| GuidZP400 |
4eb9d757-16fa-4015-b656-0e6ca67a380a
|
| Biuletyn |
548227-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
|
| Regon |
15725935000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Nowogrodzka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1/3/5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-513
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 661 14 35,
|
| Zamawiajacy fax |
226 611 471
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@mrpips.gov.pl ,
|
| Adres strony url |
https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający umożliwia składanie ofert pisemnie albo za pośrednictwem Platformy zakupowej. Ofertę w formie pisemnej należy przekazać na adres: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, 00-513 Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5, Recepcja hol główny - parter budynku A. Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://mrpips.ezamawiajacy.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów
|
| Numer referencyjny |
14/BA/PN/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji znajdującej się na terenie m.st. Warszawy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 29 czerwca 2020 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, o której mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – należycie wykonuje co najmniej trzy sukcesywne dostawy, do odbiorców końcowych, materiałów eksploatacyjnych, tj. tuszy lub tonerów do drukarek, faksów i kserokopiarek – z wyłączeniem dostaw realizowanych na rzecz innych dostawców materiałów eksploatacyjnych, hurtowni, sklepów – o wartości wykonanej dostawy co najmniej 200 000,00 (dwieście tysięcy) zł z VAT.
UWAGA!
* Przez 1 dostawę Zamawiający rozumie 1 kontrakt/umowę.
** Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku dostaw i sumowania ich wartość w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
*** W przypadku dostaw będących w trakcie wykonywania, wymagana wartość dotyczy części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania dostawy do upływu terminu składania ofert) i tą też wartość dostawy wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie dostaw.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wymagania zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia – klauzule społeczne z art. 29 ust. 4 ustawy:
Zamawiający żąda od Wykonawcy zatrudnienia na cały okres realizacji zamówienia przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia co najmniej 1 osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy, tj. bezrobotnej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
2. Szczegółowe uregulowania dotyczące ww. klauzul społecznych zostały zawarte w § 8 Wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa
w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw spełniających wymogi określone w pkt 7.1.3.3 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, co inni wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2. W przypadku:
a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wspólników spółki cywilnej – każdy podmiot występujący wspólnie lub każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć odrębnie oświadczenie i dokument, o których mowa w: pkt 8.1.2 SIWZ oraz pkt 8.3.1 SIWZ;
b) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa odrębnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ.
c) Gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, wykonawca zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.3 SIWZ. SIWZ, w odniesieniu do każdego z tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt 8.3.1 SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sali C zlokalizowanej w holu wejścia głównego.
2. Termin otwarcia ofert: w dniu 15 czerwca 2020 r. o godz. 11:00.
|