| GuidZP400 |
e119ed3c-1d68-4a3d-86b2-c0b66324e143
|
| Biuletyn |
638472-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
|
| Regon |
27374789400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Francuska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
78
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40-507
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
323 593 002
|
| Zamawiajacy fax |
323 593 001
|
| Zamawiajacy email |
word@word.katowice.pl
|
| Adres strony url |
http://www.word.katowice.pl/przetargi.html
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa wojewódzka osoba prawna.
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.word.katowice.pl/przetargi.html
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.word.katowice.pl/przetargi.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WORD w Katowicach, ulica Francuska 78, 40-507 Katowice, Sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS) wraz z zestawem baterii, ich montażem i konfiguracją (część I) oraz serwera (część II) dla WORD Katowice.
|
| Numer referencyjny |
AT.ZP.262.12.2019.JM
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wszystkie.
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS) wraz z zestawem baterii, ich montażem i konfiguracją (część I) oraz serwera (część II) dla WORD Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu części zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31682530-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (sporządzony na dzień składania oferty), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w punkcie 5.2.1) specyfikacji;
2) Wypełnione oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 5.1 oraz 5.2 niniejszej specyfikacji, stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji;
3) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) dla części II – oświadczenie producenta, iż elementy z których zbudowany
jest serwer są produktami producenta serwera lub są przez niego certyfikowane;
b) dla części II - serwer musi być fabrycznie nowy i pochodzić z oficjalnego
kanału dystrybucyjnego na terenie Unii Europejskiej - wymagane oświadczenie producenta serwera, że oferowany do przetargu sprzęt spełnia ten wymóg;
c) dla części II - dostępność części zamiennych minimum przez 3 lata od momentu zakupu serwera – wymagane jest oświadczenie producenta.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) Dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji Wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga złożenia wadium:
- dla CZĘŚCI I: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych),
- dla CZĘŚCI II: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17 stycznia 2020 r. do godz. 10:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek WORD w Katowicach:
Alior Bank
nr rachunku: 85 2490 0005 0000 4600 1089 5585
tytuł: „wadium w postępowaniu nr AT.ZP.262.12.2019.JM, część nr ….”
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie WORD Katowice, ul. Francuska 78, w Sekretariacie w godz. 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-01-17T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferty powinny być sporządzone w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS) wraz z zestawem baterii, ich montażem i konfiguracją
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31682530-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne dotyczące przedmiotu zamówienia: Zasilacz awaryjny wraz z zestawem baterii musi zapewnić podtrzymywanie napięcia w przypadku awarii zasilania urządzeń komputerowych o łącznym poborze mocy min. 6000 W przez okres min. 120 min.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa serwera dla WORD w Katowicach.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
• 1 sztuka
• Serwer musi być fabrycznie nowy i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na terenie Unii Europejskiej - wymagane oświadczenie producenta serwera dołączone do oferty, że oferowany do przetargu sprzęt spełnia ten wymóg.
• Dostępność części zamiennych minimum przez 3 lata od momentu zakupu serwera – oświadczenie producenta dołączone do oferty
• Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu serwera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet z pośrednictwem strony www producenta serwera
• Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do OT WORD w Katowicach przy ul. Francuskiej 78, 40-507 Katowice.
|
| | |