Dostawa opatrunków z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie

Data publikacji 2020-06-02
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Miejscowość Iława
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546729-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 13/2020)Część nr 1 Opatrunki specjalistyczne I,Część nr 2 Wchłanialna gąbka żelatynowa,Część nr 3 Opatrunki specjalistyczne II,Część nr 4 Opatrunki,Część nr 5 Podkłady,Część nr 6 Pianka myjąco-pielęgnująca i krem ochronny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1109d9f5-96f9-4968-a556-e9ab36bd5454
Biuletyn 546729-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Regon 51087919600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. Wł. Andersa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Iława
Zamawiajacy kod pocztowy 14-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 449 601
Zamawiajacy fax 896 492 425
Zamawiajacy email dzp@szpital.ilawa.pl
Adres strony url www.szpital.ilawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.ilawa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.ilawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Władysława Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opatrunków z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Numer referencyjny 13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 13/2020)Część nr 1 Opatrunki specjalistyczne I,Część nr 2 Wchłanialna gąbka żelatynowa,Część nr 3 Opatrunki specjalistyczne II,Część nr 4 Opatrunki,Część nr 5 Podkłady,Część nr 6 Pianka myjąco-pielęgnująca i krem ochronny
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH-KONTRAHENCI Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ,,Rozporządzeniem’’, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3. 2. W Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie, powołany został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, adres e-mail: abi@szpital.ilawa.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom świadczącym na rzecz Powiatowego Szpitala w Iławie usługi serwisowe: oprogramowania, sprzętu informatycznego, na podstawie zawartych z tymi podmiotami rzeczowych umów powierzenia danych osobowych. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw spoza Unii Europejskiej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez: • umowy - 10 lat • dokumentacja postępowania przetargowego – 5 lat • faktury VAT – 5 lat • dokumentacja postępowania przetargowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej, przechowywana jest zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego z UE. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji umowy. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. składa powyższe oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla zadania nr 4 Opatrunki 1. Karty danych technicznych wystawionych przez producenta wyrobów, na potwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy, 3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt. 1.1. SIWZ. , które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku: 2.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 2.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 2.3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy – w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 2.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 2.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku Vat cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. 2.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wprowadzenie zmian określonych w ust. 2 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. 4.Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych 5.Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust 4 Wykonawca ma uwzględnić w ofercie wynagrodzenie na 2020 rok, co oznaczałoby, że Wykonawca nie będzie mógł ubiegać się o waloryzację wynagrodzenia na rok 2021.
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 Opatrunki specjalistyczne I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Hydrożel stosowany w trudno gojących się ranach 15g szt 400 2 Opatrunek z siatki bawełnianej o dużych oczkach ,impregnowanej neutralną maścią , nie zaweierający składników czynnych i uczulających. Rozmiar 10cm x 10cm . Opakowanie 10szt opakowanie 60 3 Antybakteryjny opatrunek zawierajacy jony srebra,jałowy.Rozmiar 10x10cm. szt 400 4 Przylepiec zastępujący nici chirurgiczne łączący i zbliżaący brzegi ran,pokryty klejem poliakrylowym.Rozmiar 3x76mm lub 3x75mm. X 100 szt szt 10 5 Przezroczysty opatrunek samoprzylepny z folii poliuretanowej do mocowania kaniul i cewników. .Rozmiar 10x12-15cm.Opakowanie 50szt. opakowanie 90
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 Wchłanialna gąbka żelatynowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Wchlanialna gąbka żelatynowa o rozmiarach 80x50x1mm x 10szt opakowanie 24 2 Wchlanialna gąbka żelatynowa o rozmiarach 80x50x10mm x 10szt opakowanie 5
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 Opatrunki specjalistyczne II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Plastry nasączone chlorheksydyną 10x10cm.Opakowanie 10szt. opakowanie 600 2 Hypoalergiczny,sterylny,przezroczysty opatrunek z folii poliuretanowej stanowiącej barierę mikrobiologiczną,wodoszczelny z nacięciem umożliwiający wymianę gazową pomiedzy skórą a środowiskiem,do mocowania kaniul u noworodków 5cmx6cm.Opakowanie 100szt. opakowanie 12
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Wymaga się, aby masa powierzchniowa gazy 17N, z której wykonane są zaoferowane wyroby wynosiła min. 23g/m2 zgodnie z normą PN-EN 14 079 oraz FP VI. 2. Na potwierdzenie spełnienia powyższych parametrów wymaga się dołączenia karty danych technicznych wystawionych przez producenta wyrobów. 1 Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa (opakowanie 500g) kg 20 2 Gaza opatrunkowa 17-nitkowa szer.90cm. W składkach po 200mb lub po 100mb.,gaza sklasyfikowana jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych mb 70000 3 Lignina medyczna bielona w arkuszach (opakowanie 5kg.) kg 3000 4 Opaska dziana podtrzymujaca 4mx10cm,pakowana indywidualnie sztuka 26000 5 Opaska dziana podtrzymujaca 4mx15cm,pakowana indywidualnie sztuka 24000 6 Opaska dziana podtrzymujaca 4mx5cm,pakowana indywidualnie sztuka 12000 7 Opaska gipsowa 3mx15cm,szybkowiążąca gaza nośna opaski obustronnie pokryta gipsem medycznym, czas modelowania 2-3 minuty , maksymalny czas wiązania 4-5 minut sztuka 6000 8 Opaska gipsowa 3mx20cm,szybkowiążąca gaza nośna opaski obustronnie pokryta gipsem medycznym,czas modelowania 2-3 minuty , maksymalny czas wiązania 4-5 minut sztuka 100 9 Opaska gipsowa 3mx10cm,szybkowiążąca gaza nośna opaski obustronnie pokryta gipsem medycznym,czas modelowania 2-3 minuty , maksymalny czas wiązania 4-5 minut sztuka 4400 10 Opaska gipsowa 3mx10cm,szybkowiążąca gaza nośna opaski obustronnie pokryta gipsem medycznym,czas modelowania 2 minuty , maksymalny czas wiązania 3 minuty sztuka 800 11 Serweta operacyjna 4-warstwowa,45cmx45cm z elementem rtg i tasiemką,serweta sklasyfikowana jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych sztuka 50000 12 Kompres gazowy jałowy 17-nitkowy,8-warstwowy,9cmx9cm lub 10cmx10cm.(opakowanie 3sztuki wewnątrz pakowany indywidualnie) , kompres sklasyfikowany jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych wielkość wykroju gazy z której wykonany jest kompres min. 20cm x 39,5cm opakowanie 30000 13 Kompres gazowy niejałowy 17-nitkowy,12-warstwowy,10cmx10cm z nitką RTG.(opakowanie 100szt) kompres sklasyfikowany jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych wielkość wykroju gazy z której wykonany jest kompres min. 30cm x 40cm opakowanie 1000 14 Gaza opatrunkowa 17-nitkowa ,1m2,sterylizowana parą wodną,gaza sklasyfikowana jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych sztuka 14000 15 Gaza opatrunkowa 17-nitkowa ,0,5m2,sterylizowana parą wodną gaza sklasyfikowana jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych sztuka 4000 16 Opaska elastyczna5mx15cm. z zapinką lub 2 zapinkami wewnątrz opakowania indywidualnego sztuka 12000 17 Podkład chłonny 60cmx60cm. Z wkładem celulozowym (opakowanie 30szt.) Chłonność wg. ISO 11948-1 min 950g opakowanie 1100 18 Podkład chłonny 60cmx90cm. Z wkładem celulozowym (opakowanie 30szt.) Chłonność wg. ISO 11948-1 min 1600g opakowanie 1400 19 Przylepiec wlókninowy z klejem hypoalergicznym 5cmx9,14-9,2,m sztuka 240 20 Przylepiec wlókninowy z klejem hypoalergicznym 2,5cmx9,14-9,2,m sztuka 4500 21 Przylepiec na porowatej przezroczystej folii z klejem hypoalergicznym 2,5cmx9,14-9,2,m dający się dzielić bez użycia nożyczek sztuka 3200 22 Jałowy przylepiec na włókninie do zabezpieczania wkłuć z zaokrąglonymi rogami z nacięciem i dodatkowym tamponem , 8cmx5,8-6cm (opakowanie 50szt) opakowanie 1800 23 Syntetyczny podkład podgipsowy 15cmx3m sztuka 8600 24 Elastyczny bandaż samoprzylepny 8cmx4,5m lub 8cm.x4m sztuka 150 25 Elastyczna siatka opatrunkowa na palec zamawiana długość w stanie swobodnym w opakowaniu jednostkowym minimum 11m opakowanie 8 26 Elastyczna siatka opatrunkowa na ramię i przedramię zamawiana długość w stanie swobodnym w opakowaniu jednostkowym minimum 11m opakowanie 60 27 Elastyczna siatka opatrunkowa na głowę,zamawiana długość w stanie swobodnym w opakowaniu jednostkowym minimum 11m opakowanie 55 28 Elastyczna siatka opatrunkowa na tułów dorosłego człowieka zamawiana długość w stanie swobodnym w opakowaniu jednostkowym minimum 11m opakowanie 70 29 Elastyczna siatka opatrunkowa na podudzie,kolano łokieć stopę zamawiana długość w stanie swobodnym w opakowaniu jednostkowym minimum 11m opakowanie 45 30 Taśma włókninowa przylepna antyalergiczna o rozm.10mx30cm sztuka 400 31 Przylepiec włokninowy z opatrunkiem 6cmx1m sztuka 1700 32 Kompres włókninowy 4-warstwowy lub 6-warstwowy,jałowy,z wycięciemy Y 7,5cmx7,5cm (opakowanie 2sztuki) sterylizowany parą wodną opakowanie 3000 33 Kompres włókninowy 4-warstwowy jałowy,rozm7,.5cmx7,5cm (opakowanie 3sztuki) sterylizowany parą wodną opakowanie 40000 34 Opatrunek włókninowy z wkładem chłonnym , jałowy 5cm x 7.2cm x 100szt o zaokraglonych brzegach opakowanie 160 35 Opatrunek włókninowy z wkładem chłonnym , jałowy 10cm x 8cm x 50szt o zaokrąglonych brzegach opakowanie 140 36 Opatrunek włókninowy z wkładem chłonnym , jałowy 10cm x 20cm x 50szt o zaokrąglonycxh brzegach opakowanie 100 37 Opatrunek włókninowy z wkładem chłonnym , jałowy 10cm x 30cm x 50szt o zaokrąglonycxh brzegach opakowanie 40 38 Tupfer-fasola z nitką rtg niejałowy wykonany z gazy min.17nitkowej rozmiar 8cm-9,5cm x 8cm-9,5cm sztuka 10000
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 Podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Podkład foliowy włókninowy 130cmx90cm sztuka 60000 2 Higieniczny podkład ochronny bibułowo -foliowy w roli 51x80cm sztuka 28000 3 Higieniczny podkład ochronny w roli bibułowo -foliowy 33x48-50cm. sztuka 40000
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6 Pianka myjąco-pielęgnująca i krem ochronny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Pianka myjąco-pielęgnująca o poj.500ml zawiera d-panthenol , naturalną oliwę ,popchłaniająca zapacz moczu 500ml opakowanie 240 2 Krem ochronny z argininą do skóry 200ml opakowanie 160
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)