GuidZP400 |
09ef8a2c-6e01-4826-a7e5-e6a57fe47b41
|
Biuletyn |
544031-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
|
Regon |
32052419000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecinek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
094 3726720, 3726721
|
Zamawiajacy fax |
094 3726729, 3730886
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.szczecinek.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.szczecinek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.szczecinek.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.szczecinek.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.miniportal.uzp.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH - endoskopia, staplery i inne
|
Numer referencyjny |
05/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 12 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, w oparciu o art. 26 ust. 2 ustawy, do złożenia których Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego ofertę najwyżej oceniono oraz jeżeli jest to niezbędne,
w sytuacji opisanej w art. 26 ust. 2 f ustawy Pzp:
1) Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej:
a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru inny
równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,
14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
powyżej (pkt. 2); a) i b)) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce
zamieszkania tej osoby, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i na następujących warunkach:
a) zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów zawartych w § 1 w następującym zakresie „Zamawiający ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć, tj. ze względu na konieczność przeprowadzenia procedur nie ujętych w harmonogramie planowanych procedur medycznych, może dokonać zamówienia dodatkowego asortymentu nie ujętego w Załączniku nr 2 Pakiet nr …… w drodze każdorazowego aneksu do niniejszej umowy. Zamówienia te realizowane będą w cenach określonych w Załączniku nr 2, Pakiet nr ….. do umowy”
b) obniżenie cen jednostkowych poszczególnych towarów w przypadku obniżki cen, promocji, upustów itp.;
c) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej stawki podatku,
d) zakończenia lub wstrzymania produkcji, lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, o czym Wykonawca mógł nie wiedzieć w chwili zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę na nowy produkt tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie,
e) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
f) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia,
g) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego,
h) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu poszczególnych towarów wskazanych
w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy,
i) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1. Zestawy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1. Zestawy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu - 2 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2. Akcesoria do drenażu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2. Akcesoria do drenażu - 7 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2. Akcesoria do drenażu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2. Akcesoria do drenażu - 7 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3. Worki stomijne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3. Worki stomijne - 2 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 Szczotki do czyszczenia endoskopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 Szczotki do czyszczenia endoskopów - 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 Kleszczyki do endoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5 Kleszczyki do endoskopii - 10 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 Pętle do polipów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6 Pętle do polipów - 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7. Protezy do dróg żółciowych i zestawy , koszyki, igły do ostrzykiwań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7. Protezy do dróg żółciowych i zestawy , koszyki, igły do ostrzykiwań - 21 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8. Staplery liniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8. Staplery liniowe - 4 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9. Pętle do polipektomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 9. Pętle do polipektomii - 6 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10. Ewakuator laparoskopowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 10. Ewakuator laparoskopowy - 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 Papilotomy, koszyki i balony do endoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 11 Papilotomy, koszyki i balony do endoskopii - 3 pozycje
|
| |