dostawa środków czystości w rozbiciu na 3 odrębne zadania.

Data publikacji 2020-04-18
Data zakończenia 2020-04-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sulęcin
Województwo lubuskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532375-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa środków czystości w rozbiciu na 3 odrębne zadania tj. zad.1 -środki czystości ogólne , zad.2- środki czystości profesjonalne, zad.3 - artykuły papierowe i worki foliowe na odpady różne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d6321a4-1a48-43a9-80fe-8824b56b383a
Biuletyn 532375-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Sulęcin
Zamawiajacy kod pocztowy 69-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 559 500
Zamawiajacy fax 957 552 157
Zamawiajacy email zozsul@mp.pl
Adres strony url www.szpital-sulecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-sulecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-sulecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie, ul.Witosa7, 69-200 Sulęcin, w Sekretariacie SPZOZ
Nazwa nadana zamowieniu dostawa środków czystości w rozbiciu na 3 odrębne zadania.
Numer referencyjny AS/ZP/01/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu dostawa środków czystości w rozbiciu na 3 odrębne zadania tj. zad.1 -środki czystości ogólne , zad.2- środki czystości profesjonalne, zad.3 - artykuły papierowe i worki foliowe na odpady różne.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu .
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu .
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen patrz SIWZ
Zakresie warunkow udzialu patrz SIWZ
Zakresie kryteriow selekcji patrz SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci patrz SIWZ
Inne dokumenty niewymienione patrz SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 23.2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 23.2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 23.2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 23.2.3.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 23.2.4.Zmiana stawek VAT , w każdym terminie tj. w chwili wejścia w życie stosownych w tym zakresie aktów prawnych. 23.3. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu. 23.4. Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. 23.5. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy
IV 4 4 data 2020-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1/2A -środki czystości ogólne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki czystości ogólne tj. mydło do rąk różne, płyn do naczyń , proszek do szorowania , płyn do mycia okien , szampony , oliwka dla dzieci , mleczko do czyszczenia , żele do mycia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2/ 2B -środki czystości profesjonalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki czystości profesjonalne tj. środki czystości podawane przez systemy dozujące do powierzchni , sanitariatów , powierzchni błyszczących, gruntownego czyszczenia, tabletki do zmywarek, ścierki do sprzątania różne , pady do maszyn sprzątających, mopy różne, uchwyty do mopa, kij do mopa.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3/2C -artykuły papierowe i worki foliowe na odpady różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis artykuły papierowe i worki foliowe na odpady różne tj. ręczniki papierowe , papier toaletowy, worki foliowe na odpady różne
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw częściowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Warunki płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)