GuidZP400 |
2ec1cda1-5e6a-4931-b54a-3b214476e65b
|
Biuletyn |
546810-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
|
Regon |
00000162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
G. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48583472419
|
Zamawiajacy fax |
+48583472413
|
Zamawiajacy email |
szp@wilis.pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt badawczy "DPDT-Auger", nr POIR.04.01.04-00-0124/18 "Opracowanie metody i narzędzi do wykonywania kolumn/pali przemieszczeniowych wkręcanych w różnorodnych warunkach gruntowych na obszarze Polski wraz z przygotowaniem metodyki do projektowania i odbioru robót"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji oprogramowania na potrzeby projektu pt. ”Opracowanie metody i narzędzi do wykonywania kolumn/pali przemieszczeniowych wkręcanych w różnorodnych warunkach gruntowych na obszarze Polski wraz z przygotowaniem metodyki do projektowania i odbioru robót" realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
|
Numer referencyjny |
ZP 9/WILiŚ/2020, CRZP 115/002/D/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania:
1) Oprogramowanie będące interaktywnym środowiskiem do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich, oraz do tworzenia symulacji komputerowych. (licencja wieczysta komercyjna indywidualna
(Commercial Individual Perpetual) - sztuk 1
2) Oprogramowanie uzupełniające będące interaktywnym środowiskiem do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich, a w szczególności do analizy statystycznej (licencja wieczysta komercyjna indywidualna – Commercial Individual Perpetual) dla licencji głównej: # 31222823, będącej w posiadaniu Zamawiającego - sztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48460000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze ww. dokumenty z ogólnie dostępnych baz danych. W tym celu Wykonawca podaje Zamawiającemu w formularzu oferty adres strony internetowej, na której dostępny jest właściwy rejestr.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
- potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ: opis oferowanego przedmiotu zamówienia.
Przez opis Zamawiający rozumie: dokumentację techniczną, karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem producenta, typu oprogramowania, parametrów technicznych. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
-oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, z zastrzeżeniem postanowień rozdz. XV ust. 23 pkt 5 niniejszej SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia:
1)Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie,
w przypadku wystąpienia działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajki inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy), w przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o co najmniej 14 dni i pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy.
W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowy termin umowny, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała.
2)W zakresie przedmiotu umowy
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy oferowane oprogramowanie nie będzie dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy.
Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia wyższej wersji oprogramowania o wyższych bądź lepszych parametrach technicznych lub o wyższej funkcjonalności, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy. W przypadku braku możliwości dostarczenia oprogramowania innej firmy ze względu na to, że zamienne oprogramowanie nie jest dostępne na rynku lub wszystkie oprogramowania zamienne będą znacznie droższe, za zgodą Zamawiającego zostanie on wyłączony z zakresu ilościowego przedmiotu umowy bez konieczności naliczania kar umownych.
Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu zamówienia na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na Wykonawcy.Zmiana taka nie może spowodować zmiany ceny przedmiotu zamówienia wynikającej z oferty Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Miejsce i termin otwarcia ofert:
1) miejsce otwarcia ofert: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny PG, Skrzydło B (budynek nr 10), parter, pok.03,
2) termin otwarcia ofert: w dniu 16.06.2020 r. o godz. 12:15.
|