GuidZP400 |
0c963c12-de59-41c3-9213-ab6199afb4a6
|
Biuletyn |
525114-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II Spółka Akcyjna
|
Regon |
02049396100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Polanica-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-320
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 862 12 71; 862 11 21,
|
Zamawiajacy fax |
74 862 11 22
|
Zamawiajacy email |
zp@scm.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.scm.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.scm.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.scm.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie należy złożyć na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II, ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/PN/2020/13 - artykuły cateringowe jednorazowe
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/2020/13
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opakowań jednorazowych- biodegradowalnych do
użytku gastronomicznego na potrzeby Działu Żywienia Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który opisuje szczegóły przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39222100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
7.1.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to
z odrębnych przepisów– na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ust. 1b ustawy PZP - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
8. Składanie ofert przez podmioty występujące wspólnie
8.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.2, natomiast dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.3. podmioty składają wspólnie, tj.: warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie.
8.2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
8.2.1. podmioty wspólnie składające ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO,
8.2.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę ;
8.2.3. każdy z podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP- ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ.
8.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed
podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą
współpracę tych wykonawców.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
7.1.2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1b pkt. 2) ustawy – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
7.1.3. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1b pkt. 3) ustawy – wg wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, oraz przedstawić „Wykaz wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ.
Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić „Wykaz wykonanych dostaw” – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz załączenie 2 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami tymi są
w szczególności:
7.1.3.1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
7.1.3.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
o którym mowa w punkcie powyżej.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego , dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
7.1.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
7.1.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7.1.6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy PZP.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 24 ust. 1 pkt 12-23) ustawy PZP wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ,
7.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
7.2.3. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ).
9.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . od 7.1. do 7.2.
9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.
9.1.3. ppkt 7.2.2 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy Informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy;
9.2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do
właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
UWAGA: Wykonawca może powołać się na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej ze wskazaniem adresów tych baz. Zamawiający samodzielnie może pobrać te dokumenty. Wykonawca może powołać się na dokumenty, które są już w posiadaniu Zamawiającego wskazując nr postępowania i ważność tych dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ust. 1b ustawy PZP - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
10. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
(dokumenty przedmiotowe)
Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada dla asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 SIWZ:
10.1 Oryginalne materiały producenta (katalogi, wyciągi z katalogów lub broszury informacyjne) sporządzone w języku polskim, pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów oferowanego asortymentu i na tej podstawie dokonania oceny zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia i jednoznacznego stwierdzenia spełniania wszystkich wymogów stawianych w SIWZ. W przypadku wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo do potwierdzenia spełnienia parametrów przez oferowane artykuły poprzez skorzystanie z informacji producenta zamieszczanych na powszechnie dostępnych stronach internetowych.
10.2 Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w języku polskim), które mają zostać dostarczone zawierające dokładny
opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów wymaganych przez
Zamawiającego– w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca
wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU
NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz
zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie.
10.3 Oświadczenie, że Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym,
próbki zaoferowanego asortymentu w ilości nie większej niż 1 szt. Do każdej pozycji, w celu potwierdzenia, że
oferowany asortyment spełnia określone w niniejszej SIWZ parametry. Próbki muszą posiadać oryginalna etykietę
producenta i opis w języku polskim, z wszystkimi niezbędnymi informacjami dotyczącymi danego asortymentu.
Próbki zostaną zużyte i nie podlegają zwrotowi.
|
Inne dokumenty niewymienione |
11. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą
11.1. Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ
11.2. Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz oferty, stanowiący - załącznik nr 2 do SIWZ
11.3. Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług - załącznik nr 6 do SIWZ
11.4. Uzupełniony wzór umowy o dane Wykonawcy - załącznik nr 8 do SIWZ
11.5 Załącznik nr II do projektu umowy
11.6. Oświadczenie dot. RODO - załącznik nr 9 do SIWZ
11.7. Oświadczenie o dostarczeniu próbek załącznik nr 10.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
19.1. Zamawiający przekazuje wraz z SIWZ wzór umowy, który zawiera wszystkie istotne dla Zamawiającego warunki
realizacji zamówienia. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
19.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, zgodnie z postanowieniami w/w wzoru umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
15.7. Wszystkie dokumenty składające się na treść oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
Dokumenty i informacje składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, które nie mogą być udostępniane, winny być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA, INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" i załączone jako odrębna część oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
|
IV 4 4 data |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna z siedzibą w Polanicy-Zdroju (dalej: Spółka).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oznaczonego ZP/PN/2020/13- artykuły cateringowe jednorazowe
15.1. Oferta winna być zapakowana w kopertę (koperty), odpowiednio zabezpieczoną/e przed jej/ich przypadkowym otwarciem. Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i trwale złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Składana oferta winna być opisana według niżej podanego wzoru:
"Oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, oznaczonego ZP/PN/2020/13– artykuły cateringowe jednorazowe nie otwierać przed 31.03.2020 r. godz. 11.30”.
Dla dostatecznego wyróżnienia oferty spośród korespondencji wpływającej do Zamawiającego, koperta kurierska również winna wyraźnie określać opis według wyżej podanego wzoru.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania ofert lub niedostarczenia jej w wymaganym terminie.
15.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
15.3. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie, więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
15.4. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
15.5. Ponadto oferta musi odpowiadać poniższym wymaganiom:
15.5.1.Oferta będzie napisana w języku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnie nieścieralnym atramentem oraz będzie podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy,
15.5.2. Wszystkie strony oferty składające się na jej treść muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do działania w imieniu i na rzecz danego Wykonawcy. Miejsca w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
15.6. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty.
16. Zasady ogólne określenia ceny oferty
16.1. Cena oferty to łączny koszt oferowanego asortymentu, koszt dostawy do magazynu Zamawiającego oraz inne koszty
mające wpływ na zaoferowaną cenę oferty. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty wszystkie ponoszone
koszty wykonania przedmiotu zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty z ich wyszczególnieniem.
16.2. Cena oferty ma być skalkulowana i ostateczna. Jakiekolwiek upusty cenowe powinny być wkalkulowane w cenę.
16.3. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich i określać wartość przedmiotu zamówienia w całym okresie
trwania umowy.
16.4. Cena oferty powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
17. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych
kryteriów i sposobu oceny ofert
17.1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonywać poprawek oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą błędy w obliczeniu ceny.
17.2. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie
następujących kryteriów:
Cena (oferta może uzyskać maksymalnie 100% punktów całkowitej oceny): 0-100 pkt – najniższa oferta
cenowa uzyskuje najwyższą ocenę obliczania wg wzoru:
Najniższa cena ze złożonych ofert
---------------------------------------------- x 100 pkt x 100% = ilość uzyskanych punktów
cena oferty badanej
Wybrana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
18. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
18.1. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.03.2020 roku, do godziny 1100.
18.2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 31.03.2020 roku o godzinie 1130 w sali konferencyjnej Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.
20. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamówienia publicznego
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
21. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie
zamówienia
21.1. Wykonawcom, których interes doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy
PZP, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy PZP.
Wymagane przez SIWZ oświadczenia Wykonawca składa w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (wymienione w KRS lub CEDIG albo posiadające pełnomocnictwo).
W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).
|