GuidZP400 |
fe0a57de-754e-4b37-ac80-066faa77c81f
|
Biuletyn |
545086-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny Czerwony Bór 2
|
Regon |
45109521500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czerwony Bór
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
086 215 35 83
|
Zamawiajacy fax |
086 215 35 83 wew. 510
|
Zamawiajacy email |
zk_czerwony_bor@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowoiści prawnej - zakład karny
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sw.gov.pl; www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wyłacznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tłuszczy: margaryny,oleju roślinnego oraz smalcu do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze
|
Numer referencyjny |
DKW.2232.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłuszczy: margaryny,oleju roślinnego oraz smalcu do Zakładu karnego w Czerwonym Borze przez okres 12 miesięcy w ilościach:
- margaryna 7 500kg, olej roślinny - 7500 litrów, smalec -800kg
|
Cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1ustawy – Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) dokumentów podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1ustawy – Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) dokumentów podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności; 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; 2) urzędowej stawki podatku VAT; 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego; 4) terminu obowiązywania niniejszej umowy; 5) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Zmiana dostarczonego asortymentu może nastąpić w przypadku: a) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej; b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu; c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
wyłacznie język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|