GuidZP400 |
ba1e937a-6067-4f23-9954-c7dc4436da38
|
Biuletyn |
546327-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuki Wojennej
|
Regon |
01157424400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Gen. A. Chruściela
|
Zamawiajacy adres numer domu |
103
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-910
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261814085,
|
Zamawiajacy fax |
261813217
|
Zamawiajacy email |
d.magdziarz@akademia.mil.pl,
|
Adres strony url |
https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, https://aszwoj.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub listownie w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym AszWoj - budynek 4 - portiernia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU NA WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI WOJSKOWEJ I MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO
|
Numer referencyjny |
PK.ZZP.261.30.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1 Boks dystrybutora szt 2
2 Pomocnik kelnerski montowany szt 2
3 Stanowisko szafkowe otwarte, wymiary szt 2
4 Stół chłodniczy z wanną chłodnicza szt 2
5 Nadstawka z oświetleniem diodowym szt 2
6 Stanowisko szafkowe narożne 90° zewnętrzne, szt 2
7 Witryna chłodnicza prosta z klapkami w podstawie szafkowej, szt 2
8 Stanowisko szafkowe z bemarem wodnym wielokomorowym, szt 4
9 Nadstawka (N/G), szt 4
10 Witryna chłodnicza prosta z klapkami w podstawie szafkowej, szt 2
11 Stanowisko szafkowe narożne 90°, szt 2
12 Stół chłodniczy z wanną chłodnicza, szt 2
13 Nadstawka z oświetleniem diodowym, szt 2
14 Pomocnik kelnerski montowany, szt 2
15 Zabudowa dekoracyjna z cokołem zabudowa drewnopodobna frontowa + lewa + prawa, na całej długości ciągu szt 1
16 Półka do przesuwania tac, na całej długości ciągu szt 1
17 Dystrybutor tac szt 2
18 Dystrybutor sztućców szt 2
19 Dystrybutor talerzy szt 2
20 Wyświetlacz elektroniczny jadłospisu szt 2
21 Szafa chłodnicza o pojemności 1100 – 1200 l. szt 2
22 Przesłona prostopadła oddzielająca dwie wydawalnie od strony konsumentów szt 1
|
Cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
49
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: dostawa będzie realizowana jednorazowo licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (minimalnie 3 tygodnie, maksymalnie 7 tygodni). (UWAGA! Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem Platformy (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj/przesłać pocztą).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:
1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy,
2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|