GuidZP400 |
958b5969-ed4c-46b2-9a76-67d902c1a915
|
Biuletyn |
563665-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
|
Regon |
31344300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nysa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
48-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 087 830
|
Zamawiajacy fax |
774 333 038
|
Zamawiajacy email |
zp@zoznysa.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać drogą pocztową lub dostarczyć osobiście do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych
|
Numer referencyjny |
ZZP-344/25/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych, zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części:
Część nr 1 – dostawa protez żółciowych, sond nosowo – żołądkowych oraz balonów do ekstrakcji złogów
Część nr 2 – dostawa narzędzi do ERCP
Część nr 3 – dostawa narzędzi endoskopowych wielorazowego użytku
Część nr 4 – dostawa narzędzi endoskopowych
Część nr 5 – dostawa pętli do polipektomii
Część nr 6 – dostawa ustników wielorazowego użytku
Część nr 7 – dostawa klipsów do leczenia perforacji wraz z akcesoriami pomocniczymi
Część nr 8 – dostawa pętli do usuwania płaskich zmian
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Deklarację Zgodności - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (DZ. U. z 2020r. poz.186) art. 2 ust. 1 pkt. 11 (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi)
2) Certyfikat Jednostki Notyfikowanej – Deklarację Zgodności WE dla każdego wyrobu oraz dla każdego elementu zestawu (art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych „dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadcząjący przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi”): zgodnie z art. 29 i 30 ustawy o wyrobach medycznych - dla wyrobów medycznych :
a/ klasy I z funkcją pomiarową
b/ klasy I sterylnej
c/ klasy II a
d/ klasy II b
e/ klasy III
f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji
g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A
h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B
3) Formularz Zgłoszenia/ Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (DZ. U. z 2020r. poz. 186) art. 2.1 pkt. 2, pkt.45, art.2.4, art. 58, art. 59, art. 60, art. 61, art. 61a, art. 64, art. 100, art. 133, art. 134 oraz art.136) lub dokument potwierdzający przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych EUDAMED, o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy
o wyrobach medycznych ( art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010r. (DZ. U. 2020r. poz. 186)
4) Materiały informacyjne dotyczące oferowanych wyrobów zawierające zdjęcie oferowanego wyrobu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia”, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim
5) Oświadczenia, że oferowany wyrób/sprzęt posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (DZ. U. Z 2020r. poz. 186) oraz
z Załącznikiem Nr 1 pkt. 8 i 13 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (DZ. U. 2016r. poz. 211) - załącznik nr 5 do SIWZ
6) Oświadczenia, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami wymienionymi w SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ
7) Instrukcje dezynfekcji, mycia i sterylizacji – dotyczy wszystkich wyrobów przeznaczonych do wielorazowego użytku zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13.6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych ( DZ. U. z 2016r. poz. 211)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-07-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa protez żółciowych, sond nosowo – żołądkowych oraz balonów do ekstrakcji złogów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 1 – dostawa protez żółciowych, sond nosowo – żołądkowych oraz balonów do ekstrakcji złogów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa narzędzi do ERCP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 2 – dostawa narzędzi do ERCP
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa narzędzi endoskopowych wielorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 3 – dostawa narzędzi endoskopowych wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa narzędzi endoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 4 – dostawa narzędzi endoskopowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pętli do polipektomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 5 – dostawa pętli do polipektomii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa ustników wielorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 6 – dostawa ustników wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
dostawa klipsów do leczenia perforacji wraz z akcesoriami pomocniczymi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 7 – dostawa klipsów do leczenia perforacji wraz z akcesoriami pomocniczymi
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pętli do usuwania płaskich zmian
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 8 – dostawa pętli do usuwania płaskich zmian
|
| |