Dostawa, montaż i uruchomienie centralnego systemu monitoringu wizyjnego wejść do obiektów, centralnego systemu kontroli dostępu i centralnego systemu alarmowego dla Uniwersytetu w Białymstoku na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”

Data publikacji 2020-05-26
Data zakończenia 2020-06-08 00:00:00
Instytucja Uniwersytet w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541608-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dokonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
a) dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia systemu telewizji przemysłowej CCTV wraz z niezbędnym oprogramowaniem w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego,
b) dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWIN wraz z niezbędnym oprogramowaniem w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego,
c) integracji systemów w poszczególnych budynkach, użytkowanych przez Zamawiającego,
d) dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu najpóźniej do dnia zgłoszenia zrealizowania przedmiotu zamówienia,
e) przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w liczbie co najmniej 5.
Wymagania Zamawiającego w zakresie systemu zabezpieczeń, w tym minimalne wymagania sprzętowe oraz ilości zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ – Szczegółowy formularz cenowy.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w obiektach Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d34d6df-aee6-40c2-94a8-d29cfab5743f
Biuletyn 541608-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet w Białymstoku
Regon 50562207000000
Zamawiajacy adres ulica Świerkowa
Zamawiajacy adres numer domu 20B
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-328
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 457 117,
Zamawiajacy fax 085 745 70 73
Zamawiajacy email ac-dzp@uwb.edu.pl,
Adres strony url www.uwb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest realizowany z projektu Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr umowy: POWR.03.05.00-00-Z218/18.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.uwb.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.uwb.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: forma pisemna; za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet w Białymstoku, ul. Świerkowa 20 B, 15-328 Białystok, pokój 1, parter - Kancelaria Ogólna Uniwersytetu w Białymstoku
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie centralnego systemu monitoringu wizyjnego wejść do obiektów, centralnego systemu kontroli dostępu i centralnego systemu alarmowego dla Uniwersytetu w Białymstoku na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”
Numer referencyjny Dzp-391/19/D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dokonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: a) dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia systemu telewizji przemysłowej CCTV wraz z niezbędnym oprogramowaniem w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego, b) dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWIN wraz z niezbędnym oprogramowaniem w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego, c) integracji systemów w poszczególnych budynkach, użytkowanych przez Zamawiającego, d) dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu najpóźniej do dnia zgłoszenia zrealizowania przedmiotu zamówienia, e) przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w liczbie co najmniej 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie systemu zabezpieczeń, w tym minimalne wymagania sprzętowe oraz ilości zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ – Szczegółowy formularz cenowy. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w obiektach Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji.
Okres w dniach 84
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedno zamówienie polegające na dostawie, montażu i instalacji centralnego systemu monitoringu wizyjnego wejść do obiektów, centralnego systemu kontroli dostępu i centralnego systemu alarmowego o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, i wykaże spełnienie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający zażąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający skorzysta z ogólnie dostępnych baz danych (dotyczy KRS, CEIDG).
Zakresie warunkow udzialu W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty: a) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w lit. a) Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). c) Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Wykonawca składa wszystkie dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2. Dokumenty: a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 uPzp (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 4 do SIWZ), b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 5 do SIWZ), powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 18 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE POWOŁYWANIA SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca musi złożyć wraz ofertą dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w kopercie w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersytetu w Białymstoku, ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok, piętro I - pokój 108, w wymaganym terminie. Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium należy załączyć do oferty, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany w SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym integralną część SIWZ (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, w zakresie zmiany przedmiotu umowy, w przypadku konieczności dostarczenia innego modelu urządzenia/sprzętu (tj. części przedmiotu umowy), wynikającej z faktu, że zaoferowany przedmiot umowy przestał być dostępny na rynku, bez względu na przyczynę niedostępności, jednakże bez zmiany ceny określonej w niniejszej umowie i z zachowaniem tożsamych lub wyższych parametrów technicznych zaoferowanych przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, gdy wystąpiła okoliczność, o której mowa w ust. 2 powyżej – o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2020-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)