GuidZP400 |
2d34d6df-aee6-40c2-94a8-d29cfab5743f
|
Biuletyn |
541608-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet w Białymstoku
|
Regon |
50562207000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Świerkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-328
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 457 117,
|
Zamawiajacy fax |
085 745 70 73
|
Zamawiajacy email |
ac-dzp@uwb.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.uwb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest realizowany z projektu Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr umowy: POWR.03.05.00-00-Z218/18.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.uwb.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.uwb.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób: forma pisemna; za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet w Białymstoku, ul. Świerkowa 20 B, 15-328 Białystok, pokój 1, parter - Kancelaria Ogólna Uniwersytetu w Białymstoku
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i uruchomienie centralnego systemu monitoringu wizyjnego wejść do obiektów, centralnego systemu kontroli dostępu i centralnego systemu alarmowego dla Uniwersytetu w Białymstoku na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”
|
Numer referencyjny |
Dzp-391/19/D/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dokonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
a) dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia systemu telewizji przemysłowej CCTV wraz z niezbędnym oprogramowaniem w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego,
b) dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWIN wraz z niezbędnym oprogramowaniem w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego,
c) integracji systemów w poszczególnych budynkach, użytkowanych przez Zamawiającego,
d) dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu najpóźniej do dnia zgłoszenia zrealizowania przedmiotu zamówienia,
e) przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w liczbie co najmniej 5.
Wymagania Zamawiającego w zakresie systemu zabezpieczeń, w tym minimalne wymagania sprzętowe oraz ilości zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ – Szczegółowy formularz cenowy.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w obiektach Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
32323500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji.
|
Okres w dniach |
84
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedno zamówienie polegające na dostawie, montażu i instalacji centralnego systemu monitoringu wizyjnego wejść do obiektów, centralnego systemu kontroli dostępu i centralnego systemu alarmowego o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, i wykaże spełnienie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody czy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający zażąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający skorzysta z ogólnie dostępnych baz danych (dotyczy KRS, CEIDG).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,
nie krótszym niż 5 dni, terminie, wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty:
a) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23 uPzp, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy.
b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w lit. a) Wykonawca może przedstawić dowody,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej).
c) Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia
za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
5. Wykonawca składa wszystkie dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem
na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna).
2. Dokumenty:
a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 uPzp (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 4 do SIWZ),
b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 5 do SIWZ),
powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej).
3. Pełnomocnictwo – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 18 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT.
4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym
w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE POWOŁYWANIA SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH:
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca musi złożyć wraz ofertą dokumenty, które określają w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000 zł
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć
w kopercie w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersytetu w Białymstoku, ul. Świerkowa 20B,
15-328 Białystok, piętro I - pokój 108, w wymaganym terminie. Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium należy załączyć do oferty, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany w SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym integralną część SIWZ (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, w zakresie zmiany przedmiotu umowy, w przypadku konieczności dostarczenia innego modelu urządzenia/sprzętu (tj. części przedmiotu umowy), wynikającej z faktu, że zaoferowany przedmiot umowy przestał być dostępny na rynku, bez względu na przyczynę niedostępności, jednakże bez zmiany ceny określonej w niniejszej umowie i z zachowaniem tożsamych lub wyższych parametrów technicznych zaoferowanych przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, gdy wystąpiła okoliczność, o której mowa w ust. 2 powyżej – o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|