sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części

Data publikacji 2020-05-05
Data zakończenia 2020-05-13 00:00:00
Instytucja Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537091-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f612aad-8a44-414d-b453-6febf7c881b7
Biuletyn 537091-N-2020
Zamawiajacy nazwa Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Regon 10393032000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 142A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-551
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 46-31-000,
Zamawiajacy fax 22 46 31 025
Zamawiajacy email dzp@frse.org.pl,
Adres strony url www.frse.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu zamówienie jest finansowane z programów edukacyjnych UE obsługiwanych przez FRSE
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Fundacja korzystająca ze środków publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.frse.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Jerozolimskie 142a, 02-305 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części
Numer referencyjny ZP-9/FRSE/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1.
Inne dokumenty niewymienione Próbki potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom (opisowi) wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca załącza do oferty nieodpłatnie jedną próbkę wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia wraz z ich oznakowaniem (wg Załącznika nr 8 do SIWZ) oraz opakowaniami jednostkowymi. Próbki przedmiotów zamówienia wymienione poniżej, na potrzeby złożenia oferty, mogą posiadać znakowanie dowolnym logotypem (tzn. w tych przypadkach nie obowiązuje załącznik nr 7 do SIWZ):- I. 14, I.15, III.1, III.2. Próbki powinny być fabrycznie nowe, bez uszkodzeń mechanicznych. Każda próbka powinna być opisana (np. oklejona naklejką) z danymi: której części dotyczy, nr pozycji z OPZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, pakiet z próbkami z każdej części powinien być dostarczony w osobnym opakowaniu. Próbki stanowią załączniki do oferty i powinny być opakowane zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale 7 SIWZ. Na wniosek Wykonawcy, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający odeśle próbki produktów na podany w formularzu oferty adres
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian, w następujących przypadkach: 1) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy – w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową, w tym umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi lub następstwem, w przypadku, gdy zmiany te nie były znane w dniu zawarcia Umowy, 2) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy, w przypadku konieczności zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań, niż wskazane pierwotnie w Przedmiocie Umowy ze względu na zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczności te nie były znane w dniu zawarcia Umowy, 3) w zakresie Przedmiotu Umowy w przypadku zastosowania ulepszeń w stosunku do Przedmiotu Umowy, gdy przyniosą one wymierne korzyści Zamawiającemu, a nie zmieniają wartości Umowy. 4) w zakresie terminu realizacji Umowy, Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji) w przypadku, prac nad uchwaleniem lub nowelizacją powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które może mieć wpływ na realizację Umowy, a przewidywany kierunek zmian wskazuje na potrzebę wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia świadczeń stanowiących Przedmiot Umowy w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa, 5) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), przy niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa wydajności, jakości prac związanych z Przedmiotem Umowy; 6) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w następstwie wystąpienia okoliczności, które nie były znane w momencie zawarcia Umowy, oraz których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do zmiany zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia; 7) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku zmian w strukturze lub organizacji Zamawiającego mających wpływ na zakres prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu, 8) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji oraz pozostałych elementów Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej pierwotnymi postanowieniami; 9) w zakresie zmian doprecyzowujących treść Umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 10) w zakresie terminu obowiązywania Umowy poprzez jego wydłużenie, z zachowaniem niezmiennego poziomu wynagrodzenia, w sytuacji gdy taka zmiana umożliwi realizację w większym zakresie, 11) w zakresie zmian podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku, gdy zmiana ta nie pogorszy jakości świadczeń, do których zobowiązany jest Wykonawca lub zmiana ta jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy, 12) w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość proporcjonalnego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian stawki podatku VAT; b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2020-05-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne cz. I - konferencyjno-edukacyjne,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne cz. II - okolicznościowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne cz. III – Euro Skills 2020
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)