Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2020 r.

Data publikacji 2020-05-19
Data zakończenia 2020-05-28 00:00:00
Instytucja 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541285-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów w tym: materiałów eksploatacyjne do drukarek KYOCERA, KONICA- MINOLTA, LEXMARK, HP, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, DYMO, OKI, XEROX, CANON

Dodatkowe informacje

GuidZP400 14f16689-cae2-41e4-9571-d6ef2a5b0783
Biuletyn 541285-N-2020
Zamawiajacy nazwa 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Regon 14267631600000
Zamawiajacy adres ulica Sadków
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-603
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 511 500,
Zamawiajacy fax 261 511 300
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl,
Adres strony url www.42blsz.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.42blsz.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.42blsz.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42. BLSz, ul. Sadków 9; 26-600 Radom, Budynek Sztabu - pokój 242 - Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2020 r.
Numer referencyjny 12/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów w tym: materiałów eksploatacyjne do drukarek KYOCERA, KONICA- MINOLTA, LEXMARK, HP, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, DYMO, OKI, XEROX, CANON
Cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow 1. Okres realizacji zamówienia stanowi kryterium. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) zgodnie z zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie terminami jednak nie później niż: a) pierwsza dostawa 14 dni od dnia podpisania umowy (min. 50% lub więcej zamówionych materiałów); b) druga dostawa 28 dni od dnia podpisania umowy (pozostała część zamówienia).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz dostaw o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych tj.: a) dla części I - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; b) dla części II - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 110 000,00 zł brutto; c) dla części III - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; (w przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu 3 dostaw o łącznej wartości dla danych części lub oddzielne wykazy dla każdej części) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (tj. referencje bądź inne dokumenty) określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące dostaw określone przez Zamawiającego, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest w przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego do produktu oryginalnego przedstawienia następujących dokumentów: 1) Wykonawca, który oferuje materiały równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty obligatoryjnie dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym, a mianowicie: a) w przypadku tonerów monochromatycznych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 19752:2017, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 19752:2017 w dniu 16.01.2017 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 16.01.2017 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 19752:2017 nie spełniają wymagań Zamawiającego. b) w przypadku wkładów do drukarek kolorowych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 19798:2017, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 19798:2017 w dniu 16.01.2017 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 16.01.2017 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 19798:2017 nie spełniają wymagań Zamawiającego. c) w przypadku kolorowych cartridgy atramentowych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 24712:2007, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 24712:2007 w dniu 01.12.2007 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 01.12.2007 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 24712:2007 nie spełniają wymagań Zamawiającego. d) w przypadku wkładów z atramentem w kolorze czarnym (tuszy) – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 24711:2015, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 24711:2015 w dniu 01.11.2015 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 01.11.2015 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 24711:2015 nie spełniają wymagań Zamawiającego. UWAGA: w celu uniknięcia niejasności, Zamawiający wymaga wskazania w danym dokumencie (raporcie), której pozycji Wykazu materiałów stanowiących przedmiot zamówienia dotyczy dany dokument (raport). 2) Certyfikat ISO 14001:2015 na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko. 3) Certyfikat ISO 9001:2015 potwierdzający, że proces produkcji przebiega zgodnie z przywołaną normą. 4) Zamawiający informuje, że nie dopuszcza w przypadku materiałów równoważnych „Raportów z badań” tychże materiałów, z innymi normami w tym równoważnymi niż normy określone w pkt. 2 ppkt. 1) a), b), c), d). W przypadku, gdy Wykonawca nie oferuje równoważnych materiałów eksploatacyjnych, wymóg złożenia ww. dokumentów dezaktualizuje się.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu dostaw o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych: a) dla części I - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; b) dla części II - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 110 000,00 zł brutto; c) dla części III - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; (w przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu 3 dostaw o łącznej wartości dla danych części lub oddzielne wykazy dla każdej części) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (tj. referencje bądź inne dokumenty) określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających wymagania dotyczące dostaw określone przez Zamawiającego: 1) Wykonawca, który oferuje materiały równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty obligatoryjnie dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym, a mianowicie: a) w przypadku tonerów monochromatycznych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 19752:2017, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 19752:2017 w dniu 16.01.2017 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 16.01.2017 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 19752:2017 nie spełniają wymagań Zamawiającego; b) w przypadku wkładów do drukarek kolorowych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 19798:2017, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 19798:2017 w dniu 16.01.2017 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 16.01.2017 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 19798:2017 nie spełniają wymagań Zamawiającego; c) w przypadku kolorowych cartridgy atramentowych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 24712:2007, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 24712:2007 w dniu 01.12.2007 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 01.12.2007 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 24712:2007 nie spełniają wymagań Zamawiającego; d) w przypadku wkładów z atramentem w kolorze czarnym (tuszy) – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 24711:2015, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 24711:2015 w dniu 01.11.2015 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 01.11.2015 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 24711:2015 nie spełniają wymagań Zamawiającego. UWAGA: w celu uniknięcia niejasności, Zamawiający wymaga wskazania w danym dokumencie (raporcie), której pozycji Wykazu materiałów stanowiących przedmiot zamówienia dotyczy dany dokument (raport). 2) Certyfikat ISO 14001:2015 na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko. 3) Certyfikat ISO 9001:2015 potwierdzający, że proces produkcji przebiega zgodnie z przywołaną normą. 4) Oświadczenie Wykonawcy materiałów równoważnych w brzmieniu jednoznacznie potwierdzającym, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów tuszy i kaset, jak również, że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji – załącznik nr 10. 5) Zamawiający informuje, że nie dopuszcza w przypadku materiałów równoważnych „Raportów z badań” tychże materiałów, z innymi normami w tym równoważnymi niż normy określone w pkt. 1, ppkt. 1) a), b), c), d). W przypadku, gdy Wykonawca nie oferuje równoważnych materiałów eksploatacyjnych, wymóg złożenia ww. dokumentów dezaktualizuje się.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) dla części I – 5 024,40 zł brutto; 2) dla części II – 5 468,70 zł brutto; 3) dla części III – 4 569,15 zł brutto; 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany (art.144 ust. 1-1b, 1d i 1 e ustawy Pzp). 2. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie.
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Ofertę nalezy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek KYOCERA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Okres realizacji zamówienia stanowi kryterium. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) zgodnie z zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie terminami jednak nie później niż: a) pierwsza dostawa 14 dni od dnia podpisania umowy (min. 50% lub więcej zamówionych materiałów); b) druga dostawa 28 dni od dnia podpisania umowy (pozostała część zamówienia).
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do drukarek KYOCERA w tym: tonery, bębny, pojemniki na zużyte tonery itp...
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek KONICA- MINOLTA, LEXMARK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Okres realizacji zamówienia stanowi kryterium. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) zgodnie z zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie terminami jednak nie później niż: a) pierwsza dostawa 14 dni od dnia podpisania umowy (min. 50% lub więcej zamówionych materiałów); b) druga dostawa 28 dni od dnia podpisania umowy (pozostała część zamówienia).
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do drukarek KONICA- MINOLTA, LEXMARK w tym: tonery, bębny, pojemniki na zużyte tonery, zestawy bębnów it...
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek HP, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, DYMO, OKI, XEROX, CANON
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Okres realizacji zamówienia stanowi kryterium. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) zgodnie z zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie terminami jednak nie później niż: a) pierwsza dostawa 14 dni od dnia podpisania umowy (min. 50% lub więcej zamówionych materiałów); b) druga dostawa 28 dni od dnia podpisania umowy (pozostała część zamówienia).
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do drukarek HP, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, DYMO, OKI, XEROX, CANON w tym: tonery, tusze, bębny, taśmy, pojemniki itp...
  

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena Brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)