Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż sprzętu do inkubatora pszczelarskiego w zakresie realizacji operacji pn. pn. „Inkubator przetwórstwa lokalnego miodów i produktów pszczelich ziemi piotrkowskiej” Zamówienie podzielone jest na trzy (3) Części.Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Data publikacji 2020-07-08
Data zakończenia 2020-07-20 00:00:00
Instytucja Powiat Piotrkowski
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble biurowe,
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 553060-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392900001, 302131006, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu do inkubatora pszczelarskiego w zakresie realizacji operacji pn. Inkubator przetwórstwa lokalnego miodów i produktów pszczelich ziemi piotrkowskiej. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
3.2 Zamówienie podzielone jest na 3 CZĘŚCI.
3.3 CZĘŚĆ NR 1 - Zakres przedmiotu zamówienia:
3.3.1 Dostawa i montaż wyposażenia do inkubatora.
3.3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 39290000-1 – wyposażenie różne,
• 42210000-1 – maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu,
• 42215000-6 – maszyny do przemysłowego przygotowania lub produkcji żywności lub napojów,
• 42900000-5 – różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia.
3.4 CZĘŚĆ NR 2 - Zakres przedmiotu zamówienia.
3.4.1 Dostawa sprzętu komputerowego.
3.4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 30213100-6 – komputery przenośne,
• 42962000 – 7 – urządzenia drukujące i graficzne,
• 48700000-5 – pakiety oprogramowania użytkowego
3.5 CZĘŚĆ NR 3 - Zakres przedmiotu zamówienia.
3.5.1 Dostawa i montaż mebli.
3.5.2 Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 39130000-2 – meble biurowe,
• 39121100-7 – biurka,
• 39111100-4 – siedziska obrotowe,
• 39141100-3 – regały,
• 44421000-7 – zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi.,
3.6 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – został zawarty odpowiednio w Załączniku nr 7 /Część nr 1/ , Załączniku nr 8/Część nr 2/ i Załączniku nr 9 /Część nr 3/ do SIWZ.
3.7 Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a1d82c4e-dc16-43a8-b3a0-84e736ef019a
Biuletyn 553060-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Piotrkowski
Regon 59064841600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Piotrków Trybunalski
Zamawiajacy kod pocztowy 97-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 732 88 00
Zamawiajacy fax 44 732 88 03
Zamawiajacy email przetargi@powiat-piotrkowski.pl
Adres strony url www.powiat-piotrkowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” Operacja pn.: „Inkubator przetwórstwa lokalnego miodów i produktów pszczelich ziemi piotrkowskiej” współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U.2018.2188.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Dąbrowskiego 7, Sekretariat Starosty, (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż sprzętu do inkubatora pszczelarskiego w zakresie realizacji operacji pn. pn. „Inkubator przetwórstwa lokalnego miodów i produktów pszczelich ziemi piotrkowskiej” Zamówienie podzielone jest na trzy (3) Części.Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Numer referencyjny IM.272.24.2020.AZ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu do inkubatora pszczelarskiego w zakresie realizacji operacji pn. Inkubator przetwórstwa lokalnego miodów i produktów pszczelich ziemi piotrkowskiej. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3.2 Zamówienie podzielone jest na 3 CZĘŚCI. 3.3 CZĘŚĆ NR 1 - Zakres przedmiotu zamówienia: 3.3.1 Dostawa i montaż wyposażenia do inkubatora. 3.3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): • 39290000-1 – wyposażenie różne, • 42210000-1 – maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu, • 42215000-6 – maszyny do przemysłowego przygotowania lub produkcji żywności lub napojów, • 42900000-5 – różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia. 3.4 CZĘŚĆ NR 2 - Zakres przedmiotu zamówienia. 3.4.1 Dostawa sprzętu komputerowego. 3.4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): • 30213100-6 – komputery przenośne, • 42962000 – 7 – urządzenia drukujące i graficzne, • 48700000-5 – pakiety oprogramowania użytkowego 3.5 CZĘŚĆ NR 3 - Zakres przedmiotu zamówienia. 3.5.1 Dostawa i montaż mebli. 3.5.2 Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): • 39130000-2 – meble biurowe, • 39121100-7 – biurka, • 39111100-4 – siedziska obrotowe, • 39141100-3 – regały, • 44421000-7 – zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi., 3.6 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – został zawarty odpowiednio w Załączniku nr 7 /Część nr 1/ , Załączniku nr 8/Część nr 2/ i Załączniku nr 9 /Część nr 3/ do SIWZ. 3.7 Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dostaw: do 15 września 2020 roku, jednak nie wcześniej niż 1 września 2020 roku.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu a) Dla Części 1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jedną (1 ) usługę polegającą na dostawie sprzętu pszczelarskiego o wartości zrealizowanej usługi nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) Dla Części 2 zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, c) Dla Części 3 zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania(zgodnie z przepisami art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający w postępowaniach których wartość jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy może odstąpić od ich żądania).
Zakresie warunkow udzialu a) Dla Części 1 Wykaz, co najmniej jednej usługi polegającej na dostawie sprzętu pszczelarskiego o wartości zrealizowanej usługi nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto,(sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) Dla Części 2 Zamawiający nie żąda w tym zakresie żadnych dokumentów, c) Dla Części 3 Zamawiający nie żąda w tym zakresie żadnych dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Dla Części 1 Aktualnych folderów, opisów technicznych, fotografii, kart charakterystyki lub kart technicznych lub instrukcji obsługi lub folderów/ulotek informacyjnych, danych katalogowych jednoznacznie potwierdzających parametry oferowanych urządzeń, wymagane i określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 7.1 do SIWZ/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/, b) Dla Części 2 Zamawiający nie żąda w tym zakresie żadnych dokumentów, c) Dla Części 3 Zamawiający nie żąda w tym zakresie żadnych dokumentów
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 18.1 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji zamówienia, wynikającą z wypadków losowych , siły wyższej działania osób trzecich lub innych przyczyn niezależnych od stron.
IV 4 4 data 2020-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Piotrkowskiego z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 7, w Piotrkowie Trybunalskim (kod pocztowy: 97-300), tel.: 44 732 88 00, adres e-mail: starosta@powiat-piotrkowski.pl 2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Starostwie Powiatowym w Piotrkowie Trybunalskim jest Sylwia Tokarska, adres e-mail: s.tokarska@powiat-piotrkowski.pl. 3) Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie: 4) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związku z dobrowolnym złożeniem przez Panią/Pana oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa i montaż sprzętu do inkubatora pszczelarskiego w zakresie realizacji operacji pn. pn. „Inkubator przetwórstwa lokalnego miodów i produktów pszczelich ziemi piotrkowskiej” Zamówienie podzielone jest na trzy (3) Części, znak sprawy: IM.272.24.2020.AZ postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 39 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) 5) Administrator przetwarza dane osobowe tylko i wyłącznie w celach: • Na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji, • Przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych, • Przechowywania danych dla celów kontrolnych 6) Podanie danych osobowych jest wymagane do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji. Osoba, której dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania – podaje dane dobrowolnie, chcąc wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) Kategorie odbiorców przetwarzanych danych osobowych przez Administratora: • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – ustawy Pzp. W szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty:  Krajowa izba Odwoławcza,  Prezes Urzędu Zamówień Publicznych,  Sądy administracyjne, sądy powszechne,  Wykonawcy biorący udział w postępowaniu • Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie umowa w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2019 poz. 1429) jak również podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie na rzecz Starostwa Powiatowego. 8) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: • Przez cały okres trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego /realizacji zamówienia oraz zgodnie z przepisami o archiwizacji dokumentów tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (10 lat od końca roku, w którym zakończy się realizacja zamówienia) oraz czas potrzebny na zniszczenie dokumentów. 9) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: • Dostępu do swoich danych osobowych, • Sprostowania swoich danych osobowych, • Do żądania usunięcia swoich danych osobowych, • Sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, • Wniesienia skargi do organu nadzorczego, • Do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawe przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia do inkubatora.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostaw: do 15 września 2020 roku, jednak nie wcześniej niż 1 września 2020 roku.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu do inkubatora pszczelarskiego w zakresie realizacji operacji pn. Inkubator przetwórstwa lokalnego miodów i produktów pszczelich ziemi piotrkowskiej. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – został zawarty w Załączniku nr 7 /Część nr 1/ do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostaw: do 15 września 2020 roku, jednak nie wcześniej niż 1 września 2020 roku.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu do inkubatora pszczelarskiego w zakresie realizacji operacji pn. Inkubator przetwórstwa lokalnego miodów i produktów pszczelich ziemi piotrkowskiej. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – został zawarty w Załączniku nr 8/Część nr 2/ do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostaw: do 15 września 2020 roku, jednak nie wcześniej niż 1 września 2020 roku.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu do inkubatora pszczelarskiego w zakresie realizacji operacji pn. Inkubator przetwórstwa lokalnego miodów i produktów pszczelich ziemi piotrkowskiej. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – został zawarty w Załączniku nr 9 /Część nr 3/ do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)