GuidZP400 |
51499fa1-583d-4b72-b108-35924f7eed66
|
Biuletyn |
546182-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korzyka
|
Regon |
06070861400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żytnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ryki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
818 651 297
|
Zamawiajacy fax |
81 8651297 wew. 15
|
Zamawiajacy email |
zsz@mechanikryki.pl
|
Adres strony url |
https://www.mechanikryki.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Poprawa jakości kształcenia w "Mechaniku" oraz utworzenie nowoczesnej oferty edukacyjnej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zsz1.nbip.pl/zsz1/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zsz1.nbip.pl/zsz1/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 9 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach, ul. Żytnia 5, 08-500 Ryki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania wraz z usługą szkoleniową w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia w "Mechaniku" oraz utworzenie nowoczesnej oferty edukacyjnej”
|
Numer referencyjny |
ZSZ1.EFS.7.06.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje:
• Dostawę specjalistycznego oprogramowania do zarządzania zasobami: Specjalistyczne oprogramowanie komputerowe służące do optymalnego zarządzania w przedsiębiorstwie zapasami, narzędziami, sprzętem i materiałami eksploatacyjnymi oraz innymi aktywami w ilości do 500 sztuk.
• Usługę szkoleniową z obsługi dostarczonego oprogramowania: − Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia/kursu dla 8 uczestników/nauczycieli (1 grupa). − Czas trwania szkolenia/kursu dla grupy: 16 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut). − Termin realizacji: Zamówienie będzie realizowane od momentu podpisania umowy do dnia 30 września 2020 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę uzgodnionym z Zamawiającym. − Miejsce realizacji kursu: Siedziba Zamawiającego: 08-500 Ryki, ul. Żytnia 5
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy - w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne,tj. przewiduje się możliwość dokonania w umowie: a) zmiany danych stron umowy (np. siedziby, adresu), b) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: siły wyższej. Siła wyższa – oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu, innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem dokonania zmian może być zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania. Harmonogramu realizacji dostawy w tym terminu zakończenia realizacji dostawy, osób wyznaczonych do świadczenia usługi wymienionych w § 4 ust. 1 z zachowaniem postanowień określonych w § 4 ust. 2 na skutek okoliczności, których nie można było z pewnością przewidzieć w chwili zawarcia umowy; Terminu oraz harmonogramu wykonania zamówienia, na wniosek Zamawiającego bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było z pewnością przewidzieć w chwili zawarcia umowy; Wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; Ostatecznej ilości uczestników projektu objętych zamówieniem; Nastąpi zmiana terminu realizacji zadania objętego projektem –w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmiany terminu Umowy z uwzględnieniem terminu zakończenia projektu zatwierdzonego przez Instytucję Zarządzającą. Zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|