Dostawa mięsa i wędlin dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle:
PAKIET 1 – mięso drobiowe (noga z kurczaka, filet z kurczaka, udziec indyczy, wątróbka, porcje
rosołowe).
PAKIET 2 – wędliny drobiowe (kiełbasa drobiowa krakowska, szynka drobiowa, filet z indyka
w galarecie).
PAKIET 3 – mięso wieprzowe, wołowe (schab, karkówka, flaki wołowe, łopatka, polędwica, smalec, słonina, boczek)
PAKIET 4 – wędliny wieprzowe (kiełbasa wieprzowa, szynka wieprzowa, kiełbasa szynkowa, parówki wieprzowe)
zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004.
Wymagania w zakresie opakowań: pojemniki plastikowe, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko dla jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniach w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający elastyczny wygląd gotowego wyrobu.
zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
|
GuidZP400 |
78f24d79-a14e-4b60-9ebc-1dc77c5bd6b9
|
Biuletyn |
544400-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny
|
Regon |
37044448600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lwowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jasło
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 437 500
|
Zamawiajacy fax |
134 468 322
|
Zamawiajacy email |
szpital@szpital.jaslo.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.jaslo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.jaslo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.jaslo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa mięsa i wędlin dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
|
Numer referencyjny |
PN/15/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa mięsa i wędlin dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle:
PAKIET 1 – mięso drobiowe (noga z kurczaka, filet z kurczaka, udziec indyczy, wątróbka, porcje
rosołowe).
PAKIET 2 – wędliny drobiowe (kiełbasa drobiowa krakowska, szynka drobiowa, filet z indyka
w galarecie).
PAKIET 3 – mięso wieprzowe, wołowe (schab, karkówka, flaki wołowe, łopatka, polędwica, smalec, słonina, boczek)
PAKIET 4 – wędliny wieprzowe (kiełbasa wieprzowa, szynka wieprzowa, kiełbasa szynkowa, parówki wieprzowe)
zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004.
Wymagania w zakresie opakowań: pojemniki plastikowe, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko dla jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniach w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający elastyczny wygląd gotowego wyrobu.
zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia – wzór druku stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Próbki – Pakiet 2 i 4.
UWAGA! Próbki muszą być dostarczone najwcześniej w dniu, w którym upływa termin składania ofert, nie później jednak niż do terminu składania ofert. Jeżeli oferta nie będzie zawierała próbek lub będą one niekompletne, Zamawiający odrzuci ofertę i nie będzie dokonywał jej oceny. Próbki służące ocenie w kryterium nie podlegają uzupełnieniu, nie podlegają zwrotowi, koszt próbek uwzględnić w cenie.
4. Opisy – dotyczy wędlin (np.: zeskanowane etykiety oferowanych produktów przetworzonych, na których będzie widoczny termin przydatności do spożycia oraz zgodnie z polską normą będą posiadały nazwę handlowa produktu, procentowy skład surowcowy, tj. % zawartości mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji) – celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia.
5. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ.
6. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
8. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeśli dotyczy).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie zmiany dostaw lub wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) zmiana stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury. Zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń .
2) dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w umowie.
3) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, produkt zamienny w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany /udoskonalony, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Zmiany te nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą
związanych z wystąpieniem siły wyższej w zakresie terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu dostaw
przedmiotu umowy.
1) Warunki dokonania powyższej zmiany umowy:
a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej.
b) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia wniosku o zmianę postanowień umowy.
2) Wniosek o zmianę umowy musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
mięso drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
mięso drobiowe (noga z kurczaka, filet z kurczaka, udziec indyczy, wątróbka, porcje rosołowe), zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
wędliny drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
wędliny drobiowe (kiełbasa drobiowa krakowska, szynka drobiowa, filet z indyka w galarecie).
zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
mięso wiprzowe, wołowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
mięso wieprzowe, wołowe (schab, karkówka, flaki wołowe, łopatka, polędwica, smalec, słonina, boczek), zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
wędliny wieprzowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wędliny wieprzowe (kiełbasa wieprzowa, szynka wieprzowa, kiełbasa szynkowa, parówki wieprzowe), zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
|
| |