| GuidZP400 |
2d1d61bf-c295-40b5-9fdd-6d85e711fbb2
|
| Biuletyn |
547293-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
|
| Regon |
50252820000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
65
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
15-003
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
85 670 31 37
|
| Zamawiajacy fax |
85 670 28 42
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.podlaska.policja.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.podlaska.policja.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.podlaska.policja.gov
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty składa się w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół ds. Zamówień Publicznych KWP w Białymstoku, ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój 220
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego.
|
| Numer referencyjny |
18/L/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego. Zadanie nr 1 - komputery przenośne, Zadanie nr 2 - urządzenia drukujące, szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
112312,20
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1A, 1B SIWZ. Do oferty Wykonawca musi
dołączyć: 2. Aktualne na dzień składania ofert, złożone w formie oryginału, oświadczenie w zakresie
wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, 3. Pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż
Wykonawca, - ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego, którego treść powinna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w
postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy. Dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu
prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Korespondencja będzie prowadzona
wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia
obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – załącznik nr 2 SIWZ (jeżeli
dotyczy – jeżeli Wykonawca w złożonej ofercie podaje dane osób fizycznych).
Dokumenty wymagane po złożeniu
ofert: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz
ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy sytuacji, gdy w postępowaniu zostanie złożona więcej niż
jedna oferta.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1, możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach niżej określonych:
a) W przypadku zaniechania produkcji zaoferowanego przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe, Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktu równoważnego - przy czym jego jakość, parametry funkcjonalne oraz techniczne nie mogą być mniejsze (gorsze), niż te określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca składa pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem do Zamawiającego w celu jego akceptacji. Cena produktu równoważnego nie może być wyższa niż cena zawarta w załączniku nr 2 do niniejszej umowy.
b) W przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminie określonym w § 3 ust. 1 projektu umowy okazało się niemożliwe, dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na usunięcie przeszkody w jego realizacji. Zmiana terminu realizacji zamówienia następuje w takim przypadku na uzasadniony, pisemny wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego. Termin na złożenie wniosku wynosi 3 dni robocze od powzięcia wiadomości o okolicznościach uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie określonym w § 3 ust. 1 projektu umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|