Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych -ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach ul. Kościelna 10 -12

Data publikacji 2020-05-22
Data zakończenia 2020-05-29 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Ziębice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542943-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158100009, 153000001, 152000000, 151000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych -ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach ul. Kościelna 10 -12 z podziałem na części :

Część 2 - Dostawa pieczywa
Część 3 - Dostawa warzyw i owoców
Część 4 - Dostawa ryb mrożonych, wędzonych oraz konserw
Część 5 - Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f8346920-a80b-4719-955c-102c763b122e
Biuletyn 542943-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 31661900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościelna 10-12
Zamawiajacy miejscowosc Ziębice
Zamawiajacy kod pocztowy 57-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 191 393
Zamawiajacy fax 748 190 984
Zamawiajacy email dompomsp@poczta.onet.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych -ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach ul. Kościelna 10 -12
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 1
Zastrzega prawo grup czesci 4
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych -ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach ul. Kościelna 10 -12 z podziałem na części : Część 2 - Dostawa pieczywa Część 3 - Dostawa warzyw i owoców Część 4 - Dostawa ryb mrożonych, wędzonych oraz konserw Część 5 - Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie. 1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca oświadcza , że: 2.1. spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, 2.2. brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.3. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia/ nie spełnia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany jest dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt. 2 i 6 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Dokumenty o których mowa w pkt 4 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 2, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie art. 24 ust.1 pkt 13-22, 24 ust.5 7. Opis przedmiotu zamówienia - załączniki 4.2 i /lub 4.3 i/lub 4.4 i/lub 4.5 do SIWZ. 8. Formularze cenowe – załączniki nr 5.2 i/lub 5.3 i/lub 5.4 i/lub 5.5 do SIWZ. 9. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów: 10.1. dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający; 12. formularz oferty oraz załączniki, powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. 13. projekt umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ - powinien zostać zaakceptowany na ostatniej stronie bez dokonywania jakichkolwiek zmian.
IV 4 4 data 2020-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30 DNI
IV 6 6 W ZWIĄZKU Z WEWNĘTRZNYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZIĘBICACH Z DNIA 10.03.2020 ROKU DOTYCZĄCYM CAŁKOWITEGO ZAKAZU ODWIEDZIN I OGRANICZENIA WCHODZENIA I WYCHODZENIA NA TEREN JEDNOSTKI , DYREKCJA DOMU INFORMUJE, ŻE W OGŁOSZONYM NA DZIEŃ 29.05.2020 POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NIE BĘDĄ MOGLI UCZESTNICZYĆ OSOBIŚCIE OFERENCI. DECYZJA TA, UZASADNIONA JEST TROSKA O ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO MIESZAŃCÓW, PRACOWNIKÓW I OSÓB PRZYSTEPUJĄCYCH DO POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO W ZWIĄZKU Z WYSTĄPIENIEM NA TERENIE POLSKI KORONAWIRUSA SARS-COV-2.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA PIECZYWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Szacowana ilość 1. Babeczka wielkanocna szt. 130 2. Babka jogurtowa kg. 60 3. Baranek wielkanocny - duży szt. 2 4. Baton wyborowy - pszenny (o wadze 500 g.) szt. 8.390 5. Bułka maślana (o wadze 90 g.) szt. 1.220 6. Bułka słodka (o wadze 50 g.) szt. 600 7. Bułka tarta (o wadze 500 g.) szt. 410 8. Bułka zwykła (o wadze 50 g.) szt. 7800 9. Chałeczka (o wadze 70 g.) szt. 815 10. Chleb wieloziarnisty - razowy (o wadze 500 g.) szt. 3.700 11. Chleb zwykły - krojony (o wadze 1 kg.) szt. 8.800 12. Ciastka kruche z marmoladą kg. 5 13. Ciasto drożdżowe z owocami kg. 36 14. Jabłecznik kg. 100 15. Makowiec drożdżowy - zawijany kg. 30 16. Pączek z nadzieniem szt. 500 17. Sernik szt. 340
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Arbuz kg. 400 2. Banan kg. 870 3. Botwinka pęczek 50 4. Brokuł szt. 390 5. Burak kg. 1.070 6. Cebula kg. 915 7. Chrzan tarty na kwasku cytrynowym (o wadze 280 g.) szt. 300 8. Cukinia kg. 30 9. Cytryna kg. 300 10. Czosnek kg. 36 11. Fasolka szparagowa kg. 66 12. Grejfrut kg. 140 13. Gruszka kg. 260 14. Jabłka kg. 1.100 15. Kabaczek kg. 25 16. Kalafior szt. 190 17. Kapusta biała kg. 320 18. Kapusta biała szt. 120 19. Kapusta czerwona kg. 320 20. Kapusta kwaszona kg. 760 21. Kapusta pekińska kg. 380 22. Kapusta wczesna (młoda) szt. 100 23. Kiwi szt. 250 24. Koper pęczek 3.300 25. Mak kg. 2 26. Mandarynka kg. 70 27. Marchew kg. 1.000 28. Nektaryna szt. 500 29. Ogórek kiszony kg. 190 30. Ogórek szklarniowy kg. 1.160 31. Papryka czerwona kg. 90 32. Papryka zielona kg. 40 33. Pieczarka kg. 200 34. Pietruszka kg. 170 35. Pietruszka nać pęczek 1.800 36. Pomidor kg. 1.020 37. Por szt. 94 38. Por kg. 63 39. Rzodkiew biała kg. 150 40. Rzodkiewka pęczek 600 41. Sałata zielona szt. 510 42. Seler kg. 120 43. Susz owocowy kg. 15 44. Szczaw konserwowy (pojemność nie mniejsza niż 280 g.) szt. 80 45. Szczypior pęczek 650 46. Truskawka kg. 100 47. Ziemniaki kg. 12.000 48. Ziemniaki młode kg. 4.100
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DOSTAWA RYB MROŻONYCH, WĘDZONYCH ORAZ KONSERW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Filet śledziowy typu ,,Lisner’’ - różne smaki lub równoważne (o wadze 160 g.) szt. 500 2. Gulasz angielski (o wadze 300 g.) szt. 300 3. Karczek małopolski (o wadze 300 g.) szt. 250 4. Karp żywy kg. 12 5. Konserwa filet z makreli w oleju (puszka 170 g. z otwieraczem) szt. 1.200 6. Konserwa filet z makreli w pomidorach (puszka 170 g. z otwieraczem) szt. 1.300 7. Konserwa mięsna wieprzowa w sosie własnym (o wadze 300 g.) szt. 850 8. Paprykarz z łososia (pojemność nie mniejsza niż 150 g.) szt. 1.060 9. Pasta rybna z makreli (pojemność nie mniejsza niż 3 kg.) szt. 36 10. Pasztet z drobiu (o wadze 300 g.) szt. 960 11. Ryba makrela (wędzona) kg. 80 12. Ryba mintaj (filet mrożony SHP bez glazury) kg. 75 13. Ryba miruna (filet mrożony SHP ze skórą) kg. 470 14. Sałatka śledziowa łódka (o wadze 150 g.) szt. 500 15. Sałatka warzywna ,,Kuchnie świata’’ (o wadze 150 g.) szt. 1.510 16. Śledź matjas kg. 80
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa DOSTAWA MIĘSA I WYROBÓW WĘDLINIARSKICH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Baleron kg. 90 2. Baleron z indyka kg. 190 3. Boczek wędzony (parzony) kg. 130 4. Boczek zwijany kg. 56 5. Filet drobiowy (pierś) kg. 300 6. Flaki wołowe blanszowane kg. 60 7. Golonka królewska kg. 100 8. Kaszanka kg. 134 9. Kiełbasa biała (parzona) kg. 180 10. Kiełbasa krakowska (parzona, wieprzowa) kg. 182 11. Kiełbasa parówkowa - wieprzowa (cienka) kg. 410 12. Kiełbasa parówkowa - wieprzowa (gruba) kg. 300 13. Kiełbasa szynkowa - wieprzowa kg. 200 14. Kiełbasa śląska (wieprzowa) kg. 387 15. Kiełbasa zwyczajna kg. 135 16. Kurczak świeży kg. 950 17. Mięso - szynka wieprzowa (surowa bez kości) kg. 180 18. Mięso - karczek wieprzowy bez kości kg. 396 19. Mięso - łopatka wieprzowa bez kości kg. 1.515 20. Mortadela extra (wieprzowa) kg. 192 21. Nogi wieprzowe kg. 63 22. Ogonówka wieprzowa - wędzona kg. 144 23. Pasztet wieprzowy (pieczony) kg. 264 24. Pasztetowa wieprzowa kg. 190 25. Podgardle wieprzowe (wędzone) kg. 75 26. Polędwica sopocka (parzona, wędzona, wieprzowa) kg. 118 27. Polędwica z indyka kg. 136 28. Porcje rosołowe kg. 1.586 29. Salceson drobiowy kg. 144 30. Schab bez kości kg. 336 31. Schab borowy typu ,,Sława’’ lub równoważny kg. 84 32. Schab ze śliwką kg. 40 Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Szacowana ilość 33. Słonina kg. 79 34. Szynka Gerwazego z indyka typu ,,Sława’’ lub równoważna kg. 71 35. Szynka konserwowa typu „Madej” lub równoważna kg. 96 36. Szynka okopcona typu ,,Sława’’ lub równoważna kg. 122 37. Szynka wieprzowa (gotowana z listkiem) kg. 148 38. Udo (noga) z kurczaka kg. 923 39. Wątroba drobiowa kg. 167 40. Wędzonka delikatesowa (wieprzowa) kg. 56 41. Żeberka wieprzowe kg. 134 42. Żołądki drobiowe kg. 40
  

Criterion

Kryteria CENA 80%
Znaczenie 0,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI 20%
Znaczenie 0,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)