GuidZP400 |
bd7c9a36-53f6-4861-a7b3-274480b5d7ed
|
Biuletyn |
551572-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski w Żelechowie
|
Regon |
53057700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żelechów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-430
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
25 754 11 44
|
Zamawiajacy fax |
25 754 11 44
|
Zamawiajacy email |
zelechow@interia.pl
|
Adres strony url |
www.zelechow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu: Powszechny dostęp do szybkiego internetu działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła +”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zelechow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zelechow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Żelechowie, ul. Rynek 1, 08-430 Żelechów.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu: Powszechny dostęp do szybkiego internetu działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła +”
|
Numer referencyjny |
WP.ZPI.271.10.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 43 nowych komputerów przenośnych (laptopy) dla uczniów z terenu Gminy Żelechów w ramach programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś I – Powszechny dostęp do Szybkiego internetu, Działanie 1.1 – Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach Zdalna szkoła +.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i uruchomieniem:
43 komputerów przenośnych (laptop).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
1.2 Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia.
• oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019 r.)
• przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
• wszystkie dokumenty załączone do do¬starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej
1.3 Minimalne warunki gwarancji, serwisowania.
1. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i rękojmi 24 miesiące od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego (bez uwag); Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie.
2. Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji.
3. W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.
4. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu.
5. Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max w ciągu 96 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii.
6. Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.
7. Wskazane powyżej minimalne zapisy musza być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy),
8. Inne wymagania:
1) Bezpłatna dostawa, instalacja, uruchomienie, testowanie i włączenie do eksploatacji;
2) Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji drukowanej;
9. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
10. Karta gwarancyjna dostarczana przez wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.7– Ustawy Pzp.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększanie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu ww. dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. Ww. roboty zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony po wykazaniu przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum jednej dostawy komputerów o wartości min. 60.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone – wypełniony wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
"Wykonawca (dot. wszystkich Wykonawców którzy złożyli oferty) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt) 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia."
|
Zakresie warunkow udzialu |
. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
• Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie– załącznik nr 6 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie okreśła w tym zakresie żadnych wymagań
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca złoży ofertę według wzoru, którym jest załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|