GuidZP400 |
c92ad96e-f57b-41bb-ae8d-714c4e9d747c
|
Biuletyn |
638809-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
|
Regon |
41654130000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marii Koryznowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2 d
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-137
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081466 53 00,
|
Zamawiajacy fax |
081 466 53 01
|
Zamawiajacy email |
centrum@mopr.lublin.eu,
|
Adres strony url |
www.mopr.lublin.eu
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.mopr.lublin.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mopr.lublin.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mopr.lublin.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Koryznowej 2d, 20-137 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
|
Numer referencyjny |
MOPR.D-OR.333.20.14.2019/D
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2020 i 2021 o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł, możliwych do realizacji w punktach sprzedaży detalicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lublin. Talony muszą posiadać wyłącznie formę papierową. Zamówienie jest podzielone na 2 części:
Część nr 1 – Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału pomocy środowiskowej i podległych Filii – 46 332 sztuki – w roku 2020 i 2021
Część nr 2 – Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału świadczeń socjalnych – 3 500 sztuk – w roku 2020
Talony dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w zależności od wybranej części zamówienia, sukcesywnie, partiami, w terminie maksymalnie do 4 dni (zgodnie ze złożoną ofertą) roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego ilość talonów, odrębnie dla każdej z filii oraz Wydziału świadczeń socjalnych w formie pisemnej, faxem lub e-mailem.
Adresy dostawy talonów:
W zakresie części nr 1:
Filia nr 1, ul. Lubartowska 6-8, 20-084 Lublin
Filia nr 2, ul. Hutnicza 1a, 20-218 Lublin
Filia nr 3, ul. Mieszka I 4, 20-610 Lublin
Filia nr 4, al. Kompozytorów Polskich 8, 20-844 Lublin
Filii nr 5, ul. Nałkowskich 114, 20-470 Lublin
W zakresie części nr 2
Wydział Świadczeń Socjalnych, ul. Zembrzycka 88-92 , 20-445 Lublin
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.7.1) IDW
– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz 700 z późn. zm.)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 niniejszej SIWZ (Załącznik Nr 4).
2. Formularz „Oferta” (Załącznik Nr 1)
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie ze wzorem umowy załącznik nr 6 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-01-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału pomocy środowiskowej i podległych Filii – 46 332 sztuki – w roku 2020 i 2021
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2020 i 2021 o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł, możliwych do realizacji w punktach sprzedaży detalicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lublin. Talony muszą posiadać wyłącznie formę papierową.
Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału pomocy środowiskowej i podległych Filii – 46 332 sztuki – w roku 2020 i 2021
Adresy dostawy talonów:
Filia nr 1, ul. Lubartowska 6-8, 20-084 Lublin
Filia nr 2, ul. Hutnicza 1a, 20-218 Lublin
Filia nr 3, ul. Mieszka I 4, 20-610 Lublin
Filia nr 4, al. Kompozytorów Polskich 8, 20-844 Lublin
Filii nr 5, ul. Nałkowskich 114, 20-470 Lublin
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału świadczeń socjalnych – 3 500 sztuk – w roku 2020
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
5.2. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2020 i 2021 o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł, możliwych do realizacji w punktach sprzedaży detalicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lublin. Talony muszą posiadać wyłącznie formę papierową przeznaczonych dla podopiecznych Wydziału świadczeń socjalnych
|
| |