GuidZP400 |
08147442-87fd-4bf1-893d-6613dd82c053
|
Biuletyn |
545321-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
12137497000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W POSTACI ELEKTRONICZNEJ, OPATRZONEJ ODPOWIEDNIO WŁASNORĘCZNYM PODPISEM ALBO KWALIFIKOWANYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków foliowych na odpady, w ramach trzech zadań.
|
Numer referencyjny |
84/Cag/20/KK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków foliowych na odpady, w ramach trzech zadań.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 1 – Dostawa środków czystości
Zadanie nr 2 – Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych
Zadanie nr 3 – Dostawa worków foliowych na odpady
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie postępowania w tzw. procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości:
w ramach zadania nr 1: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), w ramach zadania nr 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), w ramach zadania nr 3: 900,00 zł (dziewięćset złotych), zgodnie z zapisami Rozdziału IX SIWZ.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający nie będzie wymagał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów, w ramach zadania 1-3:
1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1.
5. Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podmiotów trzecich):
5.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Nie dotyczy
5.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:
5.2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnego pobrania z tych baz danych wskazanych oświadczeń lub dokumentów.
6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
6.1. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w ust. 6.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
2. W celu wykazania, że oferowane dostawy bądź usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą:
2.1. Wzór oferowanego przedmiotu zamówienia, w ilości po 1 (jednej) sztuce:
w ramach zadania nr 1 – pozycje: p. 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego.
w ramach zadania nr 2 – Wykonawca dostarczy wzory oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego.
w ramach zadania nr 3 Wykonawca dostarczy wzory oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego.
UWAGA:
W przypadku nie dostarczenia do oferty wzorów oferowanego przedmiotu zamówienia oferta zostanie odrzucona. Uzupełnienie wzorów oferowanego przedmiotu na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp nie ma zastosowania w prowadzonym postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia przedłożonych do oferty wzorów podczas dokonywania oceny technicznej i jakościowej.
2.2. Dokument (wyniki badań laboratoryjnych użytych materiałów, karty produktu, karty charakterystyki, karty katalogowe, prospekty, fotografie warz z opisem itd.), potwierdzający wszystkie techniczno - użytkowe wymagania Zamawiającego, wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia. (w ramach zadania 1-3)
3. Ponadto Wykonawca musi złożyć:
3.1. Wypełniony Formularz ofertowy wraz z załącznikiem (o treści zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ).
Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości:
w ramach zadania nr 1: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych),
w ramach zadania nr 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych),
w ramach zadania nr 3: 900,00 zł (dziewięćset złotych),
2. Forma wnoszenia wadium.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego (kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty):
Komenda Główna Policji
Narodowy Bank Polski O/O Warszawa
07 1010 1010 0071 2613 9120 0000
z dopiskiem: wadium nr sprawy 84/Cag/20/KK dotyczy zadania nr …...
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej/w siedzibie Zamawiającego lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.
5. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt. 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć:
- w postaci elektronicznej poprzez załączenie na Platformie w zakładce „OFERTY” oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (przedstawicieli Gwaranta) albo
- w formie pisemnej. Oryginał gwarancji należy złożyć w Biurze Finansów KGP przy
ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie pok. 435 (w dniach od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 09.00-15.00).
Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
7. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków czystości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków foliowych na odpady.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa worków foliowych na odpady.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków foliowych na odpady.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa worków foliowych na odpady.
|
| |