WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 63 WE WROCŁAWIU

Data publikacji 2020-07-20
Data zakończenia 2020-07-29 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 63 im. Anny Jasińskiej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Soki owocowe i warzywne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty mączne,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563986-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 151120006, 31100005, 155000003, 158960005, 152000000, 158100009, 158510008, 153200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do
kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na
potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do
siedziby Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 627f56b5-e6d6-4827-a324-3e3905be91ac
Biuletyn 563986-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 63 im. Anny Jasińskiej
Regon 00069315000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mennicza
Zamawiajacy adres numer domu 21-23
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7986857
Zamawiajacy fax 71 3442584
Zamawiajacy email mennicza@sp63.wroc.pl
Adres strony url http://www.sp63.wroc.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny gminna jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sp63.wroc.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp63.wroc.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SZKOŁA PODSTAWOWA NR 63 im. Anny Jasińskiej, ul. Mennicza 21-23, 50-057 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 63 WE WROCŁAWIU
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie lub wykonuje - co najmniej 1 zamówienie, związane z zaopatrzeniem stołówki lub innego zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia zbiorowego – przy czym Zamawiający nie wymaga, aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie dostaw artykułów żywnościowych, właściwych dla tej części zamówienia publicznego, w odniesieniu, do której Wykonawca składa ofertę). b) dysponuje odpowiednim taborem transportowym, za pomocą którego będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania – na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku nadal wykonywanych dostaw referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ. b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nastąpi zmiana stawki VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu zamówienia i wysokości wynagrodzenia określonego w ust.1 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany podatku VAT jeszcze nie wykonano. 2) Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają za odstąpienie od umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy. 3) Strony dopuszczają możliwość zamiany rzeczowej i ilościowej asortymentu w przypadku, gdy produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający wymagania, w cenie określonej w ofercie Wykonawcy. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany rzeczowej, ilościowej i zakresu asortymentu, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie spowoduje to naruszenia art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 5) Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; 6) W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MIĘSO, WĘDLINY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment MIĘSO, WĘDLINY
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DRÓB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu asortyment DRÓB
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03110000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu asortyment WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa NABIAŁ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment NABIAŁ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment MROŻONKI
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa RYBY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment RYBY
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment PIECZYWO
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa WYROBY GARMAŻERYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment WYROBY GARMAŻERYJNE
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa SOKI TŁOCZONE NA ZIMNO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15320000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment SOKI TŁOCZONE NA ZIMNO
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)