GuidZP400 |
859785a1-a94a-4bbc-93e4-5b05e1e18b26
|
Biuletyn |
525245-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
|
Regon |
12667570000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poznańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
79
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kalisz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 651 397,
|
Zamawiajacy fax |
627 571 323
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.kalisz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 roku, poz. 2188 tekst jednolity z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych, sterylnych obłożeń chirurgicznych
|
Numer referencyjny |
18/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia składa się z 8 niepodzielnych zadań:
Zadanie nr 1 Sukcesywne dostawy: masek, czepków, torebek na płyny, ubrań operacyjnych, serwet, prześcieradeł, pokryć higienicznych oraz fartuchów chirurgicznych, pokrowców na aparaturę, ochraniaczy na buty, prześcieradeł z włókniny
Zadanie nr 2 Sukcesywne dostawy: osłon na mikroskop, pokrowców na aparaturę RTG, obłożeń pola operacyjnego oraz fartuchów higienicznych.
Zadanie nr 3 Sukcesywne dostawy: sterylnych zestawów do wkłuć oraz zestawów do znieczuleń lędźwiowych.
Zadanie nr 4 Sukcesywne dostawy zestawów do operacji kręgosłupa, do kraniotomii, do zabiegów T.U.R. i do cięcia carskiego
Zadanie nr 5 Sukcesywne dostawy rękawic myjących i śliniaków stomatologicznych
Zadanie nr 6 Sukcesywne dostawy maseczek ochronnych
Zadanie nr 7 Sukcesywne dostawy kompletów chirurgicznych
Zadanie nr 8 Sukcesywne dostawy osłon na sondę
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu,
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa
w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019r. poz. 1170
tekst jednolity),
d) zaświadczenia wymienione w pkt a i b oraz oświadczenie wymienione w pkt c w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach i sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy,
e) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a i b - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie
wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f) jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4e, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) materiały poglądowe, np.: katalogi, prospekty dotyczące oferowanych wyrobów, opis dokonany przez wykonawcę zawierające informacje dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, że spełnia wymagania określone przez zamawiającego,
b) karta techniczna wyrobu potwierdzająca wymagania (dotyczy wszystkich produktów, dla których zamawiający określił: gramaturę, klasę, nieprzemakalność, odporność na rozerwania). Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych kartach technicznych, których pozycji przedstawiona karta dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 z późn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i
konsumentów z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące
między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. dopuszcza się możliwość zmiany:
a) danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), zmiana danych stron wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy,
b) w zakresie numeru katalogowego wyrobu przy zachowaniu jego parametrów lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Obniżenie cen jednostkowych jest dopuszczalne. Zmiana numeru katalogowego wyrobu wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy,
c) wyrobu w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy wówczas dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Obniżenie cen jednostkowych jest dopuszczalne. Zmiana wyrobu na nowy wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy,
d) umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie będzie wymagała sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT,
e) zmianę umowy w zakresie terminu jej obowiązywania, o którym mowa w §3, ust. 1 umowy w
przypadku niewykorzystania wartości umowy określonej w §2, ust. 1 umowy. Maksymalny
termin, o jaki może być wydłużony termin obowiązywania umowy to 90 dni. Po uzgodnieniu
Stron zawarty zostanie stosowny aneks do umowy,
f) ) terminu realizacji dostawy, o którym mowa w §5, ust. 1 umowy, jeżeli wynika to z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, w szczególności spowodowany trudnościami
w dostarczeniu przedmiotu umowy będącym następstwem pandemii wirusa COVID-19. W
takim wypadku Strony ustalą realny termin realizacji dostawy.
g) umowy w zakresie wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, jeśli ma go
zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,
restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile
nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego
podstawy wykluczenia oraz nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy. Ponadto
nowy wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający fakt zastąpienia
dotychczasowego wykonawcę. Powyższa zmiana wymaga sporządzenia stosownego aneksu
do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|