Dostawa mebli, sprzętu, artykułów, akcesoriów oraz narzędzi z przeznaczeniem na wyposażenie „Przystani Twórców” w Swołowie na terenie Gminy Słupsk w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania VIII osi priorytetowej POIiŚ 2014-2020 dla projektu pn. „Wzmocnienie potencjału pomorskiej Krainy w Kratę poprzez rewitalizację zabytkowych budynków szkieletowych wraz z restauracją organów kościelnych we wsi Swołowo na potrzeby mieszkańców Pomorza i innych regionów Polski

Data publikacji 2020-03-19
Data zakończenia 2020-04-09 00:00:00
Instytucja Wójt Gminy Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525066-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa pomocy dydaktycznych wg OPZ.
3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
CZĘŚĆ NR 1: zakup, dostawa i montaż zabudowy meblowej na wymiar wraz ze sprzętem AGD
39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

CZĘŚĆ NR 2: zakup i dostawa wyposażenia i akcesoriów łazienkowych
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
39530000-6 Dywany, maty i dywaniki
39224000-8 Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39290000-1 Wyposażenie różne
39144000-3 Meble łazienkowe

CZĘŚĆ NR 3: zakup i dostawa mebli i pokrewnych artykułów wyposażenia
39516000-2 Wyroby meblarskie
39100000-3 Meble
39144000-3 Meble łazienkowe
31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe
39530000-6 Dywany, maty i dywaniki
39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39512000-4 Bielizna pościelowa

CZĘŚĆ NR 4: zakup i dostawa artykułów wyposażania części noclegowej
39516120-9 Poduszki
39512000-4 Bielizna pościelowa
39514000-8 Bielizna toaletowa i kuchenna

CZĘŚĆ NR 5: zakup i dostawa artykułów wyposażania części wypoczynkowej
39515100-6 Zasłony
44115810-0 Karnisze i żabki do zasłon
39513000-1 Bielizna stołowa
39516120-9 Poduszki

CZĘŚĆ NR 6: zakup i dostawa akcesoriów kuchennych
39221100-8 Zastawa kuchenna
39221200-9 Zastawa stołowa
39223000-1 Łyżki i widelce
39240000-6 Wyroby nożownicze

CZĘŚĆ NR 7: zakup i dostawa sprzętu RTV
32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d74fe0f-e1df-4ad3-8c88-840a2629d6a9
Biuletyn 525066-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wójt Gminy Słupsk
Regon 55137800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sportowa
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-59 842 84 60, 842 92 54
Zamawiajacy fax 598 429 254
Zamawiajacy email info@slupsk.ug.gov.pl
Adres strony url http://bip.gminaslupsk.pl/zamowienia.dhtml
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie finansowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania VIII osi priorytetowej POIiŚ 2014-2020 dla projektu pn. „Wzmocnienie potencjału pomorskiej Krainy w Kratę poprzez rewitalizację zabytkowych budynków szkieletowych wraz z restauracją organów kościelnych we wsi Swołowo na potrzeby mieszkańców Pomorza i innych regionów Polski”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamawiającym – należy przez to rozumieć Gminę Słupsk z siedzibą przy ul. Sportowej 34, 76-200 Słupsk, reprezentowaną przez Wójta Gminy Słupsk. Umowa zostanie podpisana z Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Słupsk.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gminaslupsk.pl/zamowienia.dhtml
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gminaslupsk.pl/zamowienia.dhtml
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi załacznikami należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, uniemozliwiającej jej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania - osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli, sprzętu, artykułów, akcesoriów oraz narzędzi z przeznaczeniem na wyposażenie „Przystani Twórców” w Swołowie na terenie Gminy Słupsk w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania VIII osi priorytetowej POIiŚ 2014-2020 dla projektu pn. „Wzmocnienie potencjału pomorskiej Krainy w Kratę poprzez rewitalizację zabytkowych budynków szkieletowych wraz z restauracją organów kościelnych we wsi Swołowo na potrzeby mieszkańców Pomorza i innych regionów Polski
Numer referencyjny ZP.271.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa pomocy dydaktycznych wg OPZ. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: CZĘŚĆ NR 1: zakup, dostawa i montaż zabudowy meblowej na wymiar wraz ze sprzętem AGD 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane CZĘŚĆ NR 2: zakup i dostawa wyposażenia i akcesoriów łazienkowych 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne 39530000-6 Dywany, maty i dywaniki 39224000-8 Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39290000-1 Wyposażenie różne 39144000-3 Meble łazienkowe CZĘŚĆ NR 3: zakup i dostawa mebli i pokrewnych artykułów wyposażenia 39516000-2 Wyroby meblarskie 39100000-3 Meble 39144000-3 Meble łazienkowe 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe 39530000-6 Dywany, maty i dywaniki 39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39512000-4 Bielizna pościelowa CZĘŚĆ NR 4: zakup i dostawa artykułów wyposażania części noclegowej 39516120-9 Poduszki 39512000-4 Bielizna pościelowa 39514000-8 Bielizna toaletowa i kuchenna CZĘŚĆ NR 5: zakup i dostawa artykułów wyposażania części wypoczynkowej 39515100-6 Zasłony 44115810-0 Karnisze i żabki do zasłon 39513000-1 Bielizna stołowa 39516120-9 Poduszki CZĘŚĆ NR 6: zakup i dostawa akcesoriów kuchennych 39221100-8 Zastawa kuchenna 39221200-9 Zastawa stołowa 39223000-1 Łyżki i widelce 39240000-6 Wyroby nożownicze CZĘŚĆ NR 7: zakup i dostawa sprzętu RTV 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Do ofert należy dołączyć formularz ofertowy, załączniki wymienione w SIWZ. pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. 1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) zawieszenia i wstrzymania dostawy, e) zmian, o których mowa w pkt 6 niniejszego ustępu 2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom, 4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
IV 4 4 data 2020-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)