GuidZP400 |
4d9fbbe4-69b2-4445-a289-71977d3a18c4
|
Biuletyn |
543147-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
|
Regon |
33225100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości 188/192
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(022) 579-03-66, 579-02-74
|
Zamawiajacy fax |
(022) 579-03-74
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uprp.pl
|
Adres strony url |
https://uprp.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://uprp.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projektu „Platforma Usług Elektronicznych Urzędu Patentowego (PUEUP)” w ramach Porozumienia o dofinansowanie nr POPC.02.01.00-00-0058/17 z dnia 27.07.2017 r. w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, działanie 2.1, w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://uprp.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://uprp.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://uprp.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować i opisać według poniższego wzoru: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192 „Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem dla systemu zarządzania dostępem uprzywilejowanym oraz obudowy dysków do macierzy.” Nr sprawy BG-II.211.10.2020 Kopertę należy również opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę w formie papierowej należy złożyć w Kancelarii Ogólnej UP RP w Warszawie, pokój nr 9, al. Niepodległości 188/192 lub przesłać na adres Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://uprp.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem dla systemu zarządzania dostępem uprzywilejowanym oraz obudowy dysków do macierzy.
|
Numer referencyjny |
BG-II.211.10.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Cześć A
1) Dostawę i instalację systemu zarządzania dostępem uprzywilejowanym i nagrywania sesji zdalnych oraz wdrożenie go w infrastrukturze Zamawiającego;
2) Opracowanie Dokumentacji powykonawczej;
3) Przeprowadzenie autoryzowanych Szkoleń producenta dla dostarczonej Infrastruktury.
Cześć B
1) Dostawę i instalację obudowy dysków do macierzy wraz z dyskami i niezbędnymi licencjami oraz wdrożenie ich w infrastrukturze Zamawiającego;
2) Opracowanie Dokumentacji powykonawczej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wskazany w II.8 dotyczy dostawy sprzętu z instalacją.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował lub realizuje, przy czym część zrealizowana obejmuje dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu serwerowego wraz z wdrożeniem o wartości co najmniej 200 000,00 złotych brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dot. części A zamówienia: Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
a. w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania lub innych Produktów (w tym także wchodzących w skład Infrastruktury), Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SOPZ;
b. w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania lub innego Produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SOPZ;
c. w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
d. w przypadku powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych Umową lub przepisami prawa;
e. w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie Przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SOPZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
|
IV 4 4 data |
2020-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|