GuidZP400 |
297d6708-8b4f-4d03-b30e-6eceb12ace24
|
Biuletyn |
573249-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
14291704000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Juzistek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261883896
|
Zamawiajacy fax |
261883868
|
Zamawiajacy email |
jw4809.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.26wog.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, Kancelaria jawna pok. 43 budynek 220
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa niszczarek oraz urządzeń biurowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
|
Numer referencyjny |
ZP/48/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa niszczarek oraz urządzeń biurowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części:
Część I – Zakup i dostawa niszczarek,
Część II – Zakup i dostawa urządzeń biurowych
3. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy – załącznik 2 i 2a do SIWZ.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 3 i 3a do SIWZ.
5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym w danej części może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia musza obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w
wybranej części zostaną odrzucone.
7. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.
|
Cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
. Termin realizacji przedmiotu zamówienia :
- Części I :
• maksymalnie w terminie do 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
- Części II :
• maksymalnie w terminie do 40 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.siadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.26wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawcy
z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór ww. oświadczenia będzie dostępny jako załącznik do informacji z otwarcia ofert. Niniejsze Oświadczenie należy przesłać faksem na nr 261 883 868 lub pocztą elektroniczną na
adres jw4809.zp@ron.mil.pl. Zamawiający dopuszcza przesłanie Oświadczenia faksem i pocztą elektroniczną wyłącznie jako jego zapowiedź. Oryginał oświadczenia należy niezwłocznie dostarczyć do siedziby Zamawiającego 26 WOG Zegrze ul.
Juzistek 2, 05-131 Zegrze, budynek nr 220 pokój nr 43 kancelaria jawna lub przesłać na ww. adres pocztą.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w/w oświadczenia przez Wykonawcę.
3.Dowód wniesienia wadium
4.Oświadczenie Wykonawcy zał. nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór
formularza oferty stanowią:
1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ;
2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 i nr 2a do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo:
1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEIDG, i innych odpowiednich
dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;
2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) – należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości odpowiednio dla części:
1) w części nr 1 - 5 500,00 zł. (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100)
2) w części nr 2 - 370,00 zł. (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa:Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000
tytułem„Wadium do ZP/48/2020 : w postępowaniu na zakup i dostawę niszczarek i urządzeń biurowych w Części nr ………” (nazwa i NIP Wykonawcy).
4. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie
Zamawiającego.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,
b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/48/2020: w postępowaniu na zakup i dostawę niszczarek i urządzeń biurowych w Części nr …….”(nazwa iNIP
Wykonawcy) i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę.
6. Zamawiający dopuszcza, aby wadia w formie innej niż pieniądz - Wykonawca wnosił w formie elektronicznej poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej jw4809.zp@ron.mil.pl oryginału dokumentu wadialnego, tj.
dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (Gwaranta) wraz z Pełnomocnictwem. Wadium wniesione w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego
kwalifikowanym podpisem musi spełniać wymagania zawarte w niniejszym Rozdziale. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wadium może wnieść jeden z Wykonawców występujących
wspólnie. Dokument powinien być wniesiony przed upływem terminu składania ofert lub najpóźniej wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 i 3a do SIWZ.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w § 8 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 3 i
3 a do SIWZ
3. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010, z późn. zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”.
Wykonawca ma obowiązek wykazać na etapie składania oferty, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. nazwy (firmy) oraz adresów Wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
|
IV 4 4 data |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 93 ust.1a, pkt 1 ustawy Pzp. tj. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa niszczarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił przedmiot zamówienia:
• fabrycznie nowy, nieużywany, odpowiadający normom z zakresu gatunku pierwszego, spełniający wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie
normy i wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych – norma DIN 66399,
• posiadający niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski i deklarację zgodności z normą „CE” wydaną przez producenta (w formie kopii potwierdzanej za zgodność z oryginałem)
• dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanym przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację przedmiotu zamówienia, np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności
itp. bez konieczności naruszania opakowania,
• posiadający karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim dla wszystkich pozycji formularza cenowego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca :
• dołączył do każdego urządzenia kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim wraz z zakresem czynności konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez użytkownika,
• udzielił gwarancji na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące, a na noże (wałki) tnące nie krótszej niż 60 miesięcy (chyba, że producent udzielił gwarancji dłuższej) liczony od daty odbioru przedmiotu
zamówienia, tj. od daty podpisania protokołu odbioru dostawy – bez uwag.
• zrealizował dostawę i rozładunek własnym transportem i na własny koszt do miejsca dostawy podany w Rozdziale IV SIWZ.
4. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy – załącznik 2 do SIWZ.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa urządzeń biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił przedmiot zamówienia:
• fabrycznie nowy, nieużywany, odpowiadający normom z zakresu gatunku pierwszego, spełniający wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób w oraz odpowiednie normy,
• posiadający niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski i znak „CE”,
• dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanym przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację przedmiotu zamówienia, np. ilość, rodzaj, parametry itp. bez konieczności naruszania
opakowania,
• posiadający karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim dla wszystkich pozycji formularza cenowego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca :
• dołączył do każdego urządzenia kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim wraz z zakresem czynności konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez użytkownika oraz katalog oferowanego urządzenia,
• udzielił gwarancji na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia tj. od daty podpisania protokołu odbioru dostawy- bez uwag.
• zrealizował dostawę i rozładunek własnym transportem i na własny koszt do miejsca dostawy podany w Rozdziale IV SIWZ.
Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy – załącznik 2a do SIWZ.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 3a do SIWZ.
|
| |