GuidZP400 |
e959ed3f-18be-44e1-8289-66d569f70106
|
Biuletyn |
537117-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
|
Regon |
28860400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-089
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 485 400
|
Zamawiajacy fax |
857 485 627
|
Zamawiajacy email |
zampubl@umwb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.umb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umb.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umb.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy papieru ksero oraz artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na dwie części
|
Numer referencyjny |
AZP.25.1.19.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru ksero oraz artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 2 części: Część 1: Dostawa papieru ksero, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część 2: Dostawa artykułów biurowych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia: a) realizacja zamówienia sukcesywnie przez 18 miesięcy, b) realizacja poszczególnych zamówień cząstkowych – w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, maksymalnie do 8 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia faxem lub e-mailem. Wykonawca może zaoferować krótsze terminy dostawy zgodnie z Częścią XII SIWZ. 2. Miejsce dostawy i realizacji zamówienia (na koszt Wykonawcy): • Dział Zaopatrzenia, ul. Akademicka 3, 15-267 Białystok lub na adres jednostki organizacyjnej UMB wskazany przez Zamawiającego.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- - próbki (dotyczy: Część 1 poz. 2, 3 - po 1 ryzie ; Część 2 poz. 8, 9, 13, 25, 27, 61, 87, 99, 109, 110, 114, 117, 123 - po 1 szt. lub 1 op.).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Dokument Numer Załącznika I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Tabela Opisu przedmiotu zamówienia/ Formularz cenowy- odpowiednio dla Części 1/ Części 2 Załącznik nr 2 3. Opcjonalnie: oświadczenie dot. równoważności - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 3 4. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 4 5. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 5 6. Opcjonalnie: pełnomocnictwo (oryginał lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem) Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych Zamawiającego: - próbki (dotyczy: Część 1 poz. 2, 3 - po 1 ryzie ; Część 2 poz. 8, 9, 13, 25, 27, 61, 87, 99, 109, 110, 114, 117, 123 - po 1 szt. lub 1 op.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru ksero
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Kryteria oceny ofert 2.1. Cena ofertowa – 60%, 2.2. Termin dostawy – 40%. Ad. 2.1. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: kryterium CENA OFERTOWA (C): C min. WP (C) = ---------- x 60 C of. gdzie: C min. - cena najniższa spośród badanych ofert, C of. - cena oferty badanej, 60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%. Ad. 2.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: kryterium TERMIN DOSTAWY (TD) t. j. termin realizacji poszczególnych zamówień cząstkowych: • Zaoferowany termin dostawy: od 7 do 8 dni roboczych (maksymalny dopuszczony termin) od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt; • Zaoferowany termin dostawy: od 5 do 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt; • Zaoferowany termin dostawy: 4 dni robocze i mniej od dnia złożenia zamówienia – 40 pkt. UWAGA: W kryterium termin dostawy (TD,) ilość punktów obliczona będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin maksymalny dopuszczony tj. 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. 2.3. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru: P = WP (C) + (TD) 3.1. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto. 3.1.1. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1: Dostawa papieru ksero, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 1, stanowiący integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Kryteria oceny ofert
2.1. Cena ofertowa – 60%,
2.2. Termin dostawy – 40%.
Ad. 2.1. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:
kryterium CENA OFERTOWA (C):
C min.
WP (C) = ---------- x 60
C of.
gdzie:
C min. - cena najniższa spośród badanych ofert,
C of. - cena oferty badanej,
60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%.
Ad. 2.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:
kryterium TERMIN DOSTAWY (TD) t. j. termin realizacji poszczególnych zamówień cząstkowych:
• Zaoferowany termin dostawy: od 7 do 8 dni roboczych (maksymalny dopuszczony termin) od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt;
• Zaoferowany termin dostawy: od 5 do 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt;
• Zaoferowany termin dostawy: 4 dni robocze i mniej od dnia złożenia zamówienia – 40 pkt.
UWAGA: W kryterium termin dostawy (TD,) ilość punktów obliczona będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym
(wg załącznika nr 1 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin maksymalny dopuszczony tj. 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
2.3. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru:
P = WP (C) + (TD)
3.1. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto.
3.1.1. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
|
| |