GuidZP400 |
bb517045-1812-48ab-b5b2-0564ae962654
|
Biuletyn |
539201-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
|
Regon |
86159300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52/54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-922
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 369 2542,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@gios.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.gios.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach osi priorytetowej II „Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”, Działanie 2.1. „Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska” w ramach projektu pt. „Wzmocnienie monitoringu hałasu w zakresie opracowywania map hałasu”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gios.gov.pl/bip/przetargi
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gios.gov.pl/bip/przetargi
|
Oferty wnioski dostepne |
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Departament Organizacyjno-Finansowy, Wydział Zamówień Publicznych ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie elektronicznej pod adresem www: https://gios.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Departament Organizacyjno-Finansowy, Wydział Zamówień Publicznych ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu, systemu informatycznego oraz oprogramowania do wykonywania i przechowywania strategicznych map hałasu wraz ze wsparciem eksperckim. Zadanie 5: Zakup dysku do serwerowni zdolnego do przechowywania danych o znacznych wielkościach dot. monitoringu hałasu
|
Numer referencyjny |
ZP/220-39/20/MST
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk macierzy dyskowych.
Celem realizacji zamówienia jest modernizacja oraz rozbudowa bazy danych EKOINFONET- baza EHAŁAS, służącej do przechowywania, przetwarzania, przesyłania oraz analizowania danych dotyczących pomiarów hałasu w środowisku. Zadanie 5 obejmuje zakup sprzętu niezbędnego to przechowywania danych, które będą wprowadzane do zmodernizowanej bazy EHAŁAS.
Modernizacja przyczyni się to do sprawniejszej i łatwiejszej kontroli podmiotów oraz zarządców, którzy są zobowiązani przekazywać zbiory danych ujętych w przyszłej nowelizacji ustawy „Prawo Ochrony Środowiska” oraz pozwoli zapewnić przejrzystość i wysoką jakość danych raportowanych do Unii Europejskie.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
243999,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
3
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu informatycznego producenta zaproponowanego w ofercie o wartości co najmniej 200 000 zł każda.
Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia wymagań warunków przez to samo zamówienie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca wykaże, że dysponuje na potrzeby wykonania tego zamówienia osobami biegle władającymi językiem polskim, zgodnie z poniższymi wymaganiami minimalnymi:
− Dwóch inżynierów systemowych, posiadających co najmniej wykształcenie wyższe i posiadających minimum 2 letnie doświadczenie* w postaci zrealizowania projektów dot. instalacji i konfiguracji sprzętu zaoferowanego Zamawiającemu.
* liczba lat doświadczenia liczona jest jako suma okresów pracy/świadczenia usług w danej roli.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,
terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1;
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1), jeśli Zmawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700, 730, 848 i 1590). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie.
2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz dostaw ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3 ppkt 3.1) SIWZ;
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3 ppkt 3.2) SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
W przypadku nieprzyznania środków które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp). Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana po uzyskaniu dostępności środków.
|