1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem w miejsce dostawy, rozładunkiem i wniesieniem.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy sprzętu transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
1) Część nr 1: Drobne akcesoria i okablowanie:
1. Myszy komputerowe przewodowe - 320 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
2. Klawiatury przewodowe - 260 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Przełączniki biurkowe 5 portowe - 50 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
4. Koncentratory USB - 40 szt,, wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
5. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,25 m – 950 szt.,
6. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,50 m – 470 szt.,
7. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 1,00 m – 220 szt.,
8. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 2,00 m – 180 szt.,
9. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 3.0 m – 130 szt.,
10. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 5,0 m – 150 szt.,
11. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 10,0 m – 30 szt.
2) Część nr 2: Sprzęt mobilny oraz zestawy głośnomówiące:
1. Zestawy konferencyjne Jabra Speak 410 lub równoważne – 15 szt.,
2. Drukarki mobilne HP OfficeJet 202 lub równoważne – 15 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Skanery mobilne MT4090 lub równoważne – 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
4. Zestawy słuchawkowe – 165 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku.
3) Część nr 3: Dyski SSD:
1. Dyski SSD 240 GB - 540 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
2. Dyski zewnętrzne 1 TB - 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Dyski zewnętrzne 2 TB - 40 sztuk, wyprodukowane po 01.01.2019 roku.
3. Oferowany sprzęt i akcesoria będą fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, jednorodne w ramach poszczególnych pozycji.
4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ.
7. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia użyte zostały nazwy handlowe producentów Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych, Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowo-funkcjonalne, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowo-funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Warunki równoważności opisane zostały także w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 pzp.
11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera również załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy.
|
GuidZP400 |
9d4da941-4b09-4f26-a283-f78c6f9f7428
|
Biuletyn |
539970-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
|
Regon |
00102297200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dolna Wilda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-501
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8586100,
|
Zamawiajacy fax |
61 8522224
|
Zamawiajacy email |
beata.chomiakowska@mf.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.wielkopolskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wielkopolskie.kas.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wielkopolskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, albo wysłać listem poleconym lub kurierem na adres Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż z uwagi na wprowadzony aktualnie stan zagrożenia epidemicznego ograniczony został dostęp do siedziby Zamawiającego (aktualnie bezpośrednia obsługa odbywa się tylko w wyznaczone dni tygodnia, w pozostałych dniach brak możliwości bezpośredniego składania dokumentów w Punkcie podawczym Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, oddanie dokumentów możliwe jest tylko za pomocą skrzynki podawczej bez potwierdzenia odbioru) tym samym zaleca się wysyłanie ofert listem poleconym lub za pośrednictwem kuriera na adres Zamawiającego wskazany w pkt 1 SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
3001-ILZ.260.13.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem w miejsce dostawy, rozładunkiem i wniesieniem.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy sprzętu transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
1) Część nr 1: Drobne akcesoria i okablowanie:
1. Myszy komputerowe przewodowe - 320 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
2. Klawiatury przewodowe - 260 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Przełączniki biurkowe 5 portowe - 50 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
4. Koncentratory USB - 40 szt,, wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
5. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,25 m – 950 szt.,
6. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,50 m – 470 szt.,
7. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 1,00 m – 220 szt.,
8. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 2,00 m – 180 szt.,
9. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 3.0 m – 130 szt.,
10. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 5,0 m – 150 szt.,
11. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 10,0 m – 30 szt.
2) Część nr 2: Sprzęt mobilny oraz zestawy głośnomówiące:
1. Zestawy konferencyjne Jabra Speak 410 lub równoważne – 15 szt.,
2. Drukarki mobilne HP OfficeJet 202 lub równoważne – 15 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Skanery mobilne MT4090 lub równoważne – 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
4. Zestawy słuchawkowe – 165 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku.
3) Część nr 3: Dyski SSD:
1. Dyski SSD 240 GB - 540 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
2. Dyski zewnętrzne 1 TB - 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Dyski zewnętrzne 2 TB - 40 sztuk, wyprodukowane po 01.01.2019 roku.
3. Oferowany sprzęt i akcesoria będą fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, jednorodne w ramach poszczególnych pozycji.
4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ.
7. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia użyte zostały nazwy handlowe producentów Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych, Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowo-funkcjonalne, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowo-funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Warunki równoważności opisane zostały także w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 pzp.
11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera również załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr
3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji z otwarcia ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Wykonawca składa ofertę sporządzaną w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1: Drobne akcesoria i okablowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Myszy komputerowe przewodowe - 320 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
2. Klawiatury przewodowe - 260 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Przełączniki biurkowe 5 portowe - 50 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
4. Koncentratory USB - 40 szt,, wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
5. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,25 m – 950 szt.,
6. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,50 m – 470 szt.,
7. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 1,00 m – 220 szt.,
8. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 2,00 m – 180 szt.,
9. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 3.0 m – 130 szt.,
10. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 5,0 m – 150 szt.,
11. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 10,0 m – 30 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2: Sprzęt mobilny oraz zestawy głośnomówiące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zestawy konferencyjne Jabra Speak 410 lub równoważne – 15 szt.,
2. Drukarki mobilne HP OfficeJet 202 lub równoważne – 15 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Skanery mobilne MT4090 lub równoważne – 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
4. Zestawy słuchawkowe – 165 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3: Dyski SSD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dyski SSD 240 GB - 540 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
2. Dyski zewnętrzne 1 TB - 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Dyski zewnętrzne 2 TB - 40 sztuk, wyprodukowane po 01.01.2019 roku.
|
| |