Modernizacja oraz likwidacja barier architektonicznych w dostępie do pracowni szkolnych

Data publikacji 2020-05-18
Data zakończenia 2020-05-27 00:00:00
Instytucja Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541214-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) wyposażenia Pracowni projektowania publikacji drukowanych i elektronicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05bd5c4b-2653-4a09-aa49-ae7aa720f33b
Biuletyn 541214-N-2020
Zamawiajacy nazwa Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego
Regon 93057654000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojrowicka
Zamawiajacy adres numer domu 58
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-436
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 7947744, 3577751
Zamawiajacy fax 713 570 242
Zamawiajacy email kierownikae@lovx.wroclaw.pl
Adres strony url http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl oraz https://t15wroclaw.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Dofinansowanie projektuw ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa dolnośląskiego 2014–2020, współfinansowanyze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Program operacyjnyRPO WD 2014–2020; oś priorytetowa 7; Infrastruktura edukacyjna; działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową; poddziałanie 2 – 7.2.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – ZIT WrOFt.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Informacje dodatkowe zamawiajacy Organizatorem postępowań o zamówienie publiczne w oraz stroną podpisywanych umów z wykonawcami w imieniu Gminy Wrocław jest Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. Mjr. Piotra Wysockiego we Wrocławiu, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław - Miejsce robót budowlanych: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Skwierzyńska 1/7, 53-521 Wrocław
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Organizatorem postępowań o zamówienie publiczne w oraz stroną podpisywanych umów z wykonawcami w imieniu Gminy Wrocław jest Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. Mjr. Piotra Wysockiego we Wrocławiu, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław - Miejsce robót budowlanych: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Skwierzyńska 1/7, 53-521 Wrocław
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl oraz https://t15wroclaw.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl oraz https://t15wroclaw.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego; ul. Wojrowicka 58; 54-436 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja oraz likwidacja barier architektonicznych w dostępie do pracowni szkolnych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) wyposażenia Pracowni projektowania publikacji drukowanych i elektronicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi część II SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności, jeżeli: 1) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, a zmiany postanowień umownych nie prowadzą do zmiany charakteru umowy, 2) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, 3) zmiany dotyczą terminu wykonania zamówienia i związane są z realizacją dostaw.
IV 4 4 data 2020-05-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) wyposażenia Pracowni projektowania publikacji drukowanych i elektronicznych – narzędzia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wiertarko wkrętarka akumulatorowa (1 kpl.), Komplet wierteł (1 kpl.), Komplet pilników „iglaków” (1 kpl.), Pilnik gładzik prosty i okrągły (2 kpl.) oraz Foliarka rolowa 60 cm (1 kpl.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) wyposażenia Pracowni projektowania publikacji drukowanych i elektronicznych – wyposażenie i materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Płyta DVD RW w pudełku typu slim (16 szt.), Bigówka (1 kpl.), Gilotyna ręczna półformatowa (1 kpl.), Trymer (4 szt.), Zszywacz do broszur i zeszytów podwójny elektryczny (1 szt.), Falcerka (1 szt.), Laminator A3 (2 szt.), Prasa śrubowa formatu A3 (1 szt.), Oczkarka oczkownica prasa ręczna 1 głowicowa (1 szt.), Densytometr (1 szt.), Podkłady do cięcia (4 szt.), Noże introligatorskie (16 szt.), Linijka 30 cm metalowa (1 szt.), Linijka 1 metrowa metalowa (1 szt.), Szafka ścienna z półkami/2 drzwi (1 szt.) oraz Stół z szufladami (3 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)