GuidZP400 |
34206ebe-ddae-4819-97df-700553fde41d
|
Biuletyn |
533782-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejska Biblioteka Publiczna im. Juliana Przybosia
|
Regon |
63133800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przeworsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 487 692
|
Zamawiajacy fax |
166 487 739
|
Zamawiajacy email |
biblio@przeworsk.um.gov.pl
|
Adres strony url |
http://biblioteka-przeworsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://biblioteka-przeworsk.pl , https://przeworsk.bip.info.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://biblioteka-przeworsk.pl , https://przeworsk.bip.info.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejska Biblioteka Publiczna im. Juliana Przybosia ul. Piłsudskiego 8, 37-200 Przeworsk - pokój Dyrektor/ Księgowość
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem mebli dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przeworsku
|
Numer referencyjny |
MBP.26.4.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przeworsku - Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 (formularz cenowy)
Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020 przez Instytut Książki
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
• ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
• ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie, w którym Wykonawca dostarczył i zamontował meble o wartości co najmniej 50 000 zł brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – wzór wykazu stanowi zał. nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony i podpisany Druk oferta – w oparciu o zał. Nr 1 do SIWZ
b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowo-ofertowy – w oparciu o zał. Nr 2 do SIWZ
c) Pozostałe dokumenty zgodnie z wymaganiami siwz
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony mogą dokonywać istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach przewidzianych w przepisach prawa i w niniejszej umowie
2. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 8;
b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców.
3. Zmiany niedotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
|
IV 4 4 data |
2020-05-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|