GuidZP400 |
5fcd26d4-ded7-4793-97fd-be4f8c75fedd
|
Biuletyn |
536889-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
|
Regon |
14013034600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Koszykowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
78
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-671
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 845 557
|
Zamawiajacy fax |
261 845 135
|
Zamawiajacy email |
zp@wckik.pl
|
Adres strony url |
www.wckik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wckik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
z zachowaniem formy pisemnej w postaci dokumentu papierowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78; 00-671 Warszawa 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pojemników traneferowych sterylnych, filtrów do usuwania leukocytów, gazy opatrunkowej, waty celulozowej, podkładu ochronnego bibułowo-foliowego, preparatu alkoholowego o przedłużonym działaniu
|
Numer referencyjny |
17/D/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Pakiet nr 1: Pojemnik transferowy sterylny o pojemności 600 ml z łącznikiem. Wielkość zamówienia: 3225 sztuk;
Pakiet nr 2: Filtry do usuwania leukocytów z koncentratów krwinek płytkowych. Wielkość zamówienia: 120 sztuk;
Pakiet nr 3: Gaza opatrunkowa niesterylna lub sterylna 1 m x 1m, 13 lub 17 nitkowa. Wielkość zamówienia: 1250 sztuk;
Pakiet nr 4: Wata celulozowa w arkuszach. Wielkość zamówienia: 58 opakowań (5 kg);
Pakiet nr 5: Podkład ochronny bibułowo-foliowy na leżankę, szerokość 50cm. Wielkość zamówienia: 185 rolek;
Pakiet nr 6: Alkoholowy preparat z zawartością minimum dwóch alkoholi o działaniu przedłużonym do odkażania skóry przed operacjami i mniejszymi zabiegami lekarskimiWielkość zamówienia: 296 sztuk.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141613-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie Wykonawcy zawierające informację czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego (art. 91 ust. 3a ustawy) według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy PZP.
|
IV 4 4 data |
2020-05-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja skierowana do osób fizycznych, w tym prowadzonych jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
Zamawiający informuję, że w przypadku:
- osób fizycznych,
- osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
- członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osoba fizyczną,
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
przetwarza dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO,
Zamawiający informuję, że:
1. Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ informuje Pana/nią, że administratorem Pana/ni danych osobowych podanych w dokumentacji przetargowej jest Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie przy ul. Koszykowej 78. Adres korespondencyjny: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ, 00-671 Warszawa, ul. Koszykowa 78.
2. Pana/ni dane osobowe przetwarzane będą w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu przetargowym organizowanym przez Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie.
3. Administrator danych powołał Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez: adres korespondencyjny: 00-671 Warszawa, ul. Koszykowa 78, numer telefonu: 261 846 185, adres e-mail: edu@wckik.pl.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
• prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych;
• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pojemnik transferowy sterylny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141613-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemnik transferowy sterylny o pojemności 600 ml z łącznikiem. Wielkość zamówienia: 3225 sztuk.
Wymagane dokumenty:
deklaracja zgodności,
zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Filtry do usuwania leukocytów z koncentratów krwinek płytkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Filtry do usuwania leukocytów z koncentratów krwinek płytkowych sztuka 120
1. Wykonany z przeźroczystego tworzywa,
2. integralnie z filtrem połączony pojemnik transferowy o pojemności min 1000ml,
3. wyposażone w system odpowietrzania, gwarantujący filtrację w układzie zamkniętym.
4. filtr zbudowany z naturalnego polimeru zapobiegający aktywacji płytek podczas filtrowania,
5. przeznaczony do laboratoryjnej filtracji 1 jednostki z aferezy lub 1jednostki zlewanego KKP,
6. czas filtracji ≤ 15 minut,
7. skuteczność filtracji do poziomu uważanego za zapobiegający alloimmunizacji (liczba leukocytów <1x106/jednostkę),
8. objętość preparatu pozostająca w układzie nie przekracza 15%,
9. jednoznaczne oznakowanie pojemnika transferowego przez podanie kodu produktu i serii,
10. elastyczny i cienkościenny dren,
11. metoda sterylizacji zapewniająca okres ważności minimum 30 miesięcy.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
dokument CE,
zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Gaza opatrunkowa niesterylna lub sterylna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Gaza opatrunkowa niesterylna lub sterylna 1 m x 1m, 13 lub 17 nitkowa, 100% bawełny hydrofilowej. Bezpieczna w użytkowaniu, bez luźnych włókien na powierzchni. Bielona metodą nadtlenkową. Wielkość zamówienia: 1250 sztuk.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów :
deklaracja zgodności producenta.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wata celulozowa w arkuszach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141115-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wata celulozowa w arkuszach. Nie powodująca podrażnień skóry i reakcji alergicznych, rozmiar min. 40cmx60cm.
Opakowanie 5kg . Wielkość zamówienia: 58 Opakowań (5 kg)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów :
deklaracja zgodności producenta.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Podkład ochronny bibułowo-foliowy na leżankę
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podkład ochronny bibułowo-foliowy na leżankę, szerokość 50cm. Perforowany poprzecznie co min. 35 cm max. 50 cm Długość 40-50m. Rolka z otworem przelotowym średnicy od 38 do 45 mm. Do zamocowania na wałku. Wielkość zamówienia: 185 rolek.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów :
deklaracja zgodności.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Alkoholowy preparat z zawartością minimum dwóch alkoholi o działaniu przedłużonym do odkażania skóry przed operacjami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Alkoholowy preparat z zawartością minimum dwóch alkoholi o działaniu przedłużonym do odkażania skóry przed operacjami i mniejszymi zabiegami lekarskimi, bezbarwny, bez zawartości jodu, posiadający atomizer. Spektrum działania: B, F, V (HBV, HIV), MRSA, Tbc – do 5 min.
Opakowanie - 200-350ml. Wielkość zamówienia: 296 sztuk.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
instrukcja w języku polskim,
zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub dokument dopuszczający do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w ustawie z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami) i ustawie z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2002r. Nr 175 poz. 1433 z późniejszymi zmianami).
|
| |