Dostawa kompletów pościeli, kołder, poduszek oraz koców do kwater internatowych w Poznaniu, Lesznie oraz Śremie.

Data publikacji 2020-05-20
Data zakończenia 2020-06-03 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Bielizna pościelowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542008-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 103 kompletów pościeli (poszwa, poszewka, prześcieradło) oraz 21 kołder, poduszek i koców do kwater internatowych usytuowanych w Poznaniu, Lesznie oraz Śremie położonych w obszarze właściwości Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis i zakres dostawy znajduje się Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 842b5271-b0a6-4398-8e23-f50b0f0fb0ef
Biuletyn 542008-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
Regon 11263946004180
Zamawiajacy adres ulica ul. Dojazd
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-631
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 660 67 00
Zamawiajacy fax 61 660 67 01
Zamawiajacy email poznan@amw.com.pl
Adres strony url https://amw.eb2b.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://amw.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://amw.eb2b.com.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Mienia Wojskowego, Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań (Kancelaria ogólna, pokój nr 1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kompletów pościeli, kołder, poduszek oraz koców do kwater internatowych w Poznaniu, Lesznie oraz Śremie.
Numer referencyjny DZP-OP.2610.238.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 103 kompletów pościeli (poszwa, poszewka, prześcieradło) oraz 21 kołder, poduszek i koców do kwater internatowych usytuowanych w Poznaniu, Lesznie oraz Śremie położonych w obszarze właściwości Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis i zakres dostawy znajduje się Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia należy wykonać maksymalnie w ciągu 20 dni od daty podpisania umowy (termin wykonania jest jednym z kryteriów oceny oferty).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony nie dopuszczają zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w kwestiach istotnych takich jak wynagrodzenie i czas realizacji przedmiotu umowy, chyba , że konieczność zmiany umowy będzie następstwem zmian w przepisach obowiązującego prawa np. stawki podatku VAT lub następstwem zdarzeń losowych niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy (siła wyższa). Zmiana postanowień zawartej umowy może wówczas nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulegnie jedynie wysokość wynagrodzenia umownego brutto. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wówczas dopuszcza się powiadomienie drugiej strony o zmianie na piśmie, mailem lub faxem niezwłocznie. 1) Za nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, Zamawiający uzna zmiany: a) osób upoważnionych do kontaktów, b) osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksów, adresów, poczty elektronicznej etc. c) danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, kontaktów). 3. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2 wystarczające do ich wprowadzenia jest powiadomienie drugiej strony na piśmie lub e-mailem w terminie 7 dni od jej wystąpienia pod rygorem uznania skutku doręczenia wszelkiej korespondencji związanej z umową. 4. W okresie obowiązywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego strony dopuszczają także zmianę istotnych postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności faktycznych, o których mowa w art. 15r. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, w brzmieniu od 18 marca 2020 r. , na zasadach wskazanych w tej ustawie, o ile okoliczności te będą miały wpływ na realizację obowiązków umownych Stron. Strony zobowiązane są do niezwłocznego informowania się o w/w okolicznościach mających wpływ na realizację umowy.
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa; 2) Administrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku treści umowy przez okres 10 lat lub dłużej w przypadku umowy zawartej na czas powyżej 10 lat, wówczas na okres jej trwania. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia Ogólnego, celem realizacji Pani/Pana uprawnień wskazanych pkt 8lit) a) – c) powyżej oraz do uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pana/Pani, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty wszczętego albo zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11) Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia Ogólnego, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)