adres numer domu 2 d
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-137
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081466 53 00,
Zamawiajacy fax 081 466 53 01
Zamawiajacy email centrum@mopr.lublin.eu,
Adres strony url www.mopr.lublin.eu
Adres strony internetowej narzedzia www.mopr.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mopr.lublin.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopr.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Koryznowej 2d, 20-137 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Numer referencyjny MOPR.D-OR.333.20.14.2019/D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2020 i 2021 o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł, możliwych do realizacji w punktach sprzedaży detalicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lublin. Talony muszą posiadać wyłącznie formę papierową. Zamówienie jest podzielone na 2 części: Część nr 1 – Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału pomocy środowiskowej i podległych Filii – 46 332 sztuki – w roku 2020 i 2021 Część nr 2 – Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału świadczeń socjalnych – 3 500 sztuk – w roku 2020 Talony dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w zależności od wybranej części zamówienia, sukcesywnie, partiami, w terminie maksymalnie do 4 dni (zgodnie ze złożoną ofertą) roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego ilość talonów, odrębnie dla każdej z filii oraz Wydziału świadczeń socjalnych w formie pisemnej, faxem lub e-mailem. Adresy dostawy talonów: W zakresie części nr 1: Filia nr 1, ul. Lubartowska 6-8, 20-084 Lublin Filia nr 2, ul. Hutnicza 1a, 20-218 Lublin Filia nr 3, ul. Mieszka I 4, 20-610 Lublin Filia nr 4, al. Kompozytorów Polskich 8, 20-844 Lublin Filii nr 5, ul. Nałkowskich 114, 20-470 Lublin W zakresie części nr 2 Wydział Świadczeń Socjalnych, ul. Zembrzycka 88-92 , 20-445 Lublin
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.7.1) IDW – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz 700 z późn. zm.)
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 niniejszej SIWZ (Załącznik Nr 4). 2. Formularz „Oferta” (Załącznik Nr 1) 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie ze wzorem umowy załącznik nr 6 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału pomocy środowiskowej i podległych Filii – 46 332 sztuki – w roku 2020 i 2021
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2020 i 2021 o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł, możliwych do realizacji w punktach sprzedaży detalicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lublin. Talony muszą posiadać wyłącznie formę papierową. Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału pomocy środowiskowej i podległych Filii – 46 332 sztuki – w roku 2020 i 2021 Adresy dostawy talonów: Filia nr 1, ul. Lubartowska 6-8, 20-084 Lublin Filia nr 2, ul. Hutnicza 1a, 20-218 Lublin Filia nr 3, ul. Mieszka I 4, 20-610 Lublin Filia nr 4, al. Kompozytorów Polskich 8, 20-844 Lublin Filii nr 5, ul. Nałkowskich 114, 20-470 Lublin
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału świadczeń socjalnych – 3 500 sztuk – w roku 2020
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 5.2. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2020 i 2021 o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł, możliwych do realizacji w punktach sprzedaży detalicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lublin. Talony muszą posiadać wyłącznie formę papierową przeznaczonych dla podopiecznych Wydziału świadczeń socjalnych
  

Criterion

Kryteria Termin ważności talonu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Ilość placówek sprzedaży położonych na terenie miasta Lublin
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy talonów do Zamawiającego
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)