Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim

Data publikacji 2020-05-19
Data zakończenia 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541079-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego w asortymencie i ilościach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, we wskazanych grupach asortymentowych: a. materiały eksploatacyjne do drukarek; b. materiały eksploatacyjne do kserokopiarek; c. materiały eksploatacyjne do faksów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b5674f0-32b5-43ea-971f-7655f6d428df
Biuletyn 541079-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim
Regon 32479000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Władysława Bartniaka
Zamawiajacy adres numer domu 21/23
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22-77-09-202,
Zamawiajacy fax 22 755 73 76
Zamawiajacy email administracyjny@grodzisk.sr.gov.pl,
Adres strony url www.warszawa.so.gov.pl (zakładka Sądy Rejonowe)
Adres strony internetowej www.warszawa.so.gov.pl (zakładka Sądy Rejonowe)
Adres strony internetowej narzedzia www.warszawa.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu -
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Postepowanie wspolne tresc -
Informacje dodatkowe zamawiajacy -
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organ kontroli Państwowej lub ochrony prawa - Sąd
Wspolne udzielanie zamowienia -
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.warszawa.so.gov.pl (zakładka Sądy Rejonowe)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.warszawa.so.gov.pl (zakładka Sądy Rejonowe)
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczone jest przesłanie ofert drogą pocztową na adres Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim - ul. Bartniaka 21/23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w Sądzie Rejonowym w Grodzisku Mazowieckim, p. 205.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bartniaka 21/23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Komunikacja elektroniczna wymaga -
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
Numer referencyjny ZP/SR/1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci -
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy -
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego w asortymencie i ilościach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, we wskazanych grupach asortymentowych: a. materiały eksploatacyjne do drukarek; b. materiały eksploatacyjne do kserokopiarek; c. materiały eksploatacyjne do faksów.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst -
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow -
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania w.w. warunku na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny spełniania w.w. warunku na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek na spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, , iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 (słownie: dwie) główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, którym jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, z których każda dostawa realizowana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy, a wartość każdej z nich w ramach jednej umowy jest nie mniejsza niż 100.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe • Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Wykonawca musi wykazać należyte zrealizowanie każdej z dostaw o wymaganej minimalnej wartości tj. 100.000,00 zł na dzień składania ofert; • W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) wyrażona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanego zamówienia w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów NBP (Tabela A), obowiązującego na dzień składania ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwóch) głównych dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, którym jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, z których każda dostawa realizowana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy a wartość każdej z nich w ramach jednej umowy jest nie mniejsza niż 100.000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione -
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28 maja 2020 r. do godz. 08:30. 2. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 3. Wadium ustala się w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 6. Wadium w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim o numerze: 51 1130 1017 0021 1000 0290 0004 z adnotacją „ZP/SR/1/2020 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim”. Dowodem wniesienia wadium będzie odcinek polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na w/w rachunku bankowym Zmawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszym SIWZ. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, złożony wraz z ofertą. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 299 z późn. zm.) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania (dekompletacji) oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie opisując ją „Wadium – ZP/SR/1/2020 Sukcesywna dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim”. Dokument wadialny musi identyfikować Wykonawcę oraz zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim, w przetargu nieograniczonym na „sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim” numer ZP/SR/1/2020”. 8. Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca.
Przewiduje udzielenie zaliczek -
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe -
IV 3 1 minimalne wymagania -
IV 3 1 etapy negocjacji -
IV 3 1 dodatkowe informacje -
IV 3 2 opis potrzeb -
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod -
IV 3 2 wstepny harmonogram -
IV 3 2 EtapyDialogu -
IV 3 2 DodatkoweInformacje -
IV 3 3 ElementyOpisu -
IV 3 3 DodatkoweInfo -
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi Załącznik nr do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV 4 14 1) Zgodnie z art. 147 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto. 3) Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy. 4) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 148 ust. 2 ustawy. 5) Termin ważności zabezpieczenia złożonego w formie innej niż pieniężna nie może upłynąć przed wygaśnięciem zobowiązania, którego należyte wykonanie zabezpiecza Wykonawca. 6) Przy wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej, gwarancję tę wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 7) Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim nr konta 51 1130 1017 0021 1000 0290 0004 z adnotacją „Zabezpieczenie ZP/SR/1/2020 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim”. 8) W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej, zamawiający zwróci 70% wartości ustalonego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, natomiast pozostałe 30% wartości zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 9) W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż pieniężna treść dokumentu zabezpieczenia powinna odpowiadać warunkowi określonemu w pkt 5,6 i 7
IV LicytacjeDodatkoweInformacje -
Zmiana umowy tekst -
IV 6 1 sposob udostepniania -
IV 6 1 srodki ochrony -
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30 dni od daty złożenia oferty

Criterion

Kryteria materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)