GuidZP400 |
c5a8bacd-d2b1-4ff8-942b-31044dd7186c
|
Biuletyn |
536840-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sławków
|
Regon |
27625755800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sławków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-260
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2931552 w. 41,
|
Zamawiajacy fax |
322 931 233
|
Zamawiajacy email |
sod@slawkow.pl,
|
Adres strony url |
www.slawkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
W zakresie części nr 1 - dofinansowane w ramach projektu Gminy Sławków pn.: „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Miasto Sławków” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://e-zp.slawkow.pl oraz bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/przetargi Urzędu Miasta lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/E-zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://e-zp.slawkow.pl oraz bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/przetargi Urzędu Miasta lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/E-zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Sławkowa, ul. Rynek 1, 41-260 Sławków w Sekretariacie (1 piętro). W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć poprzez System E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków https://e-zp.slawkow.pl - zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części
|
Numer referencyjny |
ZP-I.271.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części, realizowane – w zakresie części nr 1 - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Budynek, do którego zamawiane są meble i wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): 1)Część nr 1 – Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków 2)Część nr 2 – Dostawa schodołazu na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków. 3.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1)załączniku nr 4 A do SIWZ – dla części nr 1 (poszczególne pozycje w zestawieniu mebli i innego wyposażenia wynikają z przedmiaru, będącego częścią dokumentacji projektowej, Zamawiający pomocniczo załącza przedmiar oraz niezbędne wizualizacje jako część załącznika nr 4 A do SIWZ) 2)załączniku nr 4 B do SIWZ – dla części nr 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części nr 1 zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia ofertowego na kwotę podaną w ofercie z przedstawieniem cen jednostkowych za poszczególne zamawiane pozycje. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania. Minimalny termin gwarancji na przedmiot umowy, dla obu części wynosi 24 miesiące.Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
1) Część nr 1 –- do 60 dni od dnia zawarcia umowy 2) Część nr 2 – do 30 dni od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej/w Systemie E-ZP informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;; Uwaga: proszę nie załączać oświadczenia do oferty. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć: Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Pzp o braku podstaw wykluczenia), Pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku ofert składanych w formie pisemnej: pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku ofert składanych w postaci elektronicznej: pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu E-ZP opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii – kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. Powyższe zasady dot. także dokumentu, z którego wynika umocowania do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w załączniku 5 do SIWZ – Wzór umowy dla każdej z części. Zamawiający zawrze z Wykonawcą Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy – załączniki nr 5 do SIWZ. Dokonanie zmian wymaga dochowania warunków wynikających ze wzoru umowy. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zmieniona także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zamieszcza wymagane informacje w Klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Ograniczenia stosowania RODO : 1)W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 2)Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 3) W zakresie protokołu z postępowania, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla części nr 1 –- do 60 dni od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części, realizowane – w zakresie części nr 1 - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Budynek, do którego zamawiane są meble i wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): Część nr 1 – Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 A do SIWZ – dla części nr 1 (poszczególne pozycje w zestawieniu mebli i innego wyposażenia wynikają z przedmiaru, będącego częścią dokumentacji projektowej, Zamawiający pomocniczo załącza przedmiar oraz niezbędne wizualizacje jako część załącznika nr 4 A do SIWZ). Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części nr 1 zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia ofertowego na kwotę podaną w ofercie z przedstawieniem cen jednostkowych za poszczególne zamawiane pozycje. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania. Minimalny termin gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesiące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa schodołazu na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla części nr 2 – do 30 dni od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części. Budynek, do którego zamawiane są meble i wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): Część nr 2 – Dostawa schodołazu na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 B do SIWZ – dla części nr 2.. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania. Minimalny termin gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesiące.
|
| |