część 1 zamówienia – „Zakup i dostawa mebli w ramach Klubu Seniora w Adamowie” której zakres rzeczowy obejmuje:
a)zakup i dostawę podłogi taneczno-scenicznej(rozwijanej i zwijanej według potrzeb) oraz składanych krzesełek, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b)posprzątanie sal, pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli,
c)dostarczenie dokumentacji technicznej, instrukcji użytkowania oraz dokumentów gwarancyjnych dla oferowanych produktów
część 2 zamówienia – „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach Klubu Seniora w Adamowie” której zakres rzeczowy obejmuje:
a)dostawę fabrycznie nowych, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych:
- rzutnika – 1szt.,
- tabletów – 10 szt.,
- zestawu nagłośnieniowego – 1 kpl.,
- zestawu oświetleniowego – 1 kpl.,
- aparatów fotograficznych – 2 szt.;
wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, złożeniem, skręceniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
c)dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na systemy operacyjne i pozostałe oprogramowanie (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność)
d)szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia, sprzętu i oprogramowania,
e)dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd.
|
GuidZP400 |
bc88ae8b-44fa-4d8e-9a00-e438b3e0cf2c
|
Biuletyn |
542828-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Adamów
|
Regon |
71158240500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kleeberga
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Adamów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-412
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
25 755 31 67
|
Zamawiajacy fax |
25 755 31 67
|
Zamawiajacy email |
adamow@adamow.eu
|
Adres strony url |
https://adamow.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Osi priorytetowej 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://adamow.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://adamow.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Adamowie, ul. Klebeerga 5, 21-412 Adamów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „STUK PUK - OTWÓRZ DRZWI- rozwój usług społecznych na terenie Gminy Adamów poprzez utworzenie Klubu Seniora”
|
Numer referencyjny |
GRL.271.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
część 1 zamówienia – „Zakup i dostawa mebli w ramach Klubu Seniora w Adamowie” której zakres rzeczowy obejmuje:
a)zakup i dostawę podłogi taneczno-scenicznej(rozwijanej i zwijanej według potrzeb) oraz składanych krzesełek, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b)posprzątanie sal, pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli,
c)dostarczenie dokumentacji technicznej, instrukcji użytkowania oraz dokumentów gwarancyjnych dla oferowanych produktów
część 2 zamówienia – „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach Klubu Seniora w Adamowie” której zakres rzeczowy obejmuje:
a)dostawę fabrycznie nowych, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych:
- rzutnika – 1szt.,
- tabletów – 10 szt.,
- zestawu nagłośnieniowego – 1 kpl.,
- zestawu oświetleniowego – 1 kpl.,
- aparatów fotograficznych – 2 szt.;
wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, złożeniem, skręceniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
c)dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na systemy operacyjne i pozostałe oprogramowanie (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność)
d)szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia, sprzętu i oprogramowania,
e)dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa mebli w ramach Klubu Seniora w Adamowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
a) zakup i dostawę podłogi taneczno-scenicznej(rozwijanej i zwijanej według potrzeb) oraz składanych krzesełek, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) posprzątanie sal, pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli,
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, instrukcji użytkowania oraz dokumentów gwarancyjnych dla oferowanych produktów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach Klubu Seniora w Adamowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach Klubu Seniora w Adamowie której zakres rzeczowy obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowych, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych:
• rzutnika – 1szt.,
• tabletów – 10 szt.,
• zestawu nagłośnieniowego – 1 kpl.,
• zestawu oświetleniowego – 1 kpl.,
• aparatów fotograficznych – 2 szt.;
wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, złożeniem, skręceniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na systemy operacyjne i pozostałe oprogramowanie (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność)
d) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia, sprzętu i oprogramowania,
e) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd.
|
| |