Dostawa środków czystości, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków foliowych na odpady, w ramach trzech zadań.

Data publikacji 2020-06-08
Data zakończenia 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Worki i torby,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545321-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 337600005, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków foliowych na odpady, w ramach trzech zadań.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 1 – Dostawa środków czystości
Zadanie nr 2 – Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych
Zadanie nr 3 – Dostawa worków foliowych na odpady

2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08147442-87fd-4bf1-893d-6613dd82c053
Biuletyn 545321-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Główna Policji
Regon 12137497000000
Zamawiajacy adres ulica Puławska
Zamawiajacy adres numer domu 148/150
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-642
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6012044, 601 59 75
Zamawiajacy fax 226 011 857
Zamawiajacy email zamowieniakgp@policja.gov.pl
Adres strony url https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W POSTACI ELEKTRONICZNEJ, OPATRZONEJ ODPOWIEDNIO WŁASNORĘCZNYM PODPISEM ALBO KWALIFIKOWANYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków foliowych na odpady, w ramach trzech zadań.
Numer referencyjny 84/Cag/20/KK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków foliowych na odpady, w ramach trzech zadań. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 – Dostawa środków czystości Zadanie nr 2 – Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych Zadanie nr 3 – Dostawa worków foliowych na odpady 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie postępowania w tzw. procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: w ramach zadania nr 1: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), w ramach zadania nr 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), w ramach zadania nr 3: 900,00 zł (dziewięćset złotych), zgodnie z zapisami Rozdziału IX SIWZ. Przed podpisaniem umowy Zamawiający nie będzie wymagał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów, w ramach zadania 1-3: 1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1. 5. Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podmiotów trzecich): 5.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy 5.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: 5.2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnego pobrania z tych baz danych wskazanych oświadczeń lub dokumentów. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 6.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 2. W celu wykazania, że oferowane dostawy bądź usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą: 2.1. Wzór oferowanego przedmiotu zamówienia, w ilości po 1 (jednej) sztuce: w ramach zadania nr 1 – pozycje: p. 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego. w ramach zadania nr 2 – Wykonawca dostarczy wzory oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego. w ramach zadania nr 3 Wykonawca dostarczy wzory oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego. UWAGA: W przypadku nie dostarczenia do oferty wzorów oferowanego przedmiotu zamówienia oferta zostanie odrzucona. Uzupełnienie wzorów oferowanego przedmiotu na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp nie ma zastosowania w prowadzonym postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia przedłożonych do oferty wzorów podczas dokonywania oceny technicznej i jakościowej. 2.2. Dokument (wyniki badań laboratoryjnych użytych materiałów, karty produktu, karty charakterystyki, karty katalogowe, prospekty, fotografie warz z opisem itd.), potwierdzający wszystkie techniczno - użytkowe wymagania Zamawiającego, wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia. (w ramach zadania 1-3) 3. Ponadto Wykonawca musi złożyć: 3.1. Wypełniony Formularz ofertowy wraz z załącznikiem (o treści zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: w ramach zadania nr 1: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), w ramach zadania nr 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), w ramach zadania nr 3: 900,00 zł (dziewięćset złotych), 2. Forma wnoszenia wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego (kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty): Komenda Główna Policji Narodowy Bank Polski O/O Warszawa 07 1010 1010 0071 2613 9120 0000 z dopiskiem: wadium nr sprawy 84/Cag/20/KK dotyczy zadania nr …... 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej/w siedzibie Zamawiającego lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt. 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć: - w postaci elektronicznej poprzez załączenie na Platformie w zakładce „OFERTY” oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (przedstawicieli Gwaranta) albo - w formie pisemnej. Oryginał gwarancji należy złożyć w Biurze Finansów KGP przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie pok. 435 (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 09.00-15.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa środków czystości.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa worków foliowych na odpady.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa worków foliowych na odpady.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa worków foliowych na odpady.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa worków foliowych na odpady.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)