Dostawa mobilnego ogrodu edukacyjnego, który wykorzystywany będzie przy organizacji proekologicznych festynów w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!”

Data publikacji 2020-04-15
Data zakończenia 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
Miejscowość Konin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524872-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395225301, 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego mobilnego ogrodu edukacyjnego, który wykorzystywany będzie przy organizacji proekologicznych festynów w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!”, w skład którego wchodzą następujące urządzenia:
a) Gazoszczelny amfiteatr (mobilna kopuła ze sceną), wykonany z materiału PCV
b) System nagłośnienia dedykowany dla imprez plenerowych
Parametry techniczne ww. urządzeń szczegółowo opisano w części II SIWZ pkt.4.4.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 449a762d-25f5-4e83-96b8-64682fc57131
Biuletyn 524872-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
Regon 30171959200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sulańska
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Konin
Zamawiajacy kod pocztowy 62-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 113 278
Zamawiajacy fax 632 113 278
Zamawiajacy email zam.pub@mzgok.konin.pl
Adres strony url http://bip.mzgok.konin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pt. „Świat czysty jest piękniejszy!” realizowany jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy UWAGA ! W związku z wprowadzeniem stanu epidemii na obszarze całego kraju, MZGOK Sp. z o.o. w Koninie wprowadził na terenie swej siedziby szczególne zasady bezpieczeństwa i higieny, w tym wyłączenie bezpośredniej obsługi interesantów. Zasady te dotyczą również Wykonawców biorących udział w postępowaniach przetargowych. Zastosowanie wszystkich zaleceń służb sanitarnych i medycznych ma pozwolić na zminimalizowanie ryzyka transmisji koronawirusa, z jednoczesnym zachowaniem zasad Prawa zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający: 1) ZALECA składanie ofert drogą pocztową. Jeżeli Wykonawca nie ma takiej możliwości, to przed złożeniem osobiście oferty należy poinformować telefonicznie pod nr tel. (63) 246-81-79 godz. od 10:00 do 14:00 o tej czynności, ustalając z pracownikiem konkretną datę i godzinę, o której przybędą Państwo złożyć ofertę. Zamawiający odbierze taką ofertę zgodnie z umówioną wizytą, zachowując odpowiednie środki bezpieczeństwa. 2) PRZEPROWADZI sesję otwarcia ofert za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej bez osobistego udziału Wykonawców (teletransmisja w czasie rzeczywistym). Na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce: Zamówienia publiczne/aktualne przetargi/transmisja on-line z sesji otwarcia ofert udostępniony będzie link umożliwiający śledzenie sesji otwarcia ofert „na żywo.” Ww. forma otwarcia ofert realizuje zasadę, o której mowa w art. 86 ust. 2 ustawy, zgodnie z którą otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka prawa handlowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mzgok.konin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1) osobiście (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym ze względu na stan epidemii w RP), 2) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tj. Dz.U. 2018 poz. 2188 ze zm.) 3) za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., 62-510 Konin - ul. Sulańska 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mobilnego ogrodu edukacyjnego, który wykorzystywany będzie przy organizacji proekologicznych festynów w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!”
Numer referencyjny DZ.361-4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego mobilnego ogrodu edukacyjnego, który wykorzystywany będzie przy organizacji proekologicznych festynów w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!”, w skład którego wchodzą następujące urządzenia: a) Gazoszczelny amfiteatr (mobilna kopuła ze sceną), wykonany z materiału PCV b) System nagłośnienia dedykowany dla imprez plenerowych Parametry techniczne ww. urządzeń szczegółowo opisano w części II SIWZ pkt.4.4.
Cpv glowny przedmiot 39522530-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dotyczy części I i części II).
Okreslenie warunkow Dla części nr I, II Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla części nr I, II Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części nr I, II warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca: a) wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jedną dostawę urządzeń o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedną część Zamawiający wymaga, aby warunek ten został spełniony w odniesieniu do każdej części, na które składane są oferty. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie w/w warunku powoła się na dostawy wykonywane wówczas musi wykazać, iż faktycznie zrealizowana już część dostaw odpowiada wymaganiom Zamawiającego. b) wykaże, że dysponuje narzędziami/urządzeniami technicznymi umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający nie opisuje tego warunku. c) skieruje do wykonania zamówienia osoby zdolne do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej, warunek określony w pkt 6.II. lit. a) SIWZ zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 6.II.3. lit. a) SIWZ może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku należy wypełnić Załącznik nr 3 do SIWZ pkt II i Załącznik nr 4 do SIWZ pkt II. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia /oryginał zobowiązania/. Zobowiązanie należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy. 6. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt. 6.3. SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 6.II.3 lit. a) SIWZ. 8. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej, dokument ten muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Uwaga! Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentu. PODMIOTY ZAGRANICZNE: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt 1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. W przypadku, o którym mowa w pkt 15 SIWZ Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca przedkłada w/w wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaz ten składają wspólnie. Z dokumentów i oświadczeń powinno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki określone w Części IV SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (dla każdej części). 2. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wypełniony zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ (dla każdej części). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca dla spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach tego podmiotu zgodnie z Częścią IV pkt. 6.3.-6.8. SIWZ. Zobowiązanie powinno być przedłożone w oryginale. Zobowiązanie należy dołączyć do oferty. 4. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy, za obopólną zgodą stron Zamawiający określił w § 9 projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 5a do SIWZ (dla części I) i Załącznik Nr 5b do SIWZ (dla części II)
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zasady wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 - „RODO” zostały określone w SIWZ w części XVIII - Przetwarzanie danych osobowych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mobilnego ogrodu edukacyjnego, który wykorzystywany będzie przy organizacji proekologicznych festynów w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!” -Dostawa gazoszczelnego amfiteatru (mobilnej kopuły ze sceną), wykonanego z materiału PCV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39522530-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego gazoszczelnego, dmuchanego amfiteatru (mobilnej kopuły ze sceną), wykonanego z materiału PCV o podwyższonej odporności, o gramaturze nie mniejszej, niż 330 g/m2 i wymiarach nie mniejszych, niż 8x5x5 m (szerokość x wysokość x głębokość). Amfiteatr wykonany zostanie w formie kopuły. Szczegółowy opis zawarty jest w części II SIWZ pkt. 4.4.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mobilnego ogrodu edukacyjnego, który wykorzystywany będzie przy organizacji proekologicznych festynów w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!” - Dostawa systemu nagłośnienia dedykowanego dla imprez plenerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu nagłośnienia, który wykorzystywany będzie w trakcie festynów informacyjno-edukacyjnych. W skład zestawu wejdą następujące urządzenia: zestaw głośników (2 szt.) ze wzmacniaczem, procesor dźwięku, mikser akustyczny oraz dynamiczny mikrofon bezprzewodowy (2 szt.). Szczegółowy opis zawarty jest w części II SIWZ pkt. 4.4.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)