Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 49 przy ul. Skośnej 3 w Bielsku-Białej w roku 2020 (sierpień - grudzień)

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-06-30 00:00:00
Instytucja Przedszkole Nr 49
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Tłuszcze jadalne,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551570-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 153000001, 31425003, 151000009, 152200006, 154300001, 156000004, 158000006, 158110006, 153321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych, jaj, mięsa i jego przetworów, owoców i warzyw mrożonych, produktów mleczarskich
i olejów, produktów przemiału ziarna, różnych produktów spożywczych, pieczywa, ryb świeżych, mrożonych i wędzonych do stołówki Przedszkola nr 49, w roku 2020 (sierpień-grudzień) zgodnie z załącznikiem asortymentowo-cenowym dla poszczególnych części.
Część nr 1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE, Część nr 2 – JAJKA ,,L”, Część nr 3 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY, Część nr 4 – OWOCE I WARZYWA MROŻONE, Część nr 5 –PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE, Część nr 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW, Część nr 7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, Część nr 8 – PIECZYWO, Część nr 9 – RYBY ŚWIEŻE, MROŻONE, WĘDZONE.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4fe0b1c6-83f6-4308-bf6f-cebbcf146597
Biuletyn 551570-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Nr 49
Regon 72353627000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skośna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 812 63 42
Zamawiajacy fax 33 812 63 42
Zamawiajacy email pm49@mzo.bielsko.pl
Adres strony url http://www.przedszkole49.bielsko.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://p49.bip.mzo.bielsko.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://p49.bip.mzo.bielsko.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedszkole nr 49, ul. Skośna 3, 43-300 Bielsko-Biała
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 49 przy ul. Skośnej 3 w Bielsku-Białej w roku 2020 (sierpień - grudzień)
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych, jaj, mięsa i jego przetworów, owoców i warzyw mrożonych, produktów mleczarskich i olejów, produktów przemiału ziarna, różnych produktów spożywczych, pieczywa, ryb świeżych, mrożonych i wędzonych do stołówki Przedszkola nr 49, w roku 2020 (sierpień-grudzień) zgodnie z załącznikiem asortymentowo-cenowym dla poszczególnych części. Część nr 1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE, Część nr 2 – JAJKA ,,L”, Część nr 3 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY, Część nr 4 – OWOCE I WARZYWA MROŻONE, Część nr 5 –PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE, Część nr 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW, Część nr 7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, Część nr 8 – PIECZYWO, Część nr 9 – RYBY ŚWIEŻE, MROŻONE, WĘDZONE.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.) - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wdrażanie bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP - załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2.1-9 do SIWZ odpowiednio w zależności, której części dotyczy oferta. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z Częścią III pkt 5 ppkt 9 SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (np.: konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 6. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do nin. SIWZ.
Znaczenie warunkow wykonawcow NIE DOTYCZY
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 dodatkowe informacje NIE DOTYCZY
IV 3 2 DodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
IV 3 3 DodatkoweInfo NIE DOTYCZY
IV LicytacjeDodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany umowy zawarte zostały we wzorze umowy
IV 6 1 sposob udostepniania NIE DOTYCZY
IV 6 1 srodki ochrony NIE DOTYCZY
IV 4 4 data 2020-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując Wykonawcę, że: 1) administratorem danych osobowych jest: Dyrektor Przedszkola nr 49 z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Skośna 3 telefon: 33 8126342 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Przedszkolu nr 49 jest Izabela Handzlik – nauczyciel P 49, dane kontaktowe: nr telefonu: 33 8126342, adres poczty elektronicznej: iod.pm49@mzo.bielsko.pl; 2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 49 przy ul. Skośnej 3 w Bielsku-Białej w roku 2020 (sierpień-grudzień) (z podziałem na części)”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; Uwaga: Zgodnie z art. 8a ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy Pzp, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Uwaga: Zgodnie z art. 8a ust 3 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; Uwaga: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy Pzp, wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia. 3. Zgodnie z art. 8a ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 4. Zgodnie z art. 8a ust. 7 ustawy Pzp, do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Zgodnie z art. 11 ust. 6a ustawy Pzp, w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. 6. Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego, jest również w szczególności: 1) Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia; b) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną; c) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą; d) pełnomocnika Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie); e) członka organu zarządzającego Podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); 2) Podwykonawca/podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w nin. postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny, wynikający z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO. 8. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO, względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 9. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił, określone w ppkt. 7 i 8, obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do nin. SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 – JAJKA ,,L”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 – OWOCE I WARZYWA MROŻONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis :Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 –PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15430000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis :Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8 – PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9 – RYBY ŚWIEŻE, MROŻONE, WĘDZONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15332100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  

Criterion

Kryteria termin składania zamówienia na cząstkową dostawę
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria najniższa wartość cząstkowej dostawy
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)