Dostawa sprzętu komputerowego do prowadzenie zajęć edukacyjnych w Akademickim Liceum Ogólnokształcącym Politechniki Wrocławskiej

Data publikacji 2020-08-25
Data zakończenia 2020-09-02 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Akademickich Politechniki Wrocławskiej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577790-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zestaw - Komputer stacjonarny + Monitor – 30 szt. 2. Laptop do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 16 szt. 3. Mobilny wózek na 16 laptopów z możliwością ich ładowania – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb85def6-05bf-4b19-9079-9df7fda79d4c
Biuletyn 577790-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Akademickich Politechniki Wrocławskiej
Regon 36010048700000
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 23-25
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713202476, 713204778
Zamawiajacy email anna.sukhyy@zsa.pwr.edu.pl, sekretariat@zsa.pwr.edu.pl
Adres strony url https://liceum.pwr.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020; Oś priorytetowa: 10 Edukacja; Działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej; Poddziałanie: 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - ZIT WROF; Priorytet inwestycyjny: Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz zapewnianie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i pozaformalnych ścieżek kształcenia umożliwiających ponowne podjęcie kształcenia i szkolenia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Akademickie Liceum Ogólnokształcące Politechniki Wrocławskiej, Adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław e-mail: sekretariat@zsa.pwr.edu.pl adres strony internetowej: www.zsa.pwr.edu.pl
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://liceum.pwr.edu.pl/komunikaty/przetargi/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://liceum.pwr.edu.pl/komunikaty/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademickie Liceum Ogólnokształcące Politechniki Wrocławskiej, Sekretariat, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego do prowadzenie zajęć edukacyjnych w Akademickim Liceum Ogólnokształcącym Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny ZP/PN/ALO/2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zestaw - Komputer stacjonarny + Monitor – 30 szt. 2. Laptop do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 16 szt. 3. Mobilny wózek na 16 laptopów z możliwością ich ładowania – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Podana w pkt II.8) liczba dni: 10 oznacza maksymalnie 10 dni roboczych
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia i dokumenty - w przypadku użycia testów wydajności - opis użytych testów wraz z wynikami w celu weryfikacji równoważności oferowanego sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pełnej zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymogami niniejszej SIWZ. W tym celu Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego dostarczą do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania, próbkę oferowanego sprzętu. W odniesieniu do programowania mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. Ocena złożonych próbek zostanie dokonana przez Komisję Przetargową na zasadzie spełnia / nie spełnia. Z badania każdej próbki zostanie sporządzony protokół. Pozytywna ocena próbki będzie oznaczała zgodność próbki (oferty) z treścią SIWZ. Niezgodność próbki z SIWZ chociażby w zakresie jednego parametru podlegającemu badaniu bądź nieprzedłożenie wymaganej próbki w sposób i terminie wymaganym przez Zamawiającego będzie oznaczało negatywny wynik oceny próbki i będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, tj. z uwagi na fakt, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy sposób przygotowania i złożenia próbek zostanie dostarczony wykonawcom wraz z wezwaniem do złożenia próbek
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony Formularz oferty. 2. Jeżeli dotyczy - Oświadczenie o powstaniu obowiązku podatkowego u Zamawiającego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 3. Jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1) w przypadku zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie podnosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 2) w przypadku wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia/element równoważny o parametrach nie gorszych niż w złożonej ofercie, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa; 4) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 5) jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
IV 4 4 data 2020-09-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usunięcia wady, usterki lub awarii
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)