Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieński

Data publikacji 2020-05-14
Data zakończenia 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Powiat Kamieński
Miejscowość Kamień Pomorski
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539479-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (dalej zwanych „pomoce dydaktyczne” lub „zestawy dydaktyczne” lub „sprzęt”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań w projekcie prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim na rzecz szkół: Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 lub 1a do SIWZ (odpowiednio dla danej części).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f374039-20a5-49b3-8448-9abb7ffc6074
Biuletyn 539479-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Kamieński
Regon 81168414300000
Zamawiajacy adres ulica Wolińska
Zamawiajacy adres numer domu 7b
Zamawiajacy miejscowosc Kamień Pomorski
Zamawiajacy kod pocztowy 72-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 913 823 120,
Zamawiajacy fax 913 823 121
Zamawiajacy email mniemczycka@powiatkamienski.pl,
Adres strony url http://bip.powiatkamienski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9-6 10-275 Olsztyn NIP 7393752389
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiatkamienski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiatkamienski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz. 2188 tekst jednolity oraz Dz. U. z 2019 poz. 1495 z póź. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres FISOO, 11-041 Warkały, ul. Akacjowa 12
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieński
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (dalej zwanych „pomoce dydaktyczne” lub „zestawy dydaktyczne” lub „sprzęt”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań w projekcie prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim na rzecz szkół: Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 lub 1a do SIWZ (odpowiednio dla danej części).
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Informacje dot. RODO znajdują się w SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego dla Części 1- 7: Wykonawca dostarczy, co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: -foldery/broszury producenta/dystrybutora, -informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, -kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora/wykonawcę, -instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producent/dystrybutora. W przypadku wydawnictw, publikacji, filmów i programów edukacyjnych lub zestawów edukacyjnych Wykonawca dostarczy folder lub skrócony opis oferowanych produktów – zgodnie z zapisami w Formularzu oferty dla danej Części.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o grupie kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wersja papierowa), co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp, wpisano możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz możliwość dokonania istotnych zmian – podano okoliczności i warunki wprowadzenia zmiany. Rozliczenia będą prowadzone w walucie polskie (PLN).
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 60

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Publikacje książkowe i informacyjne dla szkolnego punktu informacji i kariery, pracowni laboratorium ochrony środowiska, pracowni zagospodarowanie zasobów leśnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 1 obejmuje: 1) Praca i ja. Przygoda życia (Książka z poradnictwa zawodowego przeznaczona dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów) – 1 szt. 2) Teczki informacji o zawodach. Zawody przyszłości – 1 komplet 3) Chemia filmy dvd 1 – 1 szt. 4) Chemia filmy dvd 2 – 1 szt. 5) Chemia filmy dvd 3 – 1 szt. 6) Chemia filmy dvd 4 – 1 szt. 7) Chemia filmy dvd 5 – 1 szt. 8) Chemia filmy dvd 6 – 1 szt. 9) Didakta – chemia – 2 szt. 10) Pomysły Plus cz. I i cz. II– zasoby dydaktyczne do zajęć z poradnictwa zawodowego – Pomysły Plus cz. I Pomysły Plus cz. II) – 1 komplet 11) Książka „Praca i ja. Przygoda życia” (dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów) – 1 szt. 12) Prenumerata roczna kwartalnika Doradca Kariery (4 kolejne numery) rok 2020, 2021, 2022 – 1 szt. 13) Tablice przedstawiające profile glebowe – 2 szt. 14) Próbki glebowe – 3 szt. 15) Klucze do rozpoznawania nasion i siewek leśnych – 10 szt. 16) Filmy dydaktyczne oraz tablice dotyczące nasiennictwa, szkółkarstwa, sztucznego i naturalnego odnowienia lasu, zalesień, zadrzewień i plantacji, pielęgnowania lasu i rębni, urządzenia pomiarowe – 1 komplet 17) Klucze do rozpoznawania drewna – 10 szt. 18) Atlas wad drewna – 10 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się z Załączniku nr 1a dla Części 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne dla pracowni reklamy, bazy restauracyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 2 obejmuje: 1) Deski kreślarskie – 15 szt. 2) Sztalugi – 15 szt. 3) Obraz 60x60cm – 10 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestawy doświadczalne dla pracowni laboratorium ochrony środowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 3 obejmuje: 1) Poznajemy glebę 23 doświadczenia – 1 szt. 2) Walizka ekobadacza – 1 szt. 3) Mini laboratorium kolometryczne do badania wody – 1 szt. 4) Jak czysta jest woda? – 1 szt. 5) Warsztat filtrowania – 1 szt. 6) Uzupełniające wsady – 20 szt. 7) Filtrujemy wodę - mały zestaw – 1 szt. 8) Jak czyste jest powietrze? – 1 szt. 9) Badamy moje środowisko - testy wody i powietrza – 1 szt. 10) Zestaw doświadczeń z kompletem odczynników i szkłem laboratoryjnym i akcesoriami cz.1 – 1 szt. 11) Zestaw doświadczeń z kompletem odczynników i szkłem laboratoryjnym i akcesoriami cz.2 – 1 szt. 12) Komplementarny zestaw materiałów do doświadczeń – 1 szt. 13) Wyposażenie lab zestaw rozbudowany – 2 szt. 14) Szkło lab. Do mierzenia i dozowania – 2 komplety Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt pomocniczy do badań dla pracowni laboratorium ochrony środowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 4 obejmuje: 1) Pehametr z termometrem – 1 szt. 2) Konduktometr pomiar czystości wody – 1 szt. 3) Multitester 5 w 1 – 1 szt. 4) Zlewka wysoka 100 ml – 10 szt. 5) Zlewka wysoka 250 ml – 10 szt. 6) Zlewka wysoka 500 ml – 10 szt. 7) Zlewka wysoka 1000 ml – 10 szt. 8) Zlewka miarowa 6 szt. w komplecie, z podziałką – 3 komplety 9) Butelki na odczynniki z zakrętką szeroka szyja 60 ml – 10 szt. 10) Butelki na odczynniki z zakrętką szeroka szyja 250 ml – 10 szt. 11) Butelki na odczynniki z zakrętką szeroka szyja 500 ml – 10 szt 12) Probówki z tworzywa z korkiem i ze stojakiem – 5 kompletów 13) Krystalizator szklany z wylewem 100 ml – 5 szt. 14) Krystalizator szklany z wylewem 300 ml – 5 szt. 15) Krystalizator szklany z wylewem 500 ml – 5 szt. 16) Kolby stożkowe z podziałką 250 ml – 5 szt. 17) Kolby stożkowe z podziałką 300 ml – 5 szt. 18) Kolby stożkowe z podziałką 500 ml – 5 szt. 19) Kolby stożkowe z podziałką 1000 ml – 5 szt. 20) Szalki Petriego trójdzielne 3 szt. w opakowaniu – 5 op. 21) Lejki z pp. śred 55 mm – 10 szt. 22) Lejki z pp. 65 mm – 10 szt. 23) Lejki z pp. 95 mm – 10 szt. 24) Szczotki do probówek – 10 szt. 25) Szczotka do zlewek – 10 szt. 26) Trójkąt do tygli – 1 szt. 27) Statyw żeliwny z 4 elementami – 3 szt. 28) Palnik alkoholowy metalowy – 3 szt. 29) Wymienne knoty do palników – 10 szt. 30) Dwu stronny stojak do palnika alkoholowego – 3 szt. 31) Łapa do probówek drewniana – 10 szt. 32) Komplet 7 szufelek miarowych – 2 komplety 33) Naczynia porcelanowe zestaw startowy – 3 komplety 34) Pipeta Pasteura 500 szt. w opakowaniu – 3 op. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Urządzenia dla pracowni laboratorium ochrony środowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 5 obejmuje: 1) Waga elektroniczna Eco – 1 szt. 2) Suszarka na szkło – 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Oprogramowania specjalistyczne dla pracowni laboratorium ochrony środowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 6 obejmuje: 1) EduCad - program do rysunku technicznego – 6 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wyposażenie biurowe dla pracowni akademia przyszłego hotelarza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 7 obejmuje: 1) Flipchart mobilny dwustronny suchościeralny – 1 szt. 2) Niszczarka do dokumentów – 1 szt. 3) Tablica biała tryptyk – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 7.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)