Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu.

Data publikacji 2020-06-01
Data zakończenia 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Miejscowość Gostyń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545678-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331400005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze asortymentowo – cenowe, stanowiące załączniki nr 2-20 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
3. Ilości przedstawione w załącznikach – Formularze asortymentowo - cenowe są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian (zmniejszenia) ilości w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Dostawa wymienionego w ww. załącznikach asortymentu następuje sukcesywnie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, z dostarczeniem do Apteki Szpitalnej w godzinach wskazanych we Wzorze umowy (załącznik nr 23 do SIWZ) zgodnie z zamówieniem sporządzonym każdorazowo przez Zamawiającego.
5. Wymagany termin ważności przedmiotu zamówienia – min. 12 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego, chyba że Zamawiający wcześniej wyrazi zgodę w zamówieniu na termin krótszy.
6. Zamawiający wymaga zabezpieczenia odpowiednich warunków transportu tego wymagających, zgodnie ze wskazaniami we wzorze umowy – załącznik nr 23 do SIWZ.
7. Realizacja dostawy asortymentu będzie następować w termiach wskazanych we Wzorze umowy – załącznik nr 23 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2deaab68-8b79-4d36-a4ce-1459b6aaa712
Biuletyn 545678-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Regon 41105015500000
Zamawiajacy adres ulica Pl. K. Marcinkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8/9
Zamawiajacy miejscowosc Gostyń
Zamawiajacy kod pocztowy 63-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65 572 67 00 do 04
Zamawiajacy fax 65 572 11 01
Zamawiajacy email przetargi.spzozgostyn@gmail.com
Adres strony url http://www.szpitalgostyn.pl (zakładka nowy BIP)
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpitalgostyn.pl (zakładka nowy BIP)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalgostyn.pl (zakładka nowy BIP)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: Pl. Karola Marcinkowskiego 8/9, 63-800 Gostyń, pokój nr 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu.
Numer referencyjny SPZOZ.VI/1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze asortymentowo – cenowe, stanowiące załączniki nr 2-20 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ. 3. Ilości przedstawione w załącznikach – Formularze asortymentowo - cenowe są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian (zmniejszenia) ilości w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa wymienionego w ww. załącznikach asortymentu następuje sukcesywnie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, z dostarczeniem do Apteki Szpitalnej w godzinach wskazanych we Wzorze umowy (załącznik nr 23 do SIWZ) zgodnie z zamówieniem sporządzonym każdorazowo przez Zamawiającego. 5. Wymagany termin ważności przedmiotu zamówienia – min. 12 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego, chyba że Zamawiający wcześniej wyrazi zgodę w zamówieniu na termin krótszy. 6. Zamawiający wymaga zabezpieczenia odpowiednich warunków transportu tego wymagających, zgodnie ze wskazaniami we wzorze umowy – załącznik nr 23 do SIWZ. 7. Realizacja dostawy asortymentu będzie następować w termiach wskazanych we Wzorze umowy – załącznik nr 23 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia –wg załącznika nr 21 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - wg zał. nr 1 do SIWZ. 2. Formularz asortymentowo - cenowy wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - wg zał. nr 2 - 20 do SIWZ w zależności od tego, które pakiety Wykonawca ofertuje. 3. Ewentualnie: Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekażą (bez wezwania) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg zał. nr 22 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących kwotach: Numer Pakietu Kwota wadium wyrażona w PLN: 1 1778 2 845 3 166 4 585 5 2329 6 70 7 209 8 107 9 486 10 465 11 369 12 234 13 107 14 69 15 36 16 76 17 220 18 56 19 216 2. Forma wadium 1) Wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na rachunek bankowy: BGK Region Wielkopolski 69 1130 1088 0001 3166 0720 000 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: i. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. ii. którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to należy złożyć dokument gwarancji lub poręczenia w oryginale w formie pisemnej pod rygorem nieważności albo w formie elektronicznej na adres mailowy Zamawiającego z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji lub poręczenia. 3) Zarówno na przelewie, jak i na dokumencie wadialnym powinien być wskazany numer postępowania, nadany przez Zamawiającego. 4) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostaje odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 5. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17 czerwca 2020 r. do godz. 10.00. Zgodnie z przepisem art. 45 ust. 3 ustawy Pzp, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert zaś w przypadku wadium wnoszonego w innej formie – dokument wadialny musi być doręczony w oryginale Zamawiającemu w jednej z ww. form. 6. Zwrot lub utrata wadium: Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy: 1) zmiany numeru katalogowego wyrobu medycznego wyszczególnionego w Umowie, w przypadku zmiany tego numeru przez producenta, dystrybutora lub Wykonawcę; 2) zmiany nazwy wyrobu medycznego wyszczególnionego w Umowie w przypadku zmiany nazwy wyrobu przez producenta, dystrybutora lub Wykonawcę; 3) zmianę wyrobu medycznego wyszczególnionego w Umowie, w udokumentowanej sytuacji zaprzestania bądź wstrzymania jego produkcji, na produkt równoważny, o tej samej lub niższej cenie; 4) zmianę wyrobu medycznego wyszczególnionego w Umowie w przypadku wprowadzenia wyrobu medycznego udoskonalonego lub nowocześniejszego zastępującego produkt wyszczególniony w Załączniku do niniejszej Umowy; 5) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 6) zmiana przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę podczas realizacji Umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodować zwiększenia cen jednostkowych wyrobów medycznych ani wartości Umowy oraz nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - sprzęt jednorazowego użytku (różne).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - odzież ochronna.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - wyroby medyczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - wyroby medyczne II.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - kaniule + system dostępu naczyniowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - próżnociąg.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - asortyment jednorazowy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - staplery.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - rękawice chirurgiczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - sprzęt anestezjologiczny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - akcesoria endoskopowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - szwy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - sprzęt specjalistyczny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - szew do laparoskopii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - Szydło laparoskopowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - wyroby medyczne III.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 17 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - asortyment do wstrzykiwacza kontrastu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 18 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - torba na wymiociny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 19 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - rękawice diagnostyczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 20 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)