ŚWIADCZENIE USŁUGI SERWISU I OBSŁUGI SZPITALNYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH na rzecz Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie

Data publikacji 2020-04-16
Data zakończenia 2020-04-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
Miejscowość Nowa Dęba
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531909-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest " ŚWIADCZENIE USŁUGI SERWISU I OBSŁUGI SZPITALNYCH
SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH NA RZECZ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU
ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWEJ DĘBIE”
1.2. Szczegółowy opis i zakres realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia opisany został odpowiednio
w Załączniku nr 2 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” .

1.3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym
Załącznik nr 6 do SIWZ, Załącznik nr 6A i Załącznik 6B do SIWZ.

1.4. Wykonawca ( a także Podwykonawca – jeżeli dotyczy) w ramach realizacji umowy zobowiązany będzie do
zatrudnienia na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy minimum 2 osoby w charakterze informatyków,
administratorów systemów informatycznych i serwisantów zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 29 ust.3a
ustawy Pzp.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę w/w wymagań, w szczególności
poprzez uprawnienie Zamawiającego do żądania – w każdym momencie w okresie obowiązywania umowy
- przedłożenia przez Wykonawcę zanonimizowanych umów o pracę osób wskazanych powyżej w terminie
48 godzin licząc od momentu przekazania przez Zamawiającego stosownego żądania w tym zakresie.

1.5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudni na czas realizacji zamówienia osoby o których
mowa w pkt.1.4 na podstawie umowy o pracę.

1.6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenia
każdego z pracowników na temat stosunku pracy i jej zakresu (z wyłączeniem informacji o wysokości
wynagrodzenia) wraz z uzyskaną od pracowników zgodą na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z
przepisami o ochronie danych osobowych pod rygorem nie podpisania umowy z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.

1.7. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Zainteresowani powinni
zgłosić chęć udziału w wizji pod numerem telefonu: ( 15) 846 26 51 wew. 163.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ef5f86f-10a2-4403-a747-dbed3aed0236
Biuletyn 531909-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
Regon 56329800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. C. Skłodowskiej
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Dęba
Zamawiajacy kod pocztowy 39-460
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 15 8462651 w. 120
Zamawiajacy email sekretariat@zoznowadeba.pl
Adres strony url www.zoznowadeba.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoznowadeba.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta tradycyjna, kurier lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M.C.Skłodowskiej 1A, 39-460 Nowa Dęba - Sekretariat pokój nr 104 ( pracuje od 7:00 do 14:35)
Nazwa nadana zamowieniu ŚWIADCZENIE USŁUGI SERWISU I OBSŁUGI SZPITALNYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH na rzecz Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
Numer referencyjny SPZZOZ.NT.III.382-7/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest " ŚWIADCZENIE USŁUGI SERWISU I OBSŁUGI SZPITALNYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH NA RZECZ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWEJ DĘBIE” 1.2. Szczegółowy opis i zakres realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia opisany został odpowiednio w Załączniku nr 2 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” . 1.3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, Załącznik nr 6A i Załącznik 6B do SIWZ. 1.4. Wykonawca ( a także Podwykonawca – jeżeli dotyczy) w ramach realizacji umowy zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy minimum 2 osoby w charakterze informatyków, administratorów systemów informatycznych i serwisantów zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 29 ust.3a ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę w/w wymagań, w szczególności poprzez uprawnienie Zamawiającego do żądania – w każdym momencie w okresie obowiązywania umowy - przedłożenia przez Wykonawcę zanonimizowanych umów o pracę osób wskazanych powyżej w terminie 48 godzin licząc od momentu przekazania przez Zamawiającego stosownego żądania w tym zakresie. 1.5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudni na czas realizacji zamówienia osoby o których mowa w pkt.1.4 na podstawie umowy o pracę. 1.6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenia każdego z pracowników na temat stosunku pracy i jej zakresu (z wyłączeniem informacji o wysokości wynagrodzenia) wraz z uzyskaną od pracowników zgodą na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych pod rygorem nie podpisania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.7. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Zainteresowani powinni zgłosić chęć udziału w wizji pod numerem telefonu: ( 15) 846 26 51 wew. 163.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Uzna spełnienie tego warunku przez Wykonawcę w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Uzna spełnienie tego warunku przez Wykonawcę w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga złożenia w tym zakresie: Wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, zrealizował min. 2 usługi w zakresie świadczenia usług informatycznych na rzecz jednostek ochrony zdrowia w tym min. 1 w zakresie lecznictwa stacjonarnego ( szpital) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie; Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia lub w odniesieniu do nadal wykonywanych usług (referencje) wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o wartości nie mniejszej niż: 1 usługa na kwotę 90 000,00 zł Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia. Jedna usługa oznacza usługę wykonaną / wykonywaną na podstawie jednej umowy. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają w/w warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług . d) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia min. 2 pracownikami, posiadającymi minimum 12 miesięczne doświadczenie w zakresie świadczenia usług informatycznych w ochronie zdrowia. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia ww. warunki będzie złożenie dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie przeprowadzona na podstawie analizy złożonej oferty oraz załączonych dokumentów i oświadczeń – zgodnie z poniższym wykazem (punkt VI SIWZ). 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja / spółki cywilne) warunki o których mowa w Rozdz.V. 1.2) niniejszej SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców winno być dołączone do oferty. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V.1.2) lit. b-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz.V. pkt. 4 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (wraz z formularzem ofertowym) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 Ustawy . 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, innego podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 8. Zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych dokumentów. Z treści dostarczonych przez wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww. warunki spełnił. 9. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4 Ustawy PZP.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, zrealizował min. 2 usługi w zakresie świadczenia usług informatycznych na rzecz jednostek ochrony zdrowia w tym min. 1 w zakresie lecznictwa stacjonarnego ( szpital) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie; Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia lub w odniesieniu do nadal wykonywanych usług (referencje) wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o wartości nie mniejszej niż: 1 usługa na kwotę 90 000,00 zł. Oznaczenie sprawy: SPZZOZ.NT.III.382 - 7/20 Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia. Jedna usługa oznacza usługę wykonaną / wykonywaną na podstawie jednej umowy. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają w/w warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług. Wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 7 do SIWZ b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia min. 2 pracownikami, posiadającymi minimum 12 miesięczne doświadczenie w zakresie świadczenia usług informatycznych w ochronie zdrowia. Wzór Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń i dokumentów w powyższym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z SIWZ rozdział VI pkt.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, określonych w paragrafie 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., o których mowa wyżej, składa: 1) w punkcie VI.DEFINITYWNE POTWIERDZENIE.2. SIWZ – składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) ppkt. a) - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotyczy powyższego punktu 3.1.1).a) 3.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3.1.1)a) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis powyższego pkt. 3.2. stosuje się odpowiednio. 3.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Zgodnie z SIWZ rozdział VI pkt.4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 4.2. Zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców - winno być dołączone do oferty; 4.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4.4. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wybrana w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie ( zgodnie z Załącznikiem nr 3 i z Załącznikiem nr 4 do SIWZ) - składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z SIWZ rozdzial VI pkt.5. Wykonawca polegający na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów: 5.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 Ustawy. 5.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 5.1., nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa powyżej w pkt. 5.1. 5.6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5.7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w paragrafie 5 pkt.1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. – w zakresie wymaganym dla Wykonawcy. 5.8. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w paragrafie 5 pkt. 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy. 5.9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia wskazanych w SIWZ oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zgodnie z SIWZ rozdział VI pkt.6. Dokumenty dotyczące podwykonawcy: 6.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 6.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 6.3. Zgodnie z art. 36 b.1. Ustawy - Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 6.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z SIWZ pkt.7. Pozostałe wymagania dotyczące dokumentów: 7.1. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane*, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 7.2. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale. 7.3. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej w pkt. 7.2., składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7.4. Poświadczenia z zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 7.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.8. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. Zgodnie z SIWZ rozdział VI pkt.8. Wezwanie do uzupełnienia dokumentów: 8.1. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1Ustawy . 8.2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 Ustawy, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8.4. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8.5. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy. 8.6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2019r. poz. 700). 8.7. Zamawiający korzysta z internetowego repozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium. 9. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126 z późn. zm.). Zgodnie z SIWZ rozdział XX. Dokumenty stanowiące ofertę 1. Oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VI niniejszej SIWZ oferta winna zawierać: 1) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Oferty Wykonawcy 2) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia 3) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania 5) Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 6 do SIWZ – Wzór umowy 6) Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 7A do SIWZ – Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych 7) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia 8) Wypełniony i podpisany Formularz Załącznik nr 9 do SIWZ - Oświadczenie RODO 9) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 2. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do pisemnego zawarcia umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych w SIWZ. 2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę pismem lub telefonicznie. 3. Warunki umowy wymagane od Wykonawców stanowi „Wzór umowy” - Załącznik nr 6 do SIWZ, 6A oraz 6B do SIWZ . 4. Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust.1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w trakcie jej realizacji zgodnie z zapisami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ - Wzór umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy- Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA lub spięte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. W razie braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
IV 4 4 data 2020-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być napisana w języku polskim.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji serwisu na awarię krytyczną
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)