| GuidZP400 |
c8325fe0-026b-4725-9b3f-69317f67bb1c
|
| Biuletyn |
532608-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta
|
| Regon |
35100119200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Os. Zgody
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-949
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
12 644 24 32,
|
| Zamawiajacy fax |
12 644 24 32
|
| Zamawiajacy email |
biuro@krakownh.pl,
|
| Adres strony url |
www.krakownh.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=466&mmi=16636
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=466&mmi=16636
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ośrodek Kultury Kraków - Nowa Huta, Os. Zgody 1, 31-949 Kraków, sekretariat pok. nr 2
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części
|
| Numer referencyjny |
DA.261.1.1.2020
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części”
Część 1 – roboty budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji klimatyzacji obejmujące m.in.:
- Prace demontażowe,
- Montaż lekkiej ściany działowej, szkieletowej,
- Wymiana stolarki drzwiowej
- Poszerzenie ścianki działowej,
- Wykonanie przewodów wentylacji wspomaganej mechanicznie,
- Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- Remont podłóg,
- Odnowienie ścian i sufitów – prace malarskie,
- Wykonanie instalacji klimatyzacji (tylko w części usytuowanej w remontowanym lokalu – bez montażu urządzeń oraz bez wykonania doprowadzenia instalacji do jednostek zewnętrznych na dachu)
- wykonanie zasilania klimatyzatorów wewnątrz lokalu (bez montażu urządzeń)
- UWAGA!!! zakres zamówienia nie obejmuje ujętej w dokumentacji projektowej wymiany okien na okna p.poż. oraz usunięcia okładziny z płytek w aneksie kuchennym pom. 0.8. Dodatkowo zamiast zamurowania otworu drzwiowego pomiędzy pom. 0.10 a 0.11 należy przewidzieć wymianę drzwi na drzwi dźwiękoszczelne.
Część 2 – zakup, dostawa i montaż mebli gotowych
2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w:
2.1.Dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 5.1. (dla części 1), 5.2. (dla części 2) do SIWZ
2.2 Istotnych postanowieniach umowy (IPU) - zał. nr 1A oraz 1 B do SIWZ
Wiążącymi i nadrzędnymi będą w kolejności zapisy: umowy, dokumentacji projektowej, pozostałe załączniki do SIWZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z:
1) dokumentacją projektową i STWiORB stanowiącą załącznik nr 5.1. – 5.2. do SIWZ,
2) niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia,
3) wzorem umowy (IPU – Załącznik nr 1 A oraz 1B do SIWZ),
4) ofertą Wykonawcy,
5) wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
2
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Część 1 - do 8 tygodni od dnia przekazania frontu robót.
2. Część 2 – do 6 tygodni od dnia przekazania frontu robót.
Termin realizacji zamówienia podlega ocenie w kryterium oceny oferty.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
(dotyczy tylko części 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a. jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – uprawnienia budowlane bez ograniczeń;
b. jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – uprawnienia budowlane bez ograniczeń;
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21
ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania
wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z
uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w
przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności
tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia
w sprawie spłat tych należności; c)oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem
środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
(dla części 1) wykaz osób (na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji V pkt. 1 ppkt 1.3. SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, numeru uprawnień. Wykaz osób zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik 6 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
SIWZ; 2. jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca
Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego
reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez
osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie z druków oświadczeń
stanowiących załączniki nr 2A i 2B do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Dokumenty te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy
Pzp).Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich
Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze
oświadczenie na jednym dokumencie. 4. jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez
Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadzie wskazanej w art. 22a ustawy Pzp -
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jako dowód polegania przez Wykonawcę w odniesieniu
do warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy zdolności techniczne lub zawodowe, innego
podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w
terminie określonym przez Zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
lub złożył zobowiązanie do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże że
spełnia warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie 5. zamawiający dopuszcza złożenie wraz z
ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej , w sytuacji gdy
wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ, zaznaczyć pkt 1
oświadczenia) 6. po otwarciu ofert - o ile wykonawca nie złożył w ofertą oświadczenia z pkt 5
powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których
mowa powyżej w pkt. 3 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego
załącznik nr 4 do SIWZ). powyższe oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu wpłynie
tylko jedna oferta. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców (np. konsorcjum) powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę
lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą
złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wadium w kwocie
1) Dla części 1 – 5 000,00 złotych
2) Dla części 2 – 1 100,00 złotych
Szczegóły odnośnie sposobu wniesienia określa Rozdział X SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
zakres dopuszczalnych mian został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ (IPU).
|
| IV 4 4 data |
2020-05-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 05.05.2020r. o godz. 10:30 wyłącznie w formie transmisji on – line. Szczegóły w tym zakresie zostaną opublikowane na stronie Zamawiającego przed ww. terminem.
|