Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części

Data publikacji 2020-05-05
Data zakończenia 2020-05-15 00:00:00
Instytucja Gmina Sławków
Miejscowość Sławków
Województwo śląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536840-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 331962002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części, realizowane – w zakresie części nr 1 - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Budynek, do którego zamawiane są meble i wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): 1)Część nr 1 – Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków 2)Część nr 2 – Dostawa schodołazu na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków. 3.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1)załączniku nr 4 A do SIWZ – dla części nr 1 (poszczególne pozycje w zestawieniu mebli i innego wyposażenia wynikają z przedmiaru, będącego częścią dokumentacji projektowej, Zamawiający pomocniczo załącza przedmiar oraz niezbędne wizualizacje jako część załącznika nr 4 A do SIWZ) 2)załączniku nr 4 B do SIWZ – dla części nr 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części nr 1 zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia ofertowego na kwotę podaną w ofercie z przedstawieniem cen jednostkowych za poszczególne zamawiane pozycje. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania. Minimalny termin gwarancji na przedmiot umowy, dla obu części wynosi 24 miesiące.Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5a8bacd-d2b1-4ff8-942b-31044dd7186c
Biuletyn 536840-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Sławków
Regon 27625755800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sławków
Zamawiajacy kod pocztowy 41-260
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2931552 w. 41,
Zamawiajacy fax 322 931 233
Zamawiajacy email sod@slawkow.pl,
Adres strony url www.slawkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W zakresie części nr 1 - dofinansowane w ramach projektu Gminy Sławków pn.: „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Miasto Sławków” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://e-zp.slawkow.pl oraz bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/przetargi Urzędu Miasta lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/E-zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://e-zp.slawkow.pl oraz bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/przetargi Urzędu Miasta lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/E-zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Sławkowa, ul. Rynek 1, 41-260 Sławków w Sekretariacie (1 piętro). W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć poprzez System E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków https://e-zp.slawkow.pl - zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części
Numer referencyjny ZP-I.271.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części, realizowane – w zakresie części nr 1 - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Budynek, do którego zamawiane są meble i wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): 1)Część nr 1 – Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków 2)Część nr 2 – Dostawa schodołazu na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków. 3.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1)załączniku nr 4 A do SIWZ – dla części nr 1 (poszczególne pozycje w zestawieniu mebli i innego wyposażenia wynikają z przedmiaru, będącego częścią dokumentacji projektowej, Zamawiający pomocniczo załącza przedmiar oraz niezbędne wizualizacje jako część załącznika nr 4 A do SIWZ) 2)załączniku nr 4 B do SIWZ – dla części nr 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części nr 1 zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia ofertowego na kwotę podaną w ofercie z przedstawieniem cen jednostkowych za poszczególne zamawiane pozycje. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania. Minimalny termin gwarancji na przedmiot umowy, dla obu części wynosi 24 miesiące.Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow 1) Część nr 1 –- do 60 dni od dnia zawarcia umowy 2) Część nr 2 – do 30 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej/w Systemie E-ZP informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;; Uwaga: proszę nie załączać oświadczenia do oferty. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu).
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć: Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Pzp o braku podstaw wykluczenia), Pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku ofert składanych w formie pisemnej: pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku ofert składanych w postaci elektronicznej: pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu E-ZP opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii – kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. Powyższe zasady dot. także dokumentu, z którego wynika umocowania do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w załączniku 5 do SIWZ – Wzór umowy dla każdej z części. Zamawiający zawrze z Wykonawcą Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy – załączniki nr 5 do SIWZ. Dokonanie zmian wymaga dochowania warunków wynikających ze wzoru umowy. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zmieniona także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zamieszcza wymagane informacje w Klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Ograniczenia stosowania RODO : 1)W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 2)Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 3) W zakresie protokołu z postępowania, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla części nr 1 –- do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części, realizowane – w zakresie części nr 1 - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Budynek, do którego zamawiane są meble i wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): Część nr 1 – Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 A do SIWZ – dla części nr 1 (poszczególne pozycje w zestawieniu mebli i innego wyposażenia wynikają z przedmiaru, będącego częścią dokumentacji projektowej, Zamawiający pomocniczo załącza przedmiar oraz niezbędne wizualizacje jako część załącznika nr 4 A do SIWZ). Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części nr 1 zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia ofertowego na kwotę podaną w ofercie z przedstawieniem cen jednostkowych za poszczególne zamawiane pozycje. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania. Minimalny termin gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa schodołazu na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla części nr 2 – do 30 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części. Budynek, do którego zamawiane są meble i wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): Część nr 2 – Dostawa schodołazu na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 B do SIWZ – dla części nr 2.. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania. Minimalny termin gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesiące.
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)