Usługi doradcze w procesie programowania oraz edukacyjne

Data publikacji 2020-04-27
Data zakończenia 2020-05-07 00:00:00
Instytucja Śląskie Centrum Chorób Serca
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534675-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722610002, 805000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach poszczególnych Pakietów w zależności od specjalności medycznej są zadania wybrane z poniższych:
• Analiza danych pozyskanych z NFZ, dotyczących zachorowalności ludności Śląska.
• Opracowanie słowników obciążeń zdrowotnych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń niepożądanych spowodowanych zanieczyszczeniami, które zostaną zaaplikowane do systemu mapowania zdrowotnego.
• Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego.
• Opracowanie bazy komunikatów zdrowotnych ogólnych oraz indywidualnych dla użytkowników systemu z zakresu chorób układu sercowo-naczyniowego (kardiologia i kardiochirurgia), pulmonologii, diabetologii i pediatrii oraz konsultowanie ich z Partnerami projektu.
• Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do wybranych podmiotów leczniczych w związku ze zwiększonym ryzykiem występowania zdarzeń niepożądanych u pacjentów z powodu zanieczyszczeń.
• Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi.
• Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi.
• Konsultacje medyczne oraz bieżące wprowadzanie zmian do ww. systemu.
• Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania.
• Działania informacyjno-edukacyjne w zakresie objętym projektem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ab7d22a-4110-4c6d-8834-4760652bc275
Biuletyn 534675-N-2020
Zamawiajacy nazwa Śląskie Centrum Chorób Serca
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 733 668
Zamawiajacy fax 32 2717654, 3733668
Zamawiajacy email przetargi@sccs.pl
Adres strony url www.sccs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu InfoSMOG-MED, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 2. Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1. Wsparcie usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sccs.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sccs.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. Marii Curie Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze
Nazwa nadana zamowieniu Usługi doradcze w procesie programowania oraz edukacyjne
Numer referencyjny 22/EZP/20
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia w ramach poszczególnych Pakietów w zależności od specjalności medycznej są zadania wybrane z poniższych: • Analiza danych pozyskanych z NFZ, dotyczących zachorowalności ludności Śląska. • Opracowanie słowników obciążeń zdrowotnych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń niepożądanych spowodowanych zanieczyszczeniami, które zostaną zaaplikowane do systemu mapowania zdrowotnego. • Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego. • Opracowanie bazy komunikatów zdrowotnych ogólnych oraz indywidualnych dla użytkowników systemu z zakresu chorób układu sercowo-naczyniowego (kardiologia i kardiochirurgia), pulmonologii, diabetologii i pediatrii oraz konsultowanie ich z Partnerami projektu. • Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do wybranych podmiotów leczniczych w związku ze zwiększonym ryzykiem występowania zdarzeń niepożądanych u pacjentów z powodu zanieczyszczeń. • Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. • Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. • Konsultacje medyczne oraz bieżące wprowadzanie zmian do ww. systemu. • Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania. • Działania informacyjno-edukacyjne w zakresie objętym projektem.
Cpv glowny przedmiot 72261000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 16
Okreslenie warunkow nie stawia się warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie stawia się warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow osoby do realizacji zamówienia o poniższych uprawnieniach: • Pakiet nr 1: lekarz - ze specjalizacją z pediatrii lub lekarz w trakcie specjalizacji z pediatrii (co najmniej 4 rok nauki), - Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu) z chorymi małoletnimi, - Doświadczenie w pracy naukowej • Pakiet nr 2: lekarz  ze specjalizacją z kardiologii,  Co najmniej 10-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu) z chorymi kardiologicznymi,  Doświadczenie w pracy naukowej • Pakiet nr 3: lekarz  ze specjalizacją z kardiologii lub lekarz w trakcie specjalizacji z kardiologii (co najmniej 4 rok nauki),  Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej z chorymi (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu)kardiologicznymi,  Doświadczenie w pracy naukowej, • Pakiet nr 4: lekarz  ze specjalizacją z kardiologii lub lekarz w trakcie specjalizacji z kardiologii (co najmniej 4 rok nauki), oraz specjalizacja z chorób wewnętrznych,  Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu) z chorymi kardiologicznymi,  Doświadczenie w pracy naukowej • Pakiet nr 5: lekarz  ze specjalizacją z pulmonologii lub w trakcie specjalizacji z pulmonologii (co najmniej 4 rok nauki),  Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu) z chorymi pulmonologicznymi,  Doświadczenie w pracy naukowej • Pakiet nr 6: lekarz  ze specjalizacją z kardiochirurgii lub lekarz w trakcie specjalizacji z kardiochirurgii (co najmniej 4 rok nauki),  Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu) z chorymi kardiochirurgicznymi,  Doświadczenie w pracy naukowej • Pakiet nr 7: lekarz  ze specjalizacją z diabetologii lub lekarz w trakcie specjalizacji z diabetologii (co najmniej 4 rok nauki), oraz specjalizacja z chorób wewnętrznych,  Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy klinicznej (rozumianej jako leczenie pacjentów w szpitalu)z chorymi na cukrzycę,  Doświadczenie w pracy naukowej 8) Pakiet nr 8: lekarz  Specjalista kardiolog z 5-letnim stażem w zakresie edukacji
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (w przypadku gdy Wykonawca nie będzie wykonywał usługi osobiście),w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6)
Inne dokumenty niewymienione Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówieni przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1, 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 (Pakiety)
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają następujące zmiany Umowy: a) zmiana harmonogramu Usług jeżeli nie wynika ona z winy Wykonawcy a nowe terminy pozwolą na należytą realizację Projektu, b) zmiana ilości godzin Usług o nie więcej niż 50% jeżeli nie wynika ona z winy Wykonawcy oraz pozwoli na należytą realizację Projektu. 2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Specjalista 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72261000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis • Opracowanie słownika obciążeń zdrowotnych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami u dzieci, który zostanie zaaplikowany do systemu mapowania zdrowotnego. • Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla schorzeń występujących u dzieci, powiązanych z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie bazy komunikatów ogólnych oraz indywidualnych dla dzieci ze schorzeniami powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do jednostek leczniczych związanych ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia zdarzeń niepożądanych u dzieci ze schorzeniami powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi w zakresie obejmującym schorzenia u dzieci. • Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. • Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania - Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 272. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Specjalista 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72261000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis • Analiza pozyskanych z NFZ danych dotyczących zachorowalności ludności Śląska. • Opracowanie słowników obciążeń chorobowych, które zostaną zaaplikowane do systemu, a wpływają na ryzyko wystąpienia zdarzeń u chorych ze schorzeniami sercowo-naczyniowymi, spowodowanych zanieczyszczeniami. • Medyczne konsultacje eksperckie opracowywanego systemu mapowania zdrowotnego dla pacjentów ze schorzeniami układu krążenia. • Medyczne konsultacje eksperckie przygotowywanej bazy komunikatów zdrowotnych dla użytkowników systemu oraz bazy komunikatów kierowanych do jednostek medycznych związanych ze zwiększonym ryzykiem występowania zdarzeń niepożądanych u pacjentów z ze schorzeniami układu krążenia. • Weryfikacja systemu raportowania indywidulanego oraz systemu komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. • Konsultacje w zakresie procesu dostosowywania systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji z podmiotami leczniczymi do wymagań wynikających z procesu testowania. • Weryfikacja medyczna procesu dostosowywania systemu mapowania zdrowotnego do wymagań wynikających z procesu testowania dla pacjentów ze schorzeniami układu krążenia. • Bieżące konsultacje dot. funkcjonalności związanej z działaniem platformy i aplikacji. Ilość godzin pracy: 430. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Specjalista 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72261000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis • Opracowanie słowników obciążeń chorobowych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami dla zawału serca, udaru OUN, migotania przedsionków • Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla zawału serca, udaru OUN, migotania przedsionków powiązanych z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie bazy komunikatów indywidualnych dla użytkowników systemu z zakresu zawału serca, udaru OUN, migotania przedsionków powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do jednostek leczniczych związanych ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia zdarzeń niepożądanych z zakresu zawału serca, udaru OUN, migotania przedsionków • Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji w wybranymi podmiotami leczniczymi. • Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. • Konsultowanie przy wprowadzaniu zmian do ww. systemu. • Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania z zakresu zawału serca, udaru OUN, migotania przedsionków - Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 430. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Specjalista 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72261000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis • Opracowanie słowników obciążeń chorobowych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami dla zaburzeń rytmu, zatorowości płucnej, zakrzepicy płuc, nadciśnienia tętniczego. • Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla zaburzeń rytmu, zatorowości płucnej, zakrzepicy płuc, nadciśnienia tętniczegopowiązanych z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie bazy komunikatów indywidualnych dla użytkowników systemu z zakresu zaburzeń rytmu, zatorowości płucnej, zakrzepicy płuc, nadciśnienia tętniczegopowiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do jednostek leczniczych związanych ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia zdarzeń niepożądanych z zakresu zaburzeń rytmu, zatorowości płucnej, zakrzepicy płuc, nadciśnienia tętniczego. • Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji w wybranymi podmiotami leczniczymi. • Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. • Konsultowanie przy wprowadzaniu zmian do ww. systemu. • Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania z zakresu zaburzeń rytmu, zatorowości płucnej, zakrzepicy płuc, nadciśnienia tętniczego- Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 430. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Specjalista 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72261000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis • Opracowanie słowników obciążeń chorobowych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami dla schorzeń układu oddechowego. • Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla schorzeń układu oddechowego powiązanych z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie bazy komunikatów indywidualnych dla użytkowników systemu z zakresu układu oddechowego powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do jednostek leczniczych związanych ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia zdarzeń niepożądanych z zakresu schorzeń układu oddechowego powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji w wybranymi podmiotami leczniczymi w zakresie obejmującym schorzenia układu oddechowego. • Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. • Konsultowanie przy wprowadzaniu zmian do ww. systemu. • Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania - Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 272. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Specjalista 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72261000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis • Opracowanie słowników obciążeń chorobowych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami dla pacjentów po przebytym zabiegu kardiochirurgicznym. • Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla pacjentów po zabiegach kardiochirurgicznych. • Opracowanie bazy komunikatów indywidualnych dla chorych po zabiegach kardiochirurgicznych powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. • Testowanie systemu raportowania indywidualnego. • Konsultowanie przy wprowadzaniu zmian do ww. systemu. • Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania dla pacjentów po zabiegach kardiochirurgicznych - Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 430. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Specjalisyta 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72261000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis • Opracowanie słowników obciążeń chorobowych wpływających na ryzyko wystąpienia zdarzeń spowodowanych zanieczyszczeniami dla schorzeń diabetologicznych. • Współpraca z zespołem informatycznym przy tworzeniu oprogramowania systemu mapowania zdrowotnego dla schorzeń diabetologicznych powiązanych z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie bazy komunikatów indywidualnych dla użytkowników systemu z zakresu schorzeń diabetologicznych powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie bazy komunikatów kierowanych do jednostek leczniczych związanych ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia zdarzeń niepożądanych z zakresu schorzeń diabetologicznych powiązanymi z zanieczyszczeniem powietrza. • Opracowanie systemu raportowania indywidualnego oraz systemu komunikacji w wybranymi podmiotami leczniczymi w zakresie obejmującym schorzenia diabetologiczne. • Testowanie systemu raportowania indywidualnego oraz komunikacji z wybranymi podmiotami leczniczymi. • Konsultowanie przy wprowadzaniu zmian do ww. systemu. • Dostosowanie systemu do wymagań wynikających z procesu testowania - Implementacja wniosków z okresu testowego do ostatecznej wersji systemu. Ilość godzin pracy: 272. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Specjalista 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 80500000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis Działania informacyjno-edukacyjne, w tym: przygotowanie i ocena informacji dotyczących projektu zamieszczanych na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, udział w konferencjach prasowych, audycjach/pogadankach na antenie radia i TV, wykłady dot. tematyki projektu podczas cyklu spotkań́ – panele dyskusyjne z udziałem autorytetów/ekspertów Ilość godzin pracy: 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
  

Criterion

Kryteria doświadczenie
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)