Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych

Data publikacji 2020-06-02
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Czarnków
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546473-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem określonym w formularzach cenowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a064fe68-3565-47ad-940c-837cadd244c7
Biuletyn 546473-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 30852500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 96
Zamawiajacy miejscowosc Czarnków
Zamawiajacy kod pocztowy 64-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 067 35 28 090
Zamawiajacy fax 067 35 28 171
Zamawiajacy email przetargi@zzozczarnkow.x.pl
Adres strony url www.szpital.czarnkow.pl
Adres strony internetowej narzedzia platformazakupowa.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zoz
Dostep dokumentow zamowienia www.platformazakupowa.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.platformazakupowa.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki 96, 64-700 Czarnków - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
Numer referencyjny ZP/PN/5/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem określonym w formularzach cenowych
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie zgodne ze wzorem zawartym w SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie zgodne ze wzorem zawartym w SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w Tomie III SIWZ Wykonawca do oferowanego dla dostawy wyrobu medycznego, w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (T. jedn. Dz.U. 2017.211 z 2017.02.03) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu. ( do wglądu na żądanie Zamawiającego). 2. Wykonawca składa oświadczenie o dysponowaniu deklaracjami zgodności CE dla oferowanych dostaw ( do wglądu na żądanie Zamawiającego). 3.Do składanej oferty należy załączyć wypełnione tabele z Tomu III. W tabelach należy podać nazwę oferowanego materiału i producenta. Należy także złożyć oświadczenie o udostępnienie na życzenie Zamawiającego kart katalogowych, kart charakterystyki oferowanego asortymentu
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – na Formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SI2. 2. Oświadczenie RODO – stanowiące zał. Nr 5 do SIWZ 3. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) - zalecane (nie jest wymagane)
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst wskazane w szczegółowych warunkach umowy stanowiących tom III SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest: Zespól Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie z siedzibą przy ulicy Kościuszki 96, 64-700 Czarnków Inspektorem ochrony danych osobowych jest: Pan Arkadiusz Kościelski tel. kontaktowy: (67) 35 28 180, adres e-mail: iod@zzozczarnkow.x.pl Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). Odbiorcami danych mogą być również dostawcy usług zaopatrujących Szpital w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające zarządzanie Szpitalem (w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych, firmy kurierskie i pocztowe), a także dostawcy usług prawnych i doradczych oraz wspierających w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelarie prawne, podatkowe, firmy windykacyjne). Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Jako Administrator danych, zapewniamy prawo do: a) dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (na podstawie art. 15 RODO); b) sprostowania Państwa danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO) *; c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (na podstawie art. 18 RODO)**; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; Jednocześnie informujemy, iż nie przysługuje Państwu prawo do: a) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; b) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ________________________________________ Podstawy Prawne przetwarzania danych osobowych 1. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, powyżej jako „RODO”. 2. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, powyżej jako Pzp”. ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33135,60
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ2
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8520,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5054,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5280,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)