GuidZP400 |
4b39fbee-a1f6-40a1-abc7-0dfe481539f2
|
Biuletyn |
544257-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
|
Regon |
65095951200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wysocko
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Laszki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-543
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 285 357
|
Zamawiajacy email |
wysockodps1@domypomocy.pl
|
Adres strony url |
wysockdps1.domypomocy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
wysockdps1.domypomocy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
wysockdps1.domypomocy.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie jest ograniczony
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społęcznej w Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy środków żywności do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku od 01.07.2020 do 31.12.2020
|
Numer referencyjny |
DPS-AG-1.271.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
brak ograniczeń
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
brak ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Wielkość i zakres dostaw oraz opis przedmiotu zamówienia z wszystkimi istotnymi cechami produktu, opisem przedmiotu i standardami jakościowymi przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ ( w częściach od 1-6)
|
Cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, oraz wykaz środków transportu, którymi będzie dowożony towar do Zamawiającego i dokumenty bądź zaświadczenia odpowiednich instytucji, iż te środki transportu spełniają wymagania higieniczno sanitarne stawiane przy transporcie żywności.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz środków transportu, którymi będzie dowożony towar do Zamawiającego i dokumenty bądź zaświadczenia odpowiednich instytucji, iż te środki transportu spełniają wymagania higieniczno sanitarne stawiane przy transporcie żywności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust 5
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
https://bzp.uzp.gov.pl/DXR.axd?r=1_86-719Pi
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron
Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
16.2.4 Gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 [1] Kodeksu Cywilnego
16.2.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art.34 ust 5 pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym.
16.2.6 Wystąpienie przesłanek o których mowa w art.144 ust.1 pkt 3 i 6 ustawy pzp.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznakowane klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i dołączone do oferty. Zaleca się, aby były trwałe, oddzielnie spięte. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Nie wypełnienie tego punktu nie będzie skutkować odrzuceniem oferty. Zamawiający zaś przyjmuje, iż informacje podane w treści oferty może ujawnić na podstawie art. 96 ust.3 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw owoców i jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
załącznik nr 2 część 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy wędlin i mięsa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 2 część 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy nabiału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 2 część 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mrozonek i konserw rybnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 2 część 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
załącznik nr 2 część 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy pozostałych róznych artykułów spożywczych, sypkich i dżemów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
załącznik nr 2 część 6
|
| |